کاووس عباسی: پا قدمم برای فوتبال فارس خیر بود!

خبر پارسی – سرپرست جدید هیات فوتبال فارس در آئین معارفه در سخنانی کوتاه خود گفت: امیدوارم تا برگزاری مجمع انتخاباتی فوتبال استان بتوانم تعامل خوبی بین هیات فوتبال استان و هیات های شهرستانی برقرار کنم.
به گزارش خبر پارسی کاووس عباسی از عملکرد آیت الهی در این هیات به نیکی یاد کرد و گفت:اگر بتوانم از نمره ۱۰۰ آیت الهی ۲۰ بگیرم خدا را شکر می گویم.من شاید اندازه ایشان توان نداشته باشم اما شاگرد خوبی برای او بوده ام و امیدوارم شاگرد خوبی برایش باقی بمانم.البته به مسئولین ورزش و فوتبال اعلام کردم بزرگتر از من و با لیاقت تر از من برای قبول این مسئولیت بسیار هستند اما به من اعتماد کردند و از اعتماد آنها سپاسگذارم.
عباسی گفت :از اینکه شروع کارم توام عید ولایت شده خوشحالم و آن را به فال نیک می گیرم.ظاهرا قدمم برای فوتبال فارس نیز خیر بود! چرا که روز گذشته فجر مس را در کرمان برد و تیم فوتسال ارژن نیز در دبدار خود به پیروزی رسید.
به گزارش خبر پارسی کاووس عباسی فارغ التحصیل کاردانی از دانشگاه امام حسین و نیز کارشناس مدیریت است.او پیش از این مسئولیت تربیت بدنی بسیج شیراز بوده و مدت ۶ سال نیز مدیر عامل باشگاه مقاومت مرصاد فارس بوده است .عباسی همچنین مدت ۴ سال است که رئیس هیات فوتبال شیراز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.