کشف محموله هزار و هفتصد کیلویی، اولین صید پلیس در سال جدید

خبرپارسی – فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک محموله مواد مخدر یک تن و ۷۰۰ کیلویی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد .

 سردار احمدعلی گودرزی ظهر پنجشنبه ۲ فروردین در جمع خبرنگاران از موفقیت ماموران مواد مخدر این نیرو در کشف یک محموله ۱۷۰۰ کیلویی به همراه ۱۳ دستگاه خودروی حامل مواد خبر داد .

او با بیان اینکه با تشدید اقدامات انتظامی موفق به انجام این مهم شده اند، افزود: سه دستگاه این خودروها تریلر و یک دستگاه موتورسیکلت که کار اسکورت محموله را انجام می داد بوده است .

رئیس پلیس استان فارس ۲۷ کیلو و پانصد گرم از مواد یاد شده را هروئین و  با بیان اینکه از کل مواد مخدر کشف شده را هروئین اعلام کرد و ادامه داد: این مقدار مواد مخدر کشف شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ برابر است .

گودرزی میزان مواد مخدر کشف شده در سال گذشته را ۴۳ تن عنوان کرد و افزود: پلیس فارس با شدت به اقدامات خود در زوینه مبارزه با مواد کخدر ادامه می دهد .

فرمانده انتظامی فارس سپس از شناسایی یک باب منزل واقع در دروازه قرآن که در آن قاچاقچیان مواد مخدر را با موادی دیگر مانند خون حیوانات و برخی داروهای مخدر گیاهی مخلوط کرده و به بازار فروش مواد عرضه می کردند خبر داد و گفت: مصرف این مواد توسط معتادان از عوامل مهم و موثر در بروز بیماری‌های کبدی و کلیوی در معتادان است.

گودرزی همچنین از کاهش ۳۲ درصدی جان‌باختگان حوادث جاده‌ای طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: از ۲۴ اسفند که طرح‌های ویژه‌ی اجرایی شد، تعداد جان‌باختگان حوادث جاده‌ای به ۲۱ نفر کاهش یافت که این تعداد ۱۰ نفر کمتر از آمار مدت مشابه سال قبل است.

او گفت: طی هفت روز گذشته، روزانه بیش از یک میلیون خودرو ورودی و خروجی فارس است و ما رتبه ۵ را به لحاظ فراوانی جمعیت مسافر داریم.

گودرزی خاطرنشان کرد: میانگین سرعت در جاده‌های فارس ۸۸٫۶ کیلومتر و ساعت‌های اوج تردد از ساعت ۱۴ تا ۱۸ بوده است.

فرمانده انتظامی اضافه کرد: بی‌توجهی به جلو ۳۲ درصد و رعایت نکردن سرعت مطمئنه، ۲۸ درصد در حوادث رانندگی تاثیر گذار بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.