کامیاب:گناهم خدمت به ورزش استان است

خبرپارسی-انتخابات هیات فوتبال فارس در راه است و هیات بررسی صلاحیت ها هنوز در خصوص اعلام اسامی کاندیداهای نهایی ، اظهار نظر نکرده اما تلاش عده ای سبب شده تا حیدرعلی کامیاب در وبلاگش مطلبی بدین شرح منتشر نماید:

متاسفانه این روزها خیلی از افراد به بهانه های مختلفی از جمله عشق و علاقه به فوتبال این استان از طرق مختلف عوام فریبی می کنند و سعی می کنند تا با گمراه کردن افکار عموم به خواستهای ناحق خود برسند . قصد کرده بودم که برای مدتی از ورزش دور باشم تا شایدگذشت زمان باعث شود تا نامردمیهای سالهای گذشته را که شش دانگ در خدمت ورزش استان بودم را از یادم ببرم و تسکینی باشد برهمه هجمه های ناحق آنهایی که با حضور حقیر در ورزش منافعشان قطع شد و مجبور شدند تا از سرناچاری عوام فریبی نمایند . خوشبختانه مردم می دانند که چه کسی برای آنها کار و تلاش کرده است و هیچگاه خادمین خود را فراموش نمی کنند . دوست نداشتم به زودی وارد مدیریت در ورزش استان شوم به پیشنهاد بعضی از دوستان که از بزرگان فوتبال استان هستند برای حضور در انتخابات هیات فوتبال استان فارس ثبت نام کردم . البته قبل از ثبت نام با مراجعه به فدراسیون فوتبال و دفاع از حق و حقوق خود رای ناحقی را که ۹ ماه از صدور آن می گذشت را تعلیق کردم که البته از حاج سیدهادی آیت الهی به خاطر دفاع از حق و حقوق حقیر در کمیته استیناف فدراسیون سپاسگزارم و الحق که ایشان برادری را تمام کرد ، هرچند بعداز تعلیق حکم متوجه شدم که محرومیتهای کمیته انضباطی فدراسیون نمی تواند مانعی برای کاندیداتوری ریاست هیات فوتبال استان باشد چرا که فقط محکومیتهای قضایی و محرومیتهای اجتماعی از طرف نهادهای قضایی می تواند مانع از حضور افراد شود و این موضوع در اساسنامه فدراسیون فوتبال صراحتا قید شده است . بگذریم ، در مجموع ۲۱ نفر برای شرکت در انتخابات پیش روی فوتبال استان فارس ثبت نام کرده اند و هر کدام به نحوی در حال رایزنی برای کسب آراء مجمع در انتخابات می باشند اما در این میان بعضی از افراد که حضور حقیر را تهدیدی برای قطع دباره منافع خودشان می بینند دائما در حال شایع پراکنی مبنی براینکه حقیرحق شرکت در انتخابات را ندارم می باشند و سعی می کنند تا افکار عمومی را خدشه دار نمایند عملی ناجوانمردانه و بدور از انسانیت که این روزها در فضای مجازی شاهد آن هستیم .

 

امروز خود می خواهم به جرمهایی که مرتکب شده ام اعتراف کنم ، آن همه خدمت در ورزش همگانی و تبدیل بلوار چمران به یک ایستگاه ورزشی ، حضور ۲ ساله در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس وارائه خدماتی همچون توسعه سرانه ورزشی از ۱۷/. به ۳/۱ متر در کلیه رشته های ورزشی و افزایش اعتبارات تا سقف ۱۰ برابر و همچنین خرید ۲۴ دستگاه خودرو و تزریق بیش لز ۲ میلیارد تومان به باشگاههای حرفه ای فوتبال و ۴ میلیارد تومان به هیاتهای ورزشی طی آن دوسال و همچنین احداث بیش از ۱۰ خوابگاه با ظرفیت ۱۵۰ نفر ، ۸ استخر سرپوشیده و…… و پس از آن  مدیرعاملی باشگاه برق و هزینه کرد بیش از ۲۷۰ میلیون تومان از حق و حقوق فرزندان حقیر جرمهایی است که مانع از فعالیت اینجانب در ورزش استان خواهد شد . به طور کلی و در یک کلام خدمت کردن در فارس جرم محسوب می شود . آن مدیری قهرمان و ماندگار است که در پایان سال مالی در سالهای گذشته ۸۰ میلیون تومان اعتبارات مانده را به حساب خزانه واریز کرده بود تا شاید خدمتی به خود برای ماندگاریش کرده باشد .

 

چهار سال است که از اداره کل ورزش و جوانان رفته ام و در آموزش و پرورش خدمت می کنم ، مدیران بعدی بگویند چند متر فضا افتتاح کرده اند و یا چند ریال در طول این چهار سال به اعتبارات ورزش استان اضاف کرده اند ، در طول روزهای گذشته سری به منطقه جنوب زدم روز خداحافظی حقیر ۸۰% از عملیات ساخت استخر شهرستان خنج به اتمام رسیده بود و فقط ۲۰% از فعالیتهای تکمیلی مانده بود اما امروز هنوز قدمی برای تکمیل آن برداشته نشده است و یا خوابگاههای قیر و کارزین و خنج و… نیز همین وضعیت دارد . احداث سالن بزرگ و چهار هزار نفره شیراز که کلنگ آن زده شده است هنوز شروع نشده و….

 

آنوقت همه انتظار دارم تا ورزش استان متحول شود انتظاری پوچ و بیهوده ، چطور می شود با چنین افکاری امید به بهبودی داشت ، البته انسان جایز الخطاست و همه ما در مسولیتایمان اشتباهاتی نیز داریم که قطعا عمدی نیست و از سر بی اطلاعی می باشد و حقیر نیز از این امر مستثنی نیستم اما انسان متدین و عادل آن است که همیشته هر دو کفه ترازو را ببیند .

 

علی ایحال حقیر کاندیدای هیات فوتبال استان هستم و تکلیفی بوده است که انجام شده اصراری نیز برای گرفتن مسولیت نداشته و ندارم اعضای مجمع می توانند با انتخاب فرد مورد نظر خود فوتبال فارس را به قعر و یا به عرش ببرند حال خود دانند خدا رحمت کند رفتگان همه ورزشیها را مادرم که رحمت خداوند بر او باد همیشه می گفت « کورشود چشمی که بیشتر از صاحب عزا گریه کند » افتخار می کنم که همیشه به ورزش کمک کرده ام نه اینکه از قبل آن چیزی نصیبم شده باشد .   

1 دیدگاه برای “کامیاب:گناهم خدمت به ورزش استان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.