کامیاب : با خود باوری می توان ورزش فارس را به قله رساند

خبر پارسی –مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت : با خود باوری و اعتماد به نفس میتوان ورزش فارس را به قله رساند

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان فارس ، حیدر علی کامیاب کلانتری در مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان ضمن بیان این مطلب که فارس یکی از استانهای تاثیر گذار در کشور است اظهار داشت : همه شما عضو مجمع هیات بوکس هستید و باید به این باور برسیم که ما میتوانیم در قله باشیم در مجمع قبلی به این نتیجه رسیدیم که این باور هنوز در میان اعضاء وجود ندارد، اما امروز به این مهم دست یافته ایم و میتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و تاثیر گذاری فارس را در کشور به وضوح لمس کنیم.

وی افزود:اگر بخواهیم تمام کارها را بر عهده رئیس هیأت بگذاریم قطعاً او به تنهایی نمی تواند قدمی برای این استان بردارد.

کامیاب با بیان اینکه اتاق فکر هیأت در این رشته اعضای مجمع هستند عنوان کرد: نباید این مجمع هر چهار سال یک بار آنهم برای انتخاب رئیس هیأت تشکیل گردد. بلکه باید بر حسب ضرورت حتی در صورت لزوم هر سه ماه یکبار تشکیل گردد و این مخالف اساسنامه نیست بوکس استان باید پیشرفت کند و باید به جایگاه خودش بازگردد.

مدیر کل ورزش و جوانان خطاب به رئیس هیأت بوکش استان گفت:ما علاقمندان زیادی در این رشته داریم جوانها و پتانسیلهای خوبی در سطح استان و شهرستانها حضور دارند که باید استعداد یابی شوند و نیروهای مستعد را جذب نمود و این مهم تنها با خود باوری میسر می گردد که می توانیم با آن به این هدف و چشم اندازی که داریم برسیم ما استان فارس هستیم فارس استانی است که به فرموده مقام معظم رهبری فارس در قله است .

کامیاب ادامه داد:باید در ورزش نیز در قله باشیم اگر بخواهیم به آن دست یابیم باید تلاش و همفکری کنیم باید صمیمیت و همدلی وجود داشته باشد و با علم روز پیشرفت و به دنبال سیستمی علمی در ورزش باشیم .همه اینها مانند یک زنجیره به یکدیگر متصل هستند که از خود باوری آغاز تا در قله قرار گرفتن ادامه می یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس افزود: باید قدر جایگاه خود را بدانید.ورزشکاران،مربیان،داوران،باشگاه داران و همه دست اندرکاران باید بدانند در استانی هستیم که مقام معظم رهبری،ریاست جمهور و وزیر همگی نگاهی ویژه به آن دارند بنابراین از همین امروز با یک نگاه خود باورانه باید کار را آغاز کنید.

کامیاب با بیان اینکه در هیأت باید کار تیمی انجام شود گفت:اعضاء مجمع با اعتماد خود به شما رأی دادند و اعتقاد دارند که شما می توانید کار تیمی انجام دهید و مطمئناً در مدت زمان سرپرستی شما برای اعضاء مجمع این مهم محقق گردید و شما باید کار تیمی خود را تقویت کنید . کار تیمی یعنی استفاده از بزرگان این رشته و کسانی که تخصص، تجربه و تفکر مثبت دارند و از آنان در راه پیشرفت بوکس استفاده کرد از باشگاهها باید برای توسعه این رشته استفاده کنیم کار تیمی یعنی تمامی ارکان هیأت که باید تک تک اعضاء هیأت اعتماد کرد و با تقویت تیم کاری در پیشرفت امور هیأت استفاده نمود.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه به شهرستانها شد و گفت:در بوکس زیر ساختهای مناسب وجود ندارد اگر در بعد پیشرفت رشته بوکس در شهرستانها اقدام گردد مطمئناً با پیشرفت این رشته در شهرستانها ما نیز در زیر ساختها کمک خواهیم کرد در شهرستانهایی که فاقد هیأت هستند باید اقدام به راه اندازی هیأت نمائید و در پایان چهار سال تمامی شهرستانها دارای هیأت باشند و تعداد بیمه شدگان رشته بوکس را که ملاک ارزیابی سرانه ورزشکاران هر رشته می باشد را نیز افزایش دهید.

مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد:توجه خود را معطوف شهرستان ها کنید و رضایتمندی آنان را با توجه به علاقمندی ها جلب نمایید.

کامیاب در رابطه با فرهنگ سازی دررشته بوکس نیز عنوان کرد: تا کنون اطلاع رسانی دقیقی در خصوص این رشته نشده و خانواده ها اطلاعات خوبی در خصوص بوکس ندارند و نیاز به فرهنگ سازی است و این اداره کل آمادگی دارد همکاری لازم را در خصوص بسط و توسعه فرهنگ این رشته ورزشی را انجام دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پایان افزود: از اولویت های دیگر هیأت باید توسعه باشگاههای ورزشی در رشته بوکس باشد رشته هایی که در باشگاهها توسعه نیابند سرانجامی ندارند. هیأتها نباید به باشگاه داری بپردازند و آموزش ابتدایی برگزار کنند آموزش مبتدیان کار باشگاههای ورزشی است باید راه را برای توسعه باشگاهها باز کرد تا با آموزش های صحیح ورزشکاران را به عرصه ورزش قهرمانی سوق داد. وظیفه هیأت استعدادیابی از میان این ورزشکاران است و ورزشکاران مستعد توسط هیأت به سوی قهرمانی هدایت شوند.و فرهنگ پهلوانی را نیز در سرلوحه کار هیأت به منظور توسعه در بین ورزشکاران باید قرار گیرد.

سید اسلام موسوی معاون توسعه امور ورزش استان نیز در این جلسه گفت : از کلیه اعضای مجمع میخواهیم که در همه امورات هیات دخیل باشند و تعامل و همدلی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی ابراز داشت : تلاش در جهت مسایل فرهنگی ، استعدادیابی و آموزش بارزترین اهداف هیات به شمار می رود که رئیس جدید هیات و اعضای مجمع باید به آن توجه جدی بنمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.