کی روش بزرگتر از ظرفیت فوتبال ماست

خبر پارسی – وحید دلپسند – کی روش بزرگتر از ظرفیت فوتبال ماست.بزرگتر از ظرفیت ورزش ماست.او یک تنه با لمپنیسمی در فوتبال می جنگد که وزارت ورزش ما نادانسته از آن حمایت می کند.تاکید بر نادانسته بودن دارم چون برخی از اهالی آن وزارتخانه را می شناسم.
کی روش یک تنه تلاش می کند تا بازیکن سالاری و باند بازی را در تیم ملی و فوتبال ملی از بین ببرد. اما مدعیان منفعت طلب به پشتوانه شبکه رسانه ای لانه کرده در برخی نشریه های زرد ورزشی (و یا حتا خبرگزاری های گاه معتبر کشوری)، مجال موفقیت نمی دهند.
آن به اصطلاح سلطان فوتبالفارسی ما از دفاعی بازی کردن تیم گلایه می کند و آن را در شان فوتبال ملی نمی داند در حالی که همین مربی اسبق در دوران وفور استعدادهای ناب در فوتبال ایران، تیمی را به مصاف کره جنوبی فرستاد که ۱۲۰ دقیقه تمام زیر توپ میزد تا سیروس قایقرانی پیدا شود و قضا قدری توپی را به مدد هوش ذاتی وارد دروازه کند.
یا آن دیگری، ژنرال خودخوانده فوتبالفارسی ما، که از روز ورود کیروش به ایران، سنگی نبوده که سرراه نیانداخته و کارشکنی نبوده که نکرده! این ها مثلا درخشان”ترین نمادهای فوتبالفارسی ما هستند که امروزه روز فرصت عقده گشایی علیه یک برند جهانی را پیدا کرده اند تا حقارت های فهم ناقصشان از زیبایی های ورزش فوتبال مدرن را در پس پشت دلسوزی دایه مآبانه پنهان کنند.
نه آقایان، مردمی که به جنگندگی و کار تیمی سازماندهی شده کی روش عادت کرده اند دیگر حاضر نیستند به فوتبال علی اصغری شما رجوع کنند. عرض خود می برید و زحمت ما می دارید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.