الوند هم شیرازی نشد/برق روی کاغذ امتیاز می خرد!

خبر پارسی – چندی پیش شیروانی که خود را مالک باشگاه برق می داند و البته این مالکیت در هیچ مرجع رسمی به ثبت نرسیده خبر از خرید امتیاز لیگ برتری راه آهن داده بود. خبری که خیلی زود و با خرید امتیاز آن تیم توسط دوستان حمید استیلی رنگ تکذیب به خود گرفت او سپس سخن از خرید امتیاز لیگ یکی به میان آورد اما این امر هم بی نتیجه بود.

این روزها وی در محافل گوناگون اعلام کرده که امتیاز تیم دسته دومی الوند همدان را به مبلغ ۴۱۰ میلیون تومان خریداری کرده است. خبری که با اظهارات مالک الوند تناقض آشکار دارد و نشان می دهد شیروانی صرفا روی کاغذ خریدار امتیاز دیگر تیم هاست.

بهرام یدیˈ  در گفت و گو با ایرنا گفت: امتیاز تیم الوند طی قرارداد رسمی و مورد تایید فدراسیون فوتبال به اسلامشهر تهران واگذار شد و از این پس ˈمظاهر زورمندˈ مالک این تیم است.

وی اضافه کرد: واگذاری امتیاز تیم الوند همدان ارتباطی به بخشنامه اخیر فدراسیون فوتبال مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش تیم های دسته دومی ندارد و در تماس با ˈغلامرضا بهروانˈ این موضوع تایید شد.

 تیم حق فروش امتیاز ندارند و در نهایت امتیاز به فدراسیون بازگردانده می شود اما قضیه .وی افزود: فروش این تیم قطعی شده است و بعید می دانم امکان بازگرداندن این تیم به همدان وجود داشته باشد ضمن اینکه هیات فوتبال استان همدان نیز موافقت کتبی خود را مبنی بر خروج تیم از استان اعلام داشته است.تیم فوتبال الوند همدان پس از نایب قهرمانی در رقابت های لیگ دسته دو کشور توانست در دو سال گذشته در لیگ دسته یک حضور یابد اما فصل قبل به دلیل کسب نتایج ضعیف و قرار گرفتن در قعرجدول به لیگ دسته دو سقوط کرد.

همه این ها در حالی است که ثبت شرکت ها تنها فارسی را به عنوان مالک برق می شناسد و البته گفته می شود با توجه به ایرادات حقوقی واگذاری آن باشگاه، دیوان عدالت به زودی آن را به دولت و برق منطقه ای بر می گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.