امام جمعه حاجی آباد زرین دشت: همه باید با فیس بوک، واتس آپ و وی چت آشنا باشیم !

خبر پارسی – با حضور فرماندار زرین دشت در استان فارس، امام جمعه شهر حاجی آباد و سایر اعضا جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با موضوع جوانان و فضای مجازی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرین دشت،(اینجا) حسنی گفت: پیشرفت های صورت گرفته در حوزه فناوری و ارتباطات و همچنین وسایل حمل و نقل و ایاب و ذهاب جهان امروز را به دهکده جهانی تبدیل کرده است.

فرماندار زرین دشت اظهار داشت: پیشرفت تکنولوژی و همچنین ارزان بودن خدمات اینترنتی باعث گرایش اکثر مردم و جوانان به استفاده از این خدمات برای ارتباط با یکدیگر شده است.

وی ادامه داد: استفاده از فضای مجازی هم فرصت است هم تهدید و اگر فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت گیرد میتوان از آن به عنوان یک فرصت مناسب به منظور اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی استفاده کرد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: باید با افزایش کانال ها و شبکه های ایرانی زمینه کاهش استفاده مردم از ماهواره ها و شبکه های غربی را فراهم کرد.

حسنی با بیان اینکه آگاهی خانوداه ها از خطرات و تهدیدات استفاده از ماهواره به مقابله با جنگ نرم دشمن کمک خواهد کرد، خاطر نشان کرد: باید بتوانیم فضای مجازی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک فرصت کنیم تا همانطور که در جنگ سخت شکست سنگین را بر آنان وارد کردیم در جنگ نرم نیز طعم تلخ شکست را به آنان بچشانیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بازیار امام جمعه شهرستان گفت: تهدیدی که امروزه جوانان با آن روبرو هستند و همه ما کم و بیش با آن آشنا هستیم حرکت و سیر جوانان به سمت استفاده از فضای مجازی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اظهار داشت: مهمترین آسیب استفاده از فضای مجازی برای جوان همان تضییع وقت است.

امام جمعه شهر حاجی آباد افزود: هر چه فرهنگ استفاده از امکانات پایین باشد همان امکانات می تواند به عنوان یک تهدید برای جامعه باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشاره ای به شبکه های اجتماعی فیس بوک، واتس آپ و وی چت کرد و گفت: همه ما باید با اینگونه شبکه ها و نحوه کار با آنها آشنا باشیم تا بتوانیم از این حربه دشمنان علیه خودشان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هدف از جلسه امروز ارائه راهکار کارشناسانه جهت استفاده از این فضا به نفع نظام جمهوری اسلامی و کشور است.

1 دیدگاه برای “امام جمعه حاجی آباد زرین دشت: همه باید با فیس بوک، واتس آپ و وی چت آشنا باشیم !

  1. علاوه بر اینها باید با وایبر و لاین و تانگو واسکایپ و …هم آشنا باشیم.چون ابزار های دشمن زیاد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.