کامیاب: نقش دستگاه قضایی درایجاد امنیت مسابقات غیر قابل انکار است

خبرپارسی –  مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: نقش دستگاه قضا در ایجاد امنیت ورزشگاه‌ها و مسابقات ورزشی غیرقابل انکار است.

حیدرعلی کامیاب که در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب شیراز سخن می‌گفت، با اشاره به همکاری دو جانبه اداره ورزش و جوانان و دستگاه قضایی در استان فارس افزود: حاصل این هم افزایی به جزایجاد امنیت در ورزشگاه ها و مسابقات، پیشگیری از وقوع جرم در جامعه است.

وی فعالیت بیش از ده سازمان مردم نهاد جوانان استان فارس در عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و همکاری این سازمانها با دستگاه قضایی استان را نشانه های این هم‌افزایی دانست.

کامیاب توسعه زیرساخت های ورزشی در استان فارس را عاملی جهت گرایش مردم به ورزش خصوصا ورزش همگانی دانست و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در حوزه ورزش همگانی و بر اساس اعلام وزارت بهداشت هیچ کدام از شهرهای استان فارس جزو ۱۰ شهر نخست کم‌تحرک کشور نیستند.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس با اشاره به نقش ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی افزود: تحقیقات علمی ومیدانی نشان می‌دهد که افزایش نشاط اجتماعی نسبت معکوس با وقوع جرم و جنایت در جامعه دارد.

کامیاب ادامه داد: استان فارس با برخورداری از ظرفیت های مناسب و قوی که در رشته‌های مختلف ورزشی دارد می‌تواند نقش مهمی در افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه داشته و نگرانی‌های مربوط را در زمینه سلامت عمومی برطرف کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش سیاست اداره کل ورزش و جوانان را توسعه همه جانبه ورزش دانست و گفت: در این سیاست به همان اندازه که  توسعه سخت افزاری و ورزش همگانی مورد توجه است، ورزش قهرمانی نیز اهمیت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس دربخش دیگری ازسخنانش  با اشاره به اهتمام استاندار این استان برای حضور نماینده فوتبال استان در لیگ برتر، خواستار حمایت همه جانبه  دستگاه‌های مختلف برای تحقق این موضوع شد وافزود: با توجه به اینکه مدیران دستگاه قضایی نیز بارها به اهمیت این موضوع اشاره کرده‌اند امیدواریم با نگاه ویژه به دادستان شیراز و مجموعه قضایی استان شاهد ایجاد هم افزایی بیش از پیش برای وقوع چنین اتفاق مهمی در فارس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.