استاندار فارس: نگفتم با سپاه همکاری وسیع داریم / برخی می‌گفتند مجلس در رأس امور نیست/مدعیان اخلاق‌مداری دارند به تخریب دیگران روی آورده‌اند

استاندار فارس درباره برنامه اقتصادی استانداری برای رشد اقتصاد استان فارس گفت: من از تمام ظرفیت‌های استان برای ایجاد اشتغال استفاده می‌کنم. من در این زمینه از ظرفیت‌های بسیج و سپاه هم استفاده می‌کنم زیرا رئیس‌جمهور نیز در جمع فرماندهان سپاه اعلام کرد که به سپاه در اداره کشور نیازمند است اما عده‌ای با ایجاد جار و جنجال مطرح کردند که من با سپاه در حال همکاری وسیعی هستم.

احمدی در ادامه با بیان اینکه “برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنیم”، اظهار کرد: فرمانده سپاه استان فارس اعلام کرد که در سال گذشته بسیج سازندگی پنج هزار شغل در این استان ایجاد کرده است، پس ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

استاندار فارس در پایان با اشاره به اینکه “ما علاوه بر استفاده از ظرفیت سپاه، به دنبال استفاده از بخش خصوصی نیز برای رشد اقتصاد در استان هستیم”، افزود: برای رشد اقتصاد استان، به دنبال تقویت صنعت گردشگری استان هستیم

استاندار فارس با بیان اینکه “در این استان گروه‌های سیاسی فعالیت خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کرده‌اند”، گفت: استانداری تمام فعالیت‌های سیاسی این گروه‌ها را رصد می‌کند.

سیدمحمد احمدی با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری با بیان اینکه “طبق گفته امام خمینی(ره) مجلس در رأس امور است”، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی مرکز اصلی تصمیم‌گیری کشور است و نقش مهمی در اداره کشور دارد و هیچکس حق انحلال مجلس را ندارد با این وجود برخی می‌گفتند که مجلس در رأس امور نیست.

وی در ادامه افزود: وظیفه استانداری درباره برگزاری انتخابات مجلس در حال حاضر فراهم کردن شرایط و امنیت مناسب برای فعالیت گروه‌های سیاسی است. تاکنون گزارشی درباره تخلفات فعالیت گروه‌های سیاسی نداشته‌ایم؛ هرچند عده‌ای که ادعای اخلاق‌مداری دارند به تخریب دیگران روی آورده‌اند.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه، اظهار کرد: تاکنون استانداری با گروه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فرمانداری‌ها و شورای تأمین استان جلسات مختلفی داشته و ستاد مرکزی در این باره تشکیل شده و زیرساخت‌های لازم برای ثبت‌نام از متقاضیان فراهم شده است. در همین خصوص تبلیغات مختلفی انجام شده و تمام مدیران استان، استاندار، معاونان و فرمانداران داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف داده‌اند.

احمدی همچنین اضافه کرد: اتاق بازرگانی و برخی اصناف اعلام انصراف کرده‌اند و حتی برخی از مردم نیز در شهر داراب یارانه‌های خود را برای ساخت سالن ورزشی در صندوقی جمع‌آوری کرده‌اند. ما تبلیغات مناسبی در جهت انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی انجام داده‌ایم.

2 دیدگاه برای “استاندار فارس: نگفتم با سپاه همکاری وسیع داریم / برخی می‌گفتند مجلس در رأس امور نیست/مدعیان اخلاق‌مداری دارند به تخریب دیگران روی آورده‌اند

  1. معنی مجلس در راس امور است این نیست که نماینده مجلس در انتصاب مدیران کل و جزء دخالت کند

  2. آقای استاندار
    با سلام و تحیات
    اینجا هوا خوب است ولی ملا ل آور تر از خوب باز هم خوب است
    بقا ل سر کوچه ما گوجه فرنگی میفروشد کیلویی 500 تومان
    گاهی با تیم مدیریتی دولت قبل که همه مدیریت جهانی دارند
    بیایید از سر کوچه ما گوجه فرنگی بخرید که نرخها در جهان ثابت نگه دارند
    البته بقا ل ما هم می داند که شما و تیم مدیریتی شما میتوانند که ….
    کوچه و بقالیهاو نمایندگان مجلس شهرمان همه خوبندو….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.