چشمها را باید شست جناب استاندار!!رییس جمهور در میان مدیرانش غریب است/دل بسیاری از مدیران حاشیه امنیت دار فارس با دولت روحانی نیست!

خبر پارسی –  سال گذشته در چنین روزهایی بود که حال و هوای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ، حال و هوای فضای فارس را به فضایی خاص تبدیل کرده  بود. حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در شیراز و ارائه شعارو برنامه های آنها نوید آشتی مردم با صندوق های رای را می داد.

میتینگ های انتخاباتی ولایتی،قالیباف،جلیلی،غرضی ،عارف و روحانی در سال گذشته هرکدام با توجه به اقبال عمومی مردم در ورزشگاه پیر شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد.میتینگ هایی که در مورد سه کاندیدای نخست نام برده شده و حتی در برخی موارد درمورد کاندیدای چهارم با حمایت گسترده ی دولتی و مدیران آن زمان برگزارشد.

گرچه مدیران حمایت کننده از آن کاندیداها سعی داشتند حمایت های سخت افزاری دولت از نامزد خاصی را کتمان کنند،اما حضور فیزیکی آنها در میتینگ های نامزدهای دولتی باعث می شد تا با یک حساب سرانگشتی فهمید که سالن ورزشگاه شدستغیب با استفاده از چه امکاناتی از جمعیت پر شده است.

اما امسال و در اولین سالگرد خلق حماسه ۲۴ خرداد و زمانی که حامیان رییس جمهور قانونی کشورهمزمان با سراسر کشورجشن پیروزی اخلاق گرایی و اعتدال برگزار کردند .در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز خاطره غربت عارف و روحانی در دولت اصولگرای برگزارکننده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زنده شد.

10357468_450777891724744_81283527248284424_n

تفاوت ورزشگاه شهید دستغیب شیرازدر عصر روزشنبه ۲۴ خرداد ۹۳ ،با سال گذشته در چنین روزهایی در این بود که امسال حسن روحانی رییس جمهور کشور بود و سال گذشته نامزد ریاست جمهوری!

سال گذشته اکثر جوانان حاضردر سالن شهید دستغیب از ترس شناسایی و برخورد توسط افراطیون بااستفاده از  نقاب و همچنین پوشاندن صورت خود در میتینگ انتخاباتی روحانی حاضر شده بودند ولی امسال از نقاب و استتار هیچ خبری نبودو جوانان حاضر در سالن با شهامت مطالبات خود را از دولت طلب کردند.

اما جشن سالگرد پیروزی روحانی در انتخابات یک وجه اشتراک با میتینگ انتخاباتی سال گذشته او در فارس  داشت و آنهم این بود که جز انگشت شمارمدیرانی که دراین جشن حضور یافتند، هیچ کدام از مدیران دولت یازدهم در جشن پیروزی رییس دولت شرکت نکردند.

10450530_450777958391404_4429064297019760011_n

روز گذشته جز چند مدیرستادی استانداری،مدیر کل امور عشایری و مدیر کل ورزش و جوانان که او هم در انتهای جمعیت در گوشه ای کز کرده بود(وشاید هم برای حفظ مسئولیتش آمده بود!!) هیچ کدام از مدیرانی که استاندار فارس  ۹۵درصد ازآنها را اصلاح طلب و اعتدالگرا می داند در جشن سالگرد پیروزی رییس جمهور در انتخابات شرکت نکردند.

در حالی که اتاق فکر مخالفان دولت با استفاده گسترده ازامکانات رسانه ای خود از روزهای گذشته سعی درمعرفی این جشن به عنوان یک جشن دولتی داشت،هیچکدام از مدیران کابینه سید محمد احمدی در این جشن حضور پیدا نکردند تا ثابت کنند بدون بلیط سوار قطار دولت یازهم شده اند.

هر چند مشخص نیست که این مدیران از ترس چه کسانی در جشن پیروزی دولت شرکت نکردند،اما آنچه مشخص است این است که دل بسیاری از  مدیران حاشیه امنیت دار فارس با دولت روحانی نیست.شاید گذشت زمان وبرگزاری انتخاباتی دیگرچهره واقعی مدیرانی که تا دیروز از حمله گازانبری به دانشجویان و اتخاذسیاست تهاجمی در دیپلماسی خارجی دفاع می کردندو امروز به یک باره ردای اعتدال به تن کرده اند را نمایان سازد،اما آنچه مسلم به نظر می رسد این است که نمی توان به فردی که تا دیروز به روحانی و برنامه هایش اعتقادی نداشت و ازشایعه رد صلاحیت وی در زمان شروع تبلیغات به شدت خوشحال شده بود وتمام سعی و تلاش خودرا برای پیروزی رقیبی به کار بسته بود که دقیقا نقطه مقابل روحانی وافکار او بود  و ادامه دهنده سیاست دولت قبل به شمار می رفت اعتمادکرد.

