ارزان ترین شهر ها برای سفر کردن در هر ماه سال

خبر پارسی – بر اساس باورهای قدیمی سه شنبه ها بهترین روز برای رزرو پروازها، چهارشنبه ها بهترین زمان برای انجام پرواز و ماه ژانویه ارزان ترین ماه برای سفر کردن می باشد. تمام این مسائل همواره برای دستیابی به مقدار و میزان مطمئنی مورد بحث بوده اند.

اگر گذراندن یک تعطیلات ارزان قیمت برای شما در اولویت می باشد، می توانید برنامه های سفر خود را در زمانی که قیمت هتل ها در سطح پایینی ثابت شده اند برنامه ریزی کنید. شما با این روش با یک تیر دو نشان می زنید، مقدار زیادی از پول های خود را پس انداز کرده و در عین حال در کمترین زمان ممکن در کنار خانوده تان سفر خود را برنامه ریزی خواهید کرد. برنامه ریزی و پیدا کردن نرخ ها و قیمت های پایین حتی کمتر از ۵۶ درصد قیمت اصلی در هتل های مطرح پایتخت کشورهای مهم مانند لندن و رُم حق شما می باشد. (شما می توانید بهترین ماه ها را برای انجام دادن بهترین کارها پیدا کنید.)

بنابراین چه چیزی باعث می شود که شیب قیمت ها در ماه های خاصی روند نزولی داشته باشد؟ دلایل متفاوت اند. در بعضی مکان ها قیمت هتل ها بر اساس تعطیلات بزرگ ملی و عمومی تغییر می کنند. وقتی کیفیت آب و هوای فوق العاده در یک منطقه ی به دلیل ازدحام جمعیت کمتر شده است، شما می توانید بر روی جناح ارزش های فصلی شرط بندی کنید. حتی با نگاه انداختن به رویدادهای گردشگری هم مانند تورنومنت های تنیس و فروش بلیط کنفرانس های بزرگ متوجه می شویم که این مسائل نیز می توانند کمک شایانی به افرادی که به دنبال پس انداز کردن هزینه ها در ماه، هفته و یا سال خاصی هستند، می کنند.

ژانویه، لوس آنجلس

ژانویه، لوس آنجلس

شما می توانید در این ماه از تخفیف سی و سه درصدی هتل ها در شهر فرشته ها بهره مند شوید. زمانیکه میانگین شبانه برای هتل های چهار ستاره تا ۲۱۲ دلار و پایین ترین قیمت در طول سال کاهش می یابد. باقیمانده پول های خود را در رستوران های داغ  مانند ترویس فامیلا (همراه با لودو لوفور و بچه های اَنیمالز) یا اوشِم که یک نقطه جدید بلند پروازانه متصل به موزه تازه تاسیس بورد می باشد، خرج کنید.

ژانویه، ملبورن

ژانویه، ملبورن

بازدید از ملبورن در ماه ژانویه به این معناست که شما می توانید به پایین ترین نرخ و قیمت مابین کریسمس و بازگشایی استرالیایی دست پیدا کنید. میانگین قیمت اتاق ها در روزهای اوج فصل به ۱۵۰ دلار هم خواهد رسید، که این قیمت هم هنوز برای شما بسیار مناسب خواهد بود. اما هم اکنون می توانید یک محل عالی را فقط با پرداخت ۱۱۲ دلار در هر شب اقامت رزرو کنید.

ماه فوریه، هونولولو

ماه فوریه، هونولولو

در سال های اخیر هاوایی جزو گرانترین مکان ها برای بازدید بوده است، اما در روز ولنتاین این نقطه بی نظیر، رمانتیک و عاشقانه قیمت های شگفت انگیزی (با شیب نزولی چهل درصدی در قیمت هتل ها) را ارائه خواهد داد. با انتخاب این مکان در اولین هفته ماه، زمانیکه قیمت ها در پایین ترین رِنج قرار دارند، میزان صرفه جویی خود را به حداکثر برسانید.

