کامران تفتی:عاشق حافظیه ،سعدیه شاهچراغ و لهجه ی زیبای شیرازی هستم

خبر پارسی – سیما جفاکش – در هفته ای که گذشت خانم سمیه ی دلخوش دامدار نمونه ،کامران تفتی و مریم امیر جلالی ،مهدی شکوهی مهمانان برنامه  خوشاشیراز بودند سری جدید این برنامه با اجرای محسن آزادی جمعه هر هفته با حضور هنرمندان و افراد برجسته و موفق کشور از سیمای مرکز فارس ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ صبح پخش می شود.در ادامه گزارشی از برنامه این خوشا شیراز جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ را با هم می خوانیم.

مریم امیرجلالی:شغل من از ابتدا بازیگری نبوده ،از ابتدا خوانندگی را دوست داشتم،من ابتدا حسابدار بودم و بعد شدم مدیر مالی وزارت بازرگانی و بعد مدیر مالی انتشارات خوارزمی ودر نهایت اسفند ۷۸  بازنشسته شدم،برای همین من خیلی در کار و زندگیم منظم هستم و خیلی ها به همین دلیل فکر می کنند که من خیلی آدم از خودراضی و بداخلاقی هستم در صورتی که اصلا این طور نیست.

مریم امیرجلالی و بازیگری:

من بازیگری را از سال ۷۳ و با بازی در کنار استاد علی نصیریان شروع کردم.

مریم امیرجلالی و نظرش در مورد نوه:

نوه چون در شرایطی به دنیا می آید که همه خیلی بزرگتر هستند و او کوچکتر است ،توجه بیشتری به او می شود ولی این طور نیست که نوه عزیرتر از فرزند و اولاد باشد.نوزاد وقتی به دنیا می آید توجه اطرافیان نسبت به آن نوزاد بیشتر می شود.من دخترم،دامادم و هر دو نوه هایم را به یک اندازه دوست دارم.

مریم امیرجلالی و کار جدی:

من یک کار جدی به نام “دم صبح” داشتم که در اینجا اکران خصوصی شد،آقای حسین یاری و آتش تقی پور همبازی های من در این فیلم بودند که تصویربرداری این فیلم در ساری بود،در سریال زیرهشت آقای سیروس مقدم بازی کردم که با آقای کامران تفتی همبازی بودم،فیلم تابان به کارگردانی عباس خواجه وند که با محسن افشانی و امیرمحمد زند همبازی بودم این سه کار جدی من بودند و من در کار ملودرام و جدی بسیار موفق تر هستم تا در کار طنز.در کار طنز هم جدیت من باعث شده که مردم بخندند.

مریم امیر جلالی و جشن نیکوکاری:

از عشق و صمیمیتشون،از کمک ها و همدلی هاشون بارها و بارها دیدم. خودم هم یکی از کسانی هستم که دوست دارم اگر قدم مثبتی برای کسی بر می دارم،شب با وجدان راحت بخوابم.

***

مهدی شکوهی:مردم ایران مردم فوق العاده ای هستند ،در هر شرایطی که باشد،در جنگ تحمیلی هم بود کمک می کردند همیشه احساس و کمک رسانی به همنوع را دارند.

کامران تفتی:عاشق حافظیه ،سعدیه شاهچراغ و لهجه ی زیبای شیرازی هستم.

کامران تفتی :خدا رحمت کند حسن جوهرچی را که با هم سریال آرام نی گیریم را کار کردیم.

کامران تفتی خوانندگی،اجرا یا بازیگری؟:من هر کاری که از دستم بر بیاید انجام می دهم برای اینکه به روزمرگی نرسم و برای اینکه انسان در زندگی فرصت کمی دارد و تا می تواند باید تلاش و کار کند.تمام این ها یک مجموعه هست وقتی سواد تو به اندازه ای هست که می توانی برای تلویزیون ،رادیو بنویسی و یا اصلا فیلمنامه بنویسی چرا نباید این کار را کنی؟من بازیگر ایرانی کشور و سرمایه ی کشورم هستم چون مردم به کارهای من نگاه کردند ،پس چرا نباید فعالیت و کار کنم.وقتی توجه پروردگار و عنایت مردم را دارم نمی توانم در خانه بنشینم و بگویم من دارم استراحت می کنم.مردم یکی از سریال هایی که من الان روی آنتن دارم را خیلی دوست دارند ولی یک سریال دیگرم که در حال پخش هست زیاد مورد استقبال مردم قرار نگرفت.ما هر چقدر برای مردم ایران کار کنیم باز هم کم هست،حق مردم ایران بهترین ها هست.

کامران تفتی:سریال آرام می گیریم را مردم بسیار دوست داشتند.

من یک ریشه ی خوزستانی هم دارم و آنجا بزرگ شدم و این سریال هم که قسمتی از نقش من در آنجا ضبط شد و ممنونم از تمام مردم خوزستان که در این ریزگردها روزگار سخت و دشواری را می گذرانند و امیدوارم خداوند نگاهش را از روی مردم بر ندارد و مسئولین و تمام ما باید احساس مسئولیت در قبال مردم خوزستان داشته باشیم چرا که اگر خوزستان در جنگ تحمیلی نبود حالا ایران هم نبود،شما در خوزستان در هر خانه ای را که بزنی بدون استثنا حداقل یک شهید دارند و با افتخار هم سرشان بالاست،امیدوارم بتوانیم کاری برای  مردم خوزستان کنیم که همیشه در آرامش و آسایش و رفاه کامل زندگی کنند.

کامران تفتی و کار جدید:من به تازگی در فیلم سینمایی بازی کردم که ضبط آن تمام شده و مشغول مطالعه دو فیلمنامه از دو سریال هستم .

مهدی شکوهی اگرخواننده نمی شد چی کار می کرد؟

-من قبلا شغلم  سخت افزار کامپیوتر بود و اگر قرار باشد که خواننده نباشم می روم سراغ شغل قبلی خودم ،من ‌در دانشگاه برق خواندم.

کامران تفتی:من اصولا متهم به عصبانیت و جدیت هستم ،سعی کردم که کمی عصبانی بودن و اخم هایم را کمتر کنم.

کامران تفتی:من در چهارشنبه ی آخر سال عاشق سنت قاشق زنی هستم ،این طور بچه ها کمک کردن و تقسیم کردن را یاد می‌گیرند.

مهدی شکوهی:من خیلی وقت ها در کارم کم آوردم،ولی پیام ها و تشویق تماشاچیان مرا دوباره به کارم برگرداند.

کامران تفتی:آدم عاشق هیچ وقت در زندگی و کار و حرفه اش کم نمی آورد ،تمام سختی ها را تحمل می کند و به جان می خرد اما هیچ وقت کم نمی آورد.

کامران تفتی :هیچ عشقی در دنیا باارزش تر و والاتر از عشق مادری نیست پسر و پدر و دختر همه سه نقطه دارند ولی مادر هیچ نقطه ای ندارد چون تمام نقطه های زندگی‌رو به دوشش کشیده چون به نظرم می شود به خاطر مادر کسی کسی را بخشید،به حرمت مادر بزرگ عالم ،به حرمت تمام مادران دنیا ،به حرمت باروری و خلقت ،به عشق مادرانه دیگران را به حرمت مادرانشان ببخشیم و مطمئن باشیم خدا از جایی به ما کمک می کند که حتی خودمان هم فکرش را نمی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.