استاندارفارس : هیچ واحد صنعتی فارس در دولت تدبیر و امید تعطیل نشد

خبر پارسی – استاندار فارس گفت: با وجود برخی ادعاها مبنی بر تعطیل شدن برخی واحدهای صنعتی در دولت یازدهم، هرچه فریاد زدیم که یک نفر بیاید و بگوید که کدام واحد در این دولت تعطیل شده هیچ کس چیزی نگفت.
به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در فارس، «سیدمحمدعلی افشانی» استاندار فارس، پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های حوزه سلامت فارس در شیراز گفت: در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید، بیش از ۷۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در این استان تعطیل شده بودند.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ از محل تسهیلات رونق تولید، ۴۳۰ واحد تعطیل شده صنعتی فارس با دریافت ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات، وارد چرخه تولید شدند.

استاندار فارس با انتقاد از برخی تخریب‌ها علیه دولت یازدهم اذعان کرد: با وجود برخی ادعاها مبنی بر تعطیل شدن برخی واحدها در دولت یازدهم، هرچه فریاد زدیم که یک نفر بیاید و بگوید که کدام واحد در این دولت تعطیل شده هیچ کس چیزی نگفت.
به گفته افشانی در این دولت برای نخستین بار و بعد از ۱۲ سال میزان بیکاری در فارس یک واحد از کشور کمتر شد.
وی تعداد روستاهای برخوردار از گاز از ابتدای تاریخ گاز رسانی در این استان را ۶۰۴ روستا اعلام‌کرد و افزود: در این دولت با گازرسانی به ۷۴۳ روستا جمع روستاهای دارای شبکه گاز به یک هزار و ۳۴۷ روستا رسید.
رییس شورای توسعه فارس اضافه کرد: در دولت یازدهم به ۲۵ شهر و یک هزار و ۶۱ واحد صنعتی فارس نیز گازرسانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.