طارمی و همه معلم های اخلاق!

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-02-26 09:58:20Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

خبر پارسی – مهاجم جوان پرسپولیس سیبل این روزهای رسانه هاست. بهانه کوبیدن او خود بزرگ پنداری اش در جمع پرسپولیسی هاست اما کیست که نداند دلیل اصلی این هجمه جدال لفظی اش با یک عکاس و خبرنگار است. رسانه ها برای کوبیدن طارمی ناچارند او را مقابل قدیمی ترهای پرسپولیس بگذارند تا آنها به طارمی بگویند که نباید ادعای بزرگتری کند.  معلمان اخلاق امروزی آیا همه به پول بی اعتنا بوده اند و بزرگی و کوچکی را لقمان گونه رعایت می کرده اند؟
همین پیشکسوت هایی که الان معلم اخلاق شده اند یادشان رفته که بهروز رهبری فر جوان بر سر یک پنالتی وسط بازی با الهلال مقابل عابدزاده و افشین پیروانی و ده تا بزرگتر چه قشرقی راه انداخت؟ یادشان رفته مهدی هاشمی نسب در بازی با ترکمنستان وقتی به عنوان یار تعویضی آمد درون زمین و گل زد رفت مقابل نیمکت تعظیم کرد و به پروین و ناصر ابراهیمی و خوردبین چه ها که  نگفت؟ با هم او و رهبری فر در رختکن به تاکتیک های بزرگتری چون ابراهیمی و پروین پوزخند می زدند و سیستم علی اصغری را تحلیل می کردند؟ یادشان رفته عابدزاده در ورزشگاه کارگران وقتی می خواست در تمرین شوت بزند پایش لیز خورد و یک هوادار ۱۳ ساله خندید چندتا سیلی مقابل دیدگان پدرش به آن هوادار زد؟همین بنگر و رضا نورمحمدی و امثالهم دوسال پیش زمان مربیگری دایی چه اعتصابی راه انداختند؟ یادشان رفته فرشاد پیوس زمانی که در سیستم ۳٫۶٫۱ استانکو ذخیره شد قهر کرد و رفت و با قهرش چقدر حاشیه ایجاد شد؟ یادشان رفته مرتضی کرمانی بر سر  تعویض در دربی پیراهن پرسپولیس را جلو دوربین ها پاره کرد؟ یا بزرگتر از آنها مرحوم ناصرخان حجازی قبل از جام جهانی۷۸ گفت تا پول ندهند سوار هواپیما نمیشوم؟ عابدزاده بر سر پول جام جهانی با صفایی فراهانی دعوایش شد. چندبار کریم باقری به خاطر پول نیومد سرتمرین و همین روزنامه ها تیتر زدند کریم از ناحیه جیب مصدوم شد؟ مگر قلیچ و بهروز سلطانی و محمد حسن انصاریفرد بخاطر پول بیشتر به پورا و دارایی و کشاورز نرفتند؟ مگر ضیا عربشاهی بخاطر ۶ میلیون طلبش از تیم پایه ها در باشگاه عربده کشی راه نیانداخت و کارش به آمبولانس نکشید؟مگر سیدجلال و محمد نوری کاپیتان پرسپولیس نبودند و بخاطر پول  بیشتر پیچاندند و رفتند قطر. مگر شیث و نصرتی گنده های تیم نبودند و آن فاجعه را رقم زدند؟
بله طارمی اشتباه کرد ولی اشتباهش را در مورد خودش با متر خودش مقایسه و تحلیل کنیم نه با آنهایی که خودمان در خلوت خودمان میدانیم که اغلب ماها بزرگشان کردیم.

ما هم مخالف صد در صد رفتار طارمی هستیم اما اگر خوب نگاه کنیم می بینیم حقیقتا طارمی بزرگتر “این  پرسپولیس” است. کسی که می تواند به قول رسانه ها سردسته اعتصاب باشد ، در بعد فنی هم در نبودش تیم ۵۰ درصد افت می کند، تنها بازیکن تیم است که سرمربی تمدید قراردادش را منوط به بودن او میداند لابد بزرگتره تیم است. بزرگتر تیمی که بزرگتر نداره و خیلی هایی هم که بزرگترش نامیده می شوند بزرگتری نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.