فوریه، هونگ کونگ

فوریه، هونگ کونگ

در ماه فوریه هتل های هونگ کونگ در پایین ترین رِنج قیمت مانند ۱۲۵ دلار برای یک هتل چهار ستاره می رسند. ماه فوریه زمان اوج خرید (برای علاقمندان به خرید با بهره مندی از بهترین تخفیف ها) و علاقمندان به فرهنگ (برای رسیدن به جشنواره فانوس بهار و جشن چینی ها در سال جدید) در هونگ کونگ خواهد بود.

مارس، فِلَگ اِستاف، آریزونا

مارس، فِلَگ اِستاف، آریزونا

در هوای بسیار خنک ماه مارس و با بهره مندی از مقرون به صرف ترین قیمت ها از دروازه گرند کانیون بازدید نمایید. با سفر کردن به آریزونا در هفته اول از ماه مارس از اقامت در اتاق های هتل های عالی و بسیار راحت تنها با پرداخت کمتر از ۱۰۰ دلار لذت ببرید.

مارس، بوینِس آیرس

مارس، بوینِس آیرس

بوینِس آیرس کاملاً مکانی برای گریز از آب و هوای گرم نیست بلکه بهار در آمریکا، در واقع همان فصل معتدل با هوای بی نظیر پاییزی در بوینِس آیرس است که بهترین زمان برای کشف این مکان به صورت پیاده خواهد بود. اقامت در یک هتل چهار ستاره با پرداخت تنها ۵۵ دلار توجیه بسیار مناسبی برای تجربه یک پرواز طولانی برای رسیدن به این نقطه وصف نشدنی خواهد بود.

آوریل، شیکاگو

آوریل، شیکاگو

شیکاگو دومین شهری است که باید در لیست سفرهای بهاری قرار گیرد. با توجه با سایت بوکینگ شیب نزولی قیمت ها در نقطه اوج فصل به پنجاه و چهار درصد نیز خواهد رسید. وزش بادهای زمستانی رو به پایان است و شما می توانید از گوش نواختن به صدای حرکت آب های خروشان رستوران میشیگان، بازدید از موزه های افسانه ای و صرف غذا در رستوران های بی نظیر این شهر لذت ببرید.

آوریل، کوپنهاگ

آوریل، کوپنهاگ

ماه مه تا اکتبر شلوغ ترین فصل توریستی کپنهاگ است. در این شهر کوچک و شگفت انگیز احساساتی بسیار لذت بخش را تجربه خواهید کرد. در ماه آوریل قیمت اتاق ها بدون مواجهه با روزهای فوق العاده کوتاه اسکاندنیاوی و بادهای سرد و وحشتناک زمستانی با ۳۸ درصد کاهش قیمت ارائه خواهد شد.

مه، فورت لُدردِل فلوریدا

مه، فورت لُدردِل فلوریدا

با انتخاب فلوریدا در ماه مه و سفر به این مکان شگفت انگیز از استشمام هوای بی نظیر همراه با صد درصد رطوبت آن لذت ببرید. فورت لُدردِل با ارائه فضایی بسیار آرامش بخش قیمت های بهتری از میامی (با میانگین ۱۶۲ دلار برای هر شب اقامت را ارائه می دهد.

مه، لندن

مه، لندن

مطمئناً لندن به عنوان یک پایتخت جهانی قیمت ها و بلیط های ارزانی را ارائه نمی دهد. اما به دلیل افتادن تعطیلات بانک به مدت دو سال در ماه مه قیمت ها در این پایتخت جهانی نیز روند نزولی پیدا کرده و متوسط نرخ هر شب در هفته حدوداً ۲۱۶ دلار خواهد بود.

