یک زن مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر می شود/ شیراز پایتخت انرژی می شود بوشهر پایتخت فرهنگی!

خبر پارسی نقل از خلیج فارس: گفته می شود حکم حمیده ماحوزی به عنوان مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امضاء شد

 به گزارش «خلیج فارس»؛ حمیده ماحوزی که اولین مدیرکل زن ادارات ارشاد استان های کشور می باشد، متولد تنگستان است و در دوره های دوم و سوم شورای بوشهر عضویت داشت، ضمن اینکه معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد بوشهر در دوره پولادی ریشهری، مدیریت دانشکده فنی الزهرا بوشهر و مدیرعاملی شرکت نمایشگاههای بین المللی بوشهر را در کارنامه سوابق خود دارد.

ماحوزی مدرک دکتری خود در رشته تعلیم و تربیت را از دانشگاه صدرالدین عینی تاجیکستان اخذ کرده است.

شایان ذکر است از مهرماه امسال و در پی استعفای یونس محمدی و انتقال به دانشگاه پیام نور، اداره کل ارشاد بوشهر به صورت سرپرستی اداره می شود.

گفته می شود از سوی استاندار حمیده ماحوزی، اکبر صابری و عباس قلی پور برای تصدی مدیرکلی ارشاد بوشهر معرفی شده بودند، ضمن اینکه فرید میرشکار نیز گزینه مورد حمایت نمایندگان اصولگرای استان بود. همچنین اکبر بردستانی از نیروهای اداره ارشاد استان دیگر گزینه ای بود که برای این مسئولیت از وی مصاحبه شد.

در نهایت از میان حمیده ماحوزی و اکبر صابری به عنوان دو گزینه نهایی این سمت، وزیر ارشاد حکم اولین زن مدیرکل ارشاد استان های کشور را صادر کرد.

به گزارش خبر پارسی در صورت انتخاب خانم ماحوزی بوشهر شاید اولین استانی باشد که یک مدیر کل زن را به عنوان مدیر اول فرهنگی می شناسد.به نظر می رسد سرعت روند انتخاب مدیران در بوشهر خیلی بیشتر از فارس است.استاندار فارس در این رابطه گفته بود تدبیر را فدای سرعت نمی کنیم.ظریفی می گفت یک وقت تاخیر جای تدبیر را نگیرد! استاندار فارس در آخرین نشست مطبوعاتی خود گفته بود می خواهد شیراز را پایتخت انرژی کشور کند آیا شیراز و بوشهر قرار است جای خود را عوض کنند؟ بوشهر با انتخاب یک مدیر کل زن پایتخت فرهنگی می شود؟

2 دیدگاه برای “یک زن مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر می شود/ شیراز پایتخت انرژی می شود بوشهر پایتخت فرهنگی!

  1. این قدر تو این استان به نام تدبیر ، در انجام کارها و اجرای تصمیمات تاخیر وتعلل به خرج دادند
    که یک استان که در حد اسم ” فارس” هم نیست ، مدعی عنوان پایتخت فرهنگی شده
    نوش جون بوشهری ها ” مال نخور برای بخور

  2. ضمنا در بوشهر اکثرا مدیران کل استانی تغییر کرده اند و از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
    جهت استحضار جناب دکتر احمدی استاندار محترم فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.