پیام تسلیت شهردار شیراز به شهردار کیوتو در پی حادثه آتش سوزی

خبرپارسی – شهردار شیراز طی پیامی حادثه آتش سوزی استودیو انیمیشن کیوتو که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این شهر شد را به شهردار کیوتو و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در متن پیام حیدر اسکندرپور آمده است:《همکار ارجمند جناب اقای دایساکو کادوکاوا، شهردار محترم کیوتو و رئیس اتحادیه شهرهای تاریخی خبر اتش سوزی عمدی استودیو انیمیشن کیوتو که منجر شد به جان باختن ۳۴ شهروند ژاپنی و جراحت شمار بیشتری از هموطنان شما که عمدتا جوانان آینده دار بودند، را در پی داشت عمیقا اینجانب را متاثر کرد. متاسفانه این حادثه ناگوار برای جامعه هنری ژاپن نیز فقدان بزرگی به بار آورد. به نیابت از شهروندان شیراز و همچنین از جانب خودم مراتب همدردی و تسلیت خود را به جنابعالی، خانواده و بستگان قربانیان این حادثه و شهروندان شهر زیبا و تاریخی کیوتو ابراز می نمایم. از خداوند بزرگ برای داغدیدگان صبر، ارامش خاطر و قوت قلب خواستارم و امیدوارم شهر شما بتواند به زودی این ضایعه ناگوار را پشت سر گذارد.》

یادآور می شود که شیراز در چارچوب اتحادیه شهرهای تاریخی جهان که دبیرخانه آن در کیوتو واقع شده و ریاست ان بر عهده شهردار کیوتو است، روابط دوستانه ای با شهرداری کیوتو دارد. شهرداری شیراز در شهریور ۹۷  موفق به کسب کرسی در هیات مدیره اتحادیه شهرهای تاریخی جهان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.