تسلیت احزاب و شخصیت های اصلاح طلب به استاندار دولت اصلاحات در فارس

خبر پارسی – خبر درگذشت حاج احمد انصاری لاری ،برادر دکتر ابراهیم انصاری لاری استاندار دوست داشتنی دولت اصلاحات در فارس،علاقمندان به این شخصیت فرهیخته و نیز حامیان اصلاحات و احزاب اصلاح طلب را نیز ناراحت کرده است. در چند روز گذشته دوستداران دکتر انصاری لاری پیام های تسلیتی جداگانه ای برای شخصیت دوست داشتنی اصلاحات در فارس ارسال کرده اند که خبر پارسی به احترام دکتر انصاری لاری و احزاب اصلاح طلب برخی از این پیام ها را منتشر می کند.

پایگاه خبری تحلیلی خبر پارسی نیز ضمن تسلیت به استاندار دولت اصلاحات ،برای آن مرحوم رحمت الهی و برای بازماندگان به ویژه دکتر انصاری آرزوی صبر جمیل و طول عمر با عزت دارد.

در ادامه تسلیت برخی احزاب اصلاح طلب و نمایندگان محترم شیراز در مجلس شورای اسلامی را ملاحظه می کنید.

images

جناب آقای دکتر ابراهیم انصاری لاری

درگذشت نا به هنگام برادر گرانقدرتان،شادروان حاج احمد انصاری لاری و عروج به بارگاه ملکوتی شان چونان حسرتی جانگاه و اندوهی ژرف بر جان و دلمان رخنه نمود. امید است که در خانگاه امن بار پروردگار،آرام بغنود و شما گرامیان نیز در پناه رحمتش صبورانه تاب اندوه آورید.

غلامرضا تاجگردون،اسماعیل تبادار،صادق خرازی،اسماعیل دوستی،جلیل سازگار نژاد،غلامرضا صحراِیان،احمد عضیمی،اردشیر فتحی نژاد،غلامحسین کرباسچی،حسین مرعشی،جواد مظفر،عبدالواحد موسوی لاری

استاد ارجمند جناب آقای دکتر انصاری لاری
خبر درگذشت برادر گرامیتان دوستان و ارادتمندان شما در حزب ندای ایرانیان شعبه فارس را متاثر و اندوهگین گرداند و ما را بر آن داشت تا با ارسال پیام تسلیت، همدردی و اظهار تالم خود با آن جناب را اعلام داریم. از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم غفران واسعه و برای جنابعالی و سایر منسوبین صبر و بردباری مسئلت مینماییم.

حزب ندای ایرانیان – شعبه فارس

پیام تسلیت مهندس رجبی نماینده مردم شیراز درپی ضایعه درگذشت برادر و دایی دکتر انصاری لاری، استاندار فارس در دولت اصلاحات

جناب آقای دکتر ابراهیم انصاری لاری
با سلام واحترام و عرض تسلیت متاسفانه مطلع شدم که جنابعالی در غم فوت برادر ودایی گرامیتان داغدار هستید.
این مصیبت را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنم، امیدوارم خداوند متعال آن دو عزیز بزرگوار را با اولیاء خود محشور نمایدو بازماندگان را صبر و اجر صابرین عنایت فرماید.
با تجدید احترام

فرج‌اله رجبی نماینده مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری
باسلام واحترام
خبردرگذشت برادر ودایی بزرگوار جنابعالی موجب تاثر وتالم عمیق
گردید .انجمن اسلامی معلمان استان فارس، مصیبت وارده رابه شما وخاندان بزرگوارتان تسلیت وتعزیت عرض نموده وغفران وآمرزش الهی رابرای درگذشتگان وصبرواجر رابرای بازماندگان ازخداوند متعال مسالت می نماید.