ژوئن، سن آنتونیو، تگزاس

ژوئن، سن آنتونیو، تگزاس

سن آنتونیو تمام توجهات را از شهر اُستین مرکز ایالت تگزاس ربوده و به سمت و سوی خود جلب کرده، همسایگی این منطقه با شمال توجیهی بسیار قوی بر این مسئله خواهد بود. سن آنتیو جایگاهی فوق العاده برای رستوران ها و هتل زیبا و تازه تاسیس اِما و طراحی شده توسط رومانز و ویلیامز و بنا شده در مکان کارخانه پِرل بروری سابق می باشد. اقامت در این مکان تا ۴۹ درصد ارزان تر از اقامت در اُستین خواهد بود. نرخ میانگین و متوسط برای اقامت در این زمان از سال در یک هتل چهار ستاره ۱۶۴ دلار است.

ژوئن، پکن

ژوئن، پکن

ژوئن زمان بسیار مناسبی برای سفر به پکن می باشد. در این ماه آب و هوا بسیار معتدل است اما به دلیل نبودن تعطیلات در این زمان، مسافرین محلی می توانند از این شیب نزول قیمت استفاده نمایند. با انتخاب پکن در این ماه از سال قیمت های فوق العاده ای حتی زیر ۸۰ دلار برای یک شب اقامت در یک هتل چهار ستاره بهره مند خواهید شد.

جولای، بوستون

جولای، بوستون

با انتخاب بوستون در روز چهارم جولای به جای روز کلمبوس تقریباً شبی ۱۲۰ دلار برای اقامت در هتل های بی نظیر آن ذخیره نمایید و هوای بهتری را نیز تجربه کنید. بوستون با ارائه غذاهای شگفت انگیز و آشپزی بی نظیر قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان به غذا خواهد بود. مکان های توصیه شده برای لذت بردن از صرف اِستیکی بانز (نوعی شیرینی که برای دستر و یا صبحانه صرف می شود) و شیرینی صبحانه شامل ریبِلِ، بِرانچ لاین و فلور می باشد.

ژوئن، سیدنی

ژوئن، سیدنی

برای گریز از یک روز بسیار داغ تابستانی و بهره مندی از تخفیف چهل و چهار درصدی بر روی قیمت هتل ها در فصل اوج گرانی سیدنی را در اواسط فصل تابستان برای سفر انتخاب نمایید. اما اجازه ندهید که سرمای سیدنی شما را بترساند و ایده اقامت در زمستان را از ذهن شما دور کند.

اوت، نیویورک سیتی

اوت، نیویورک سیتی

دوباره هتل خود را در نیویورک بررسی کرده و مطمئن شوید سیستم تهویه مطبوع مناسبی دارد زیرا گرمای نفس گیر تابستان در این شهر نای راه رفتن را از شما می گیرد. اما رویدادهای تابستانی مانند اجرای رایگان کنسرت فضای باز گروه ارکستر فیلارمونیک نیویورک و شکسپیر در پارک که شرکت در آنها رایگان می باشد و همچنین بارها با آیمیوه های بی نظیر بهانه ای بسیار مناسبی برای انتخاب این شهر و سفر کردن به آن در گرمای طاقت فرسای تابستان خواهد بود. برای بهره مندی از بیشترین میزان تخفیف آخرین هفته ماه را انتخاب نمایید.

 

اوت، برلین

اوت، برلین

برلین پایتخت فرهنگی و بی نظیر اروپا هتل های شگفت انگیزی را در طول سال ارائه می دهد. (هتل بسیار محبوب زو با طراحی منحصر به فرد و سوئیت های بزرگ و مقرون به صرفه در کنار باغ وحش برلین انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.). ماه اوت بهترین زمان برای صرف جویی و پس انداز کردن می باشد.

سپتامبر، اورلاندو

سپتامبر، اورلاندو

در ماه سپتامبر اورلاندو را برای سفر انتخاب کرده و با برنامه ریزی یک تعطیلات طولانی و فوق العاده بیش از چهل درصد در فصل اوج گرانی بر روی قیمت هتل ها صرفه جویی کنید. (حدود ۱۳۰ دلار برای یک شب اقامت مناسب و معقول).

