یک فعال سیاسی اصلاح طلب در دیدار با رئیس جمهور: مدیران سیاسی استان و شهرستان ها باید بدانند مجری دولت تدبیر و امید هستند/ رویکرد ضد حزبی برخی از مسئوولین اصلاح شود/موانع فعالیت سیاسی در استان را بر طرف کنید

خبر پارسی – یک فعال سیاسی اصلاح طلب در دیدار نخبگان فارس با رئیس جمهور ،بر صحبت های روحانی و تاکید او بر ایجاد فضای با نشاط برای احزاب اشاره کرد و از رئیس جمهور خواست برای یارانه احزاب نیز تمهیداتی چاره کند.

image.php54
سید عبدالرزاق موسوی حقوقدان،ایثارگر و عضو جامعه فرهنگیان فارس همچنین در این نشست از رئیس جمهور خواست مسئوولین استانی و شهرستانی صدور مجوز برای احزاب را پیچیده و دشوار نکنند.
وی همچنین خواستار اصلاح رویکرد ضد حزبی برخی از مسئوولین شد.
این فعال سیاسی همچنین برگزاری شکوهمند انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را آرزوی همه فعالان سیاسی دانست و از رئیس جمهور درخواست کرد:از مسئوولین استانی و شهرستانی بخواهد فضای راکد فعالیت سیاسی و موانع این فعالیت ها را در استان فارس برطرف کنند.این صحبت وی مورد تشویق شدید حضار قرار گرفت.
این حقوقدان خطاب به رئیس جمهور گفت:مدیران سیاسی استان و شهرستان ها باید بدانند مجری دولت تدبیر و امید هستند.این بخش از صحبت های موسوی نیز تشویق ممتد و یکپارچه حضار را به همراه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.