چراکه این فرد اگرهم به ظاهربا دولت یازدهم یار شده باشد،افکار و باطنش باری بر دوش دولت روحانی خواهدبود.

10392504_450777951724738_9124136658342521876_n

جناب استاندار!چشم ها را باید شست،جور دیگر باید دید!بسیاری از مدیرانی که یا در زمان شما حکم گرفته اند و یا از دولت قبل بدون دعوت هنوزهم  در کابینه شما مانده اند نه با دولت همراه هستند و نه با خواسته و رای مردم!بیش از این از خود برای مدیران غیر همراه با دولت هزینه نکنیدکه شاید خودروزی هزینه این حمایت هاشوید.

7 دیدگاه برای “چشمها را باید شست جناب استاندار!!رییس جمهور در میان مدیرانش غریب است/دل بسیاری از مدیران حاشیه امنیت دار فارس با دولت روحانی نیست!

  1. از ناتوانی استاندار است که حتی آقایان مدیران استان حاضر نیستند در ظاهر هم با روحانی خود را هماهنگ نشان دهند.

    در صورتی که سال گذشته پس از اعلام پیروزی روحانی اکثر مدیران احمدی نژادی استان از ترس جایگاه خود شیرینی پخش کردند اما الان نیازی نمی بینند چون احساس کرده اند اگر وابسته به اصولگرایان بمانند ماندگاری شان بیشتر است

    به طور مثال ما شنیده ایم ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ایام تبلیغات به حداد و ولایتی تریبون داد، کمک مالی به ستاد قالیباف کرد به جلیلی رای داد و پس از انتخابات برای روحانی شیرینی پخش کرد. اما در این برنامه هیچ مدیری از دانشگاه علوم پزشکی شرکت نداشت.

    1. نظر این دانشجوی محترم بیان کننده دیدگاه خبر پارسی نیست و دیدگاه ایشان را نه تایید و نه تکذیب می کنیم.

  2. سلام
    البته خیلی از کسانی هم که سال گذشته بدون نقاب روی سن بودند هم به انزوا کشیده شده اند و آنها هم حضور نداشتند
    کافی است عکسهای سال قبل و امسال را هم در کنار هم بگذارید و منتشر کنید .

  3. بابا خبر پارسی جون کجای کاری؟ خود استاندار هم به نظر من از سر ناچاری شرکت کرد! به نظرتون ایشون اعتقادی به مشی اصلاح طلبانه یا اعتدال دارد؟!!!
    مدیران استانی هم به دلیلی کاملا منطقی در این همایش شرکت نکردند و آن هم این است که می دانند شرط بقایشان همین است، مگر نه اینکه استان فارس همچنان در دوران احمدی نژادی به سر می برد؟!!!!
    ایمانیه چگونه ابقا شد؟! دلیلش چیزی جز همین است؟!! آیا او یک مدیر احمدی نژادی تمام عیار با خصایصی دقیقا شبیه احمدی نژاد نیست؟
    امیدوارم سانسور نکنید.

  4. چقدر جالبه ادعاهای این آقای استاندار! منو یاد آمارهای حاج محمود میندازه. 95 درصد مدیران استان اصلاح طلبند؟!! لابد ایمانیه از همه شون اصلاح طلب تره!!!!

  5. من واقعا متاسفم که همه گناه را به گردن استاندار میاندازیم ، اول که ایشان خودش ، خودش را منصوب نکرده ، اگر ایرادی هست که هست به وزیر محترم کشور است ، ایشان نمیبایستی این انتصاب را هرچند تحت فشار انجام دهند . اقای استاندار اگر چاره ای داشت یقینا خودشان هم در جشن شرکت نمیکرد ، البته احتمالا اجازه گرفته بودند ولی شاید نتوانسته بودند که مدیرانشان را متقاعد کنند که گر همه برای حفظ ظاهر در جشن شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.