اظهاربی اطلاعی استانداری فارس از سخنرانی دکتر احمدی در مراسم سالگرد شهدای رهپویان وصال

خبر پارسی – سایت روابط عمومی استانداری فارس ضمن اعلام بی اطلاعی از سخنرانی استاندار فارس در بزرگداشت هفته هنر دینی و سالگرد شهدای رهپویان وصال،در اطلاعیه ای ضمن اعلام اینکه  این سخنرانی صورت نخواهد پذیرفت آورده است:

ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ششمین سالگرد شهادت شهیدان سرخ باور حادثه تروریستی حسینیه سیدالشهدا (ع) شیراز و ادای احترام به روح مطهر این شهیدان والا تبار که میهمان خوان ملکوتی سرور و سالار شهیدان و سند روشن مظلومیت ملت ایران در برابر ترور ، تروریسم و نظام استکباری تروریسم پرور هستند، نظر به انتشار خبر اعلام سخنرانی استاندار محترم فارس در مراسمی به همین مناسبت در عصر روز جمعه جاری در تالار حافظ  ، به اطلاع می رساند با توجه به همزمانی این برنامه با سفر شهرستانی ایشان و مدیران استانی جهت خدمت رسانی به ولی نعمتان حقیقی انقلاب اسلامی ، عدم اطلاع استانداری فارس از برنامه های مراسم مذکور و نبود هماهنگی های لازم  ، این سخنرانی صورت نخواهد پذیرفت.

قابل ذکر است برخی سایت های اصولگرا و برخی بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر از سخنرانی دکتر احمدی استاندار فارس در بزرگداشت هفته هنر دینی و سالگرد شهدای رهپویان وصال در کنار مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار خبر داده بودند و نام یک خواننده اصولگرا در این بنرها را برجسته تر از نام استاندار نوشته بودند.

unnamed

2 دیدگاه برای “اظهاربی اطلاعی استانداری فارس از سخنرانی دکتر احمدی در مراسم سالگرد شهدای رهپویان وصال

  1. این خواننده که یک شبه ره صد ساله را رفته است با خواندن ترانه ای برای فیلم قلاده های طلا و حمایتهای عجیب و غریب حاکمیتی و خیلی خوش بحالش شده است و باید هم نامش پررنگ باشد. بیچاره هنرمندان درست و حسابی و جدی مثل حمید حامی که برای یک آلبوم موسیقی و ممیزیهایش سالها با وزارت ارشاد درگیر است و هیچ حامی ندارد ولی برخی که موج سواری و نان به نرخ روز خوردن را خیلی خیلی خوب بلدند است اینچنین مطرح می شوند هر چند به زور!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.