سپتامبر، روم

سپتامبر، روم

شهر شگفت انگیز و بی نظیر رم در تمام طول سال دیدنی است، اما ماه سپتامبر بهترین زمان برای بازدید از این شهر وصف نشدنی خواهد بود. در حالیکه بیشتر اروپایی ها در ماه اوت این مکان را انتخاب می کنند و در این ماه شهر به روزهای شلوغ نرمال و بدون تشریفات خود باز می گردد. هزینه اقامت در این زمان ها برای یک هتل چهار ستاره تقریبا ۱۳۱ دلار برای هر شب اقامت می باشد.

نیو اُورلینز

نیو اُورلینز

صدای نولا برای هالوین چطور است؟ زمانیکه آخرین هفته ماه ارزان ترین زمان سال برای بازدید باشد، بسیار خوب و خوشایند خواهد بود. با توجه به اطلاعات سایت بوکینگ نرخ هتل ها در این زمان تا ۲۰۲ دلار و حدوداً سی و چهار درصد کمتر از هفته ماردی گِرَس (نوعی جشن سالانه) کاهش می یابد.

اکتبر، شهر کِیپ

اکتبر، شهر کِیپ

اگر از تماشای نهنگ ها لذت می برید آن را در کوه های تِیبِل امتحان کنید و خاطره ای به یاد ماندنی از این تجربه بی نظیر را برای خود رقم زنید. ماه اکتبر بهترین زمان برای سفر کردن به این مکان و بهره مندی از پایین ترین قیمت ها با میانگین تقریباً ۸۰ دلار خواهد بود.

نوامبر، سان فرانسیسکو

نوامبر، سان فرانسیسکو

با توجه به اطلاعت سایت بوکینگ هتل های شهر گلدن گِیت در هفته قبل از مراسم تَنکس گیوینگ (عید شکرگزاری) ارزان ترین قیمت ها را با میانگین حدود ۲۰۲ دلار و کمتر از پنجاه درصد قیمت فصل اوج برای هر شب اقامت را ارائه می دهند.

نوامبر، ریو دو ژانِیرو

نوامبر، ریو دو ژانِیرو

اگر در ریو هستید شانس و فرصت بی نظیری برای دراز کشیدن بر روی ساحل کوپاکابانا در آب و هوای بسیار مساعد و مناسب در ماه نوامبر را از دست ندهید. گران ترین فصل سال برای بازدید از این مکان اواخر ماه دسامبر است، زمانیکه میزان قیمت ها با شیبی صعودی و حدوداً سی و هفت درصدی افزایش می یابند.

دسامبر، لاس وگاس

دسامبر، لاس وگاس

اگر به دنبال امتحان تجربه ای بی نظیر و بسیار جسورانه برای برگزاری جشن تعطیلات کریسمس هستید، انتخابی بهتر و جسورانه تر از لاس وگاس برای شما وجود ندارد. همچنین اگر خوش شانس هم باشید، برنده شدن در مراکز خرید بزرگ می تواند کمک شایانی به هزینه های شما کند. در هفته سوم ماه قیمت هتل ها در پایین ترین سطح، حدوداً ۸۴ دلار برای اقامت هر شب و شصت درصد کمتر از بقیه زمان ها می باشد.

دسامبر، فرانکفورت

دسامبر، فرانکفورت

دو هفته اول ماه دسامبر زمانی جادویی برای سفر به فرانکفورت و بازدید از فروشگاه های بسیار زیبای کریسمس و تماشای نمایش جشن ها می باشد. همچنین قیمت هتل در این مدت زمان به حداقل آن یعنی پنجاه و شش درصد کمتر ازنقطه اوج و تقریباً ۱۱۲ دلار برای یک شب اقامت در یک هتل چهار ستاره خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.