چرا نباید پوچ کوین را خرید

خبرپارسی – امنیت بلاکچین، رمز یکبار مصرف گوگل یا تراکنش «همتا به همتا» توجیهاتی هستند که شرکت‌ ‎های خیالی فعال در حوزه بیت‌کویین برای جذب سرمایه ‎های افراد به آن متوسل می‌شوند تا در دنیای مجازی و غیر واقعی که رقم زده‌اند بیشترین بهره و سود را از آن خود کنند، چنین شرکت‌ هایی به تبعیت از شیوه یارگیری گلوله برفی سعی می‌کنند سرمایه‎ های جدید را جذب کنند، زیرا حیات آنها بستگی به ورود سرمایه ‌های جدید دارد. اما واقعیت این توجیهات چیست؟ توضیحاتی که در ادامه آمده می‌تواند پاسخی برای این موارد باشد.

۱-  کمپانی به دنبال درآمد چند میلیاردی نیست؟ پس به دنبال چیست؟

گفته می شود کمپانی دنبال اینه که این ارز را تبدیل به یک کوین مستقل بکند و با قدرت رشد کند تا بتونه قیمت ارز را به چیزی مثل بیت‌‌کوین برسونه! اسم این اگر درآمد میلیاردی و بی‌اساس و موج سواری نیست پس چه عنوانی باید به آن بدهیم؟ و به پول و سرمایه‌گذاری ما راضی نیست پس چرا شما این‌قدر تلاش می‌کنید که اقبالی را به آن بدهید؟ ( رازی را هم غلط نگاشته‌اید)

۲- کمپانی با امنیت بلاکچین هست یعنی چه؟ عوام فریبی هم اگر می‌کنید، لطفا اندکی مطالعه‌تان را بیشتر کنید تا  بتوانید کار را بهتر توجیه کنید. لطفا بلاکچین را ابتدا تعریف کنید، سپس بفرمایید با امنیت بلاکچین هست!  در سیستم‌های مالی برای انجام یک تراکنش مالی از یک واسطه نظیر بانک استفاده می‌کنند،اما بلاکچین این امکان را به خریداران و فروشندگان (ارسال‌کنندگان و دریافت‌کنندگان پول مجازی)می‌دهد که به صورت مستقیم با هم در ارتباط باشند و نیاز به یک شخص ثالث به عنوان واسطه از بین برود. این شکل از تراکنش را «همتا به همتا»می‌نامند، اما هیچ کجا بلاکچین با امنیت و بی‌امنیت نداریم، بلکه یک متد پیش رو داریم که خود نیازمند تعریف چند لایه ی امنیتی است!

۳- گوگل شما را تایید کرده است؟ بر اساس کدام گواهینامه معتبر از گوگل معتبر شده اید؟؟؟؟

رمز یکبار مصرف گوگل را هر کسی می‌تواند برای پست الکترونیک خویش فعال کند و این امکانی رایگان از کمپانی گوگل است، برای هر فرد و سازمانی که در کمتر از سه دقیقه نیز ایجاد می‌شود. پس لطفا از کمبود اطلاعات مردم کلاهبرداری نکنید و به جای این خزعبلات به دنبال تجارتی منطقی و واقعی باشید.

 باید یادآوری کرد که بسیاری از سایت‌های ایرانی برای اعضای خودشان از رمز یکبار مصرف گوگل استفاده می‌کنند و نرم افزاری ساده و قابل دانلود در گوگل، اپل استور و.. به نام Authenticatorوجود دارد که در اختیار داشتن آن ابداً به منزله‌ی تایید و حمایت گوگل از کاربران و بهره‌گیران آن نیست!

۴- اگر مردم  به روزنامه‌ها و اخبار رسانه‌ها گوش ندهند باید به شما که نه پایه‌ای دارید و نه اساس گوش دهند؟ یک رسانه معتبرتر است یا شما؟ رسانه دست کم از یک وزارت‌خانه‌رسمی مجوز دارد و قابل استعلام از یک‎صدجای مختلف هست. در مورد شرکت www.AITRADES.com و پوچ کوین AITRADES این گروه کلاهبردار با توجه به نیاز‌های عمومی مردم دست به طراحی داستان‌های جذاب و وسوسه انگیززده اند تا به این وسیله جذب سرمایه کنند و به مقاصد شوم خود دست یابند. با توجه به تکنیک گلوله برفی این شرکت‌های کلاه‌برداری حیات آنها بستگی به ورود سرمای‌های جدید است. زیرا این گونه شرکت‌ها اگر ورودی جدیدی نداشته باشند امکان ادامهٔ حیات و پرداخت به سرمایه گذران قبلی‌ را ندارند و این سیستم کلاهبرداری از هم پاشیده خواهد شد.

۵- اینکه ایران تحریم هست درست، اما اگر تحریم نبود شما چطور می‌توانستید دروغ پردازی کرده و به واسطه‌ عدم ارتباط با خارج، عوام فریبی کنید؟ هیچ نوع ارزی تا این لحظه در کشور به رسمیت شناخته نشده اما ممنوع هم نیستند مگر اساسا کلاهبرداری و جعلی باشند.

سوئیس کَش، گالف، پنتاگون و پارادایس هم سود می‌دادند، اما چه تعداد انسان را بیچاره کردند؟ بازاریابی شبکه‌ای چه بلایی سر مردم آورد؟  شما کاری بدتر از ‌آنها می‌کنید و با توجه به اعلام قبلی‌ که تمامی‌ وجوه دریافتی از هموطنان گرامی‌ به خارج از کشور مخصوصا به ترکیه و قطر ارسال می‌شود وبدین وسیله باعث خروج کلان ارز و اخلال در نظام اقتصادی کشور در این شرایط حساس شده اند. این شگرد این گونه شرکت‌های کلاه‌برداری است که در صورت  بروز هر گونه مشکل با متواری شدن مالکان اصلی‌ کمپانی مال باختگان دسترسی‌ به اموال آنان را نداشته باشند. با توجه و عنایت به هوشیاری مراکز قضایی‌ و امنیتی کشور برای برخورد و جلوگیری ازفعالیت اینگونه شرکت‌های پانزی و سازمان یافته، در ریشه‌کن کردن عوامل اصلی آنها به زودی حلقهٔ عدالت را بر دستان خویش خواهند دید.

با توفیق به اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم فهیم ایران امیدواریم بستری فراهم شود تا ریشه فساد و کلاهبرداری این گونه شرکت ها از کشور بر چیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.