کامیاب در ورزش و جوانان ماندنی شد

خبرپارسی – محمود شبان:

پس از داغ شدن خبر انتقال مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و انتصاب وی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش این استان، یکی از نزدیکان حیدرعلی کامیاب به خبر پارسی گفت: این انتقال با مخالفت وزیر ورزش و جوانان روبرو شده و سلطانی‌فر بارفتن کامیاب از اداره کل ورزش و جوانان فارس موافق نیست.
مخالفت شدید وزیر ورزش و جوانان با انتقال کامیاب به وزارت آموزش و پرورش در حالی انجام می‌شود که شواهد و قرائن حاکی از تمایل وزیر آموزش و پرورش به انتصاب کامیاب به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس است.
یادآؤر می شود، حیدر علی کامیاب از مدیران موفق وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود که در آخرین اعلام این وزارتخانه به عنوان مدیر کل برتر در میان استان های درجه یک کشور معرفی شده است.
با این حساب باید گفت کامیاب که نامش پیش از این و در دو نوبت به عنوان مدیرعامل احتمالی  یکی از دو باشگاه معروف پایتخت مطرح شده بود، در وزارت ورزش ماندگار و قضیه بازگشت وی به وزارت آموزش و پرورش منتفی است.
پیش از این نیز افشانی استاندار وقت فارس با انتقال کامیاب به تهران و قبول مسئولیت مدیرعاملی باشگاه بزرگ پایتخت مخالفت کرده بود، هرچند در آن مقطع خود کامیاب هم اعلام کرد که اولویتش ماندن در فارس و تکمیل پروژه های نا تمام ورزشی این استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.