دو هزار و ۷۵۶متقاضی مسکن مهر در صدرا، صاحبخانه می شوند

خبر پارسی -مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا از واگذاری ۲۷۵۶ واحد جدید مسکن مهر همزمان با دهه فجر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران صدرا، مهدی خانی مدیرعامل این شرکت گفت: علاوه بر ۱۳ هزار و  ۹۱۷واحد مسکن مهری که تاکنون در این شهر جدید افتتاح گردیده است، شرکت عمران در نظر دارد تعداد ۲ هزار و ۷۵۶واحد مسکن مهر نیز همزمان با دهه مبارک فجر به افتتاح برساند که از این تعداد یک هزار و ۷۵۶ واحد در قالب تفاهمنامه سه جانبه و ۱۰۰۰ واحد بصورت خودمالک می باشد، ضمناً تکمیل واحدهای باقیمانده تا پایان امسال نیز در برنامه فعالیتهای این شرکت متمرکز است.
مهندس خانی خدمات رسانی به پروژه های موجود و در حال ساخت مسکن مهر در شهر صدرا را از اولویت های شرکت عمران در این شهر دانسته و خاطرنشان کرد: با وجود این که ایجاد زیرساخت ها در شهرهای جدید از تکالیف قانونی دستگاه های متولی است، این شرکت توجه به نیازهای ساکنان شهر جدید صدرا در این زمینه را مدنظر دارد.
وی افزود: جهت خدمات رسانی به پروژه های مسکن مهر، این شرکت علاوه بر ۷ پروژه آموزشی، ۷ پروژه تجاری، یک پروژه مسجد و راههای دسترسی در منطقه ۱۲۸ هکتاری که پیش از این به افتتاح رسانده بود، با ۲ باب مسجد، یک پروژه تجاری و یک واحد کلانتری را در دهه مبارک فجر به ساکنین محترم شهر صدرا تقدیم می کند. همچنین افتتاح یک پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه که مقرر بود همزمان با دیگر پروژه ها در این ایام مبارک به بهره برداری برسد ، به علت برخی مشکلات در عملیات عمرانی به اوایل اسفندماه و با حضور شخص استاندار موکول گردید.
خانی ضمن اشاره به تعامل مناسب دستگاههای خدمات رسان برای تکمیل خدمات زیربنایی مجموعه های مسکن مهرتصریح کرد: تأمین زیرساخت های واحدهای مسکن مهر از مهمترین دغدغه های شرکت عمران شهر صدرا است و خوشبختانه تاکنون دستگاههای خدمات رسان همکاری های لازم در این خصوص را با این شرکت داشته اند اما کماکان مشکلاتی در مرحله نهایی تحویل برخی واحدها وجود دارد که به یاری خداوند و با حمایت مسئولین این موارد نیز به زودی مرتفع می گردد.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا همچنین اضافه کرد: شرکت عمران شهر صدرا تاکنون بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه ساخت مراکز آموزشی، ۶۵ میلیارد ریال بابت احداث مساجد، ۳۲ میلیارد ریال در زمینه احداث مراکز تجاری، ۱۰ میلیارد ریال جهت ساخت کلانتری و ۲۹۴ میلیارد ریال بابت آماده سازی و ایجاد راههای دسترسی هزینه نموده است.
شایان ذکر است به منظور احداث ۲ تصفیه خانه فاضلاب، حدود ۱۲ هکتار زمین در سمت غرب صدرا از سوی این شرکت تحویل شرکت آب و فاضلاب گردیده و حدود ۱۶ هکتار دیگر نیز در شرق شهر صدرا در حال پیگیری جهت تحویل به آن شرکت می باشد و تاکنون حدود ۱۱۰ میلیارد ریال نیز جهت تکمیل خطوط انتقال و احداث تصفیه خانه به شرکت آبفای شیراز پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.