انجمن اسلامی معلمان استان فارس

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

استاد فرهیخته و گرانمایه، جناب آقای دکتر انصاری لاری

خبر درگذشت جانسوز برادر عزیزتان جناب آقای مهندس احمد انصاری لاری، برادران و خواهران شما در سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی را سخت متأثر و اندوهگین ساخت. تردید نداریم که ضمیر سرشار از ایمان شما در برابر مشیت و امتحان الهی چونان همیشه صبور و سربلند خواهد بود. این مصیبت جانگزا را خدمت حضرتعالی و اعضای خانواده و بستگان آن فقید سعید صمیمانه تسلیت گفته، غفران و رضوان الهی را برای او از درگاه احدیت طلب داریم.

سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی _ منطقه‌ی فارس

پیام تسلیت حزب اتحاد ملت ایران  اسلامی (منطقه فارس) در پی درگذشت برادر و دایی بزرگوار دکتر ابراهیم انصاری لاری استاندار فارس در دولت اصلاحات

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

جناب آقای دکتر ابراهیم انصاری لاری
استاندار محترم فارس در دولت اصلاحات
سلام علیکم

ضایعه درگذشت اخوی مکرم مرحوم حاج احمدانصاری لاری و دایی گرامیتان حاج آقا جدی  را خدمت جنابعالی و خاندان  جلیل القدرتان تسلیت و تعذیت عرض مینماییم وبرای آن مرحومان غفران و رحمه واسعه الهی، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت مینماییم.

حزب اتحاد ملت  ایران اسلامی(منطقه فارس)

پیام تسلیت مهندس علی اکبری در پی درگذشت برادر و دایی دکتر انصاری لاری استاندار سابق استان فارس

جناب آقای دکتر ابراهیم انصاری لاری  با نهایت تاسف و تاثر درگذشت برادر و دایی گرامیتان را تسلیت عرض نموده،بقای عمر با عزت برای جنابعالی و غفران الهی برای آن عزیزان سفر کرده  را از درگاه احدیت آرزو مندم.

علی اکبری نماینده مردم شریف شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی

برادر ارزشمند جناب آقای دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری

خبر عروج برادر گرامیتان مرحوم حاج احمد، بزرگ مرد انسانیت و تقوا، موجب تآثر و تآلم عمیق دوستداران و اراتمندان حضرتعالی گردید.
انسانی وارسته که عمر ارزشمندش را در سنگرهای مهم و سرنوشت ساز انقلاب اعم از دفاعی، علمی و سازندگی سپری نموده و در کوران سختی های جهاد، به اوج قله انسانیت رسیده بود. آنچنان که در عشق پیوستن به معشوق، در نبرد ماندن و رفتن، او رفتن را برگزید و بی صبرانه بسوی معشوق  خود شتافت و آیه ” انالله و اناالیه راجعون ” را به تفسیر نشست و درد جانکاه فراقش را بر خانواده و وابستگان و دوستدارانش جاودانه نمود.
این مصیبت جانگذار را محضر حضرتعالی و خانواده محترم بالاخص پدر و مادر دغدار، بویژه همسر بزرگوارشان و فرزندان آن عزیز سفر کرده، تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و حضرتعالی و خانواده جلیل القدر صبر جزیل و همسر گرامی شان اجر الهی از درگاه پروردگار بزرگ مسئلت داریم.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس

مجمع زنان اصلاح طلب منطقه فارس

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

استاد فرهیخته جناب اقای دکتر ابراهیم انصاری لاری :
غم از دست دادن عزیزان صبری می خواهد عظیم .
حزب کارگزاران سازندگی ایران شاخه فارس ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده جلیل القدر به مناسبت ضایعه بزرگ درگذشت برادرعزیز و دایی بزرگوارتان ،از خداوند یکتا فضل و رحمت بی منتها و علّو درجات را برای آن عزیزان و صبر و شکیبایی و طول عمر برای بازماندگان ارزومند است

حزب کارگزاران سازندگی ایران شاخه فارس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.