پایان شاد یک گروگان گیری و بازگشت کودک سه ساله به آغوش خانواده / فرمانده انتظامی فارس: هزینه آدم ربایی بسیار سنگین است

خبر پارسی – خبرگزاری شبستان از شیراز گزارش داد: سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی فارس امشب (۳۰تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به آدم ربایی کودک سه ساله به نام محمد، گفت: این کودک اهل یکی از روستای لارستان بود که در ۲۵ تیر ماه ۹۳ توسط آدم ربایان ربوده شده بود.

رئیس پلیس فارس با تاکید بر اینکه آدم ربایان تلفنی تهدید کرده بودند و افزود: این افراد تقاضای سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی این کودک تقاضا کرده بودند که بلافاصله جلسه ای با حضور کارگاهان برگزار شد و پس از صدور مجوزهای لازم قضایی، پرونده را به مرکز استان منتقل کردیم.

وی با یادآوری این مطلب که ظرف پنج روز اقدامات فنی خوبی صورت گرفت، اظهار داشت: تعقیب و مراقبت های مختلف پنهانی و آشکار آغاز کردیم و متوجه شدیم که پسر بچه را از شهرستان لارستان به شیراز منتقل شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یک نفر در خنج و سه نفر در شیراز کار گروگان گیری را اجرا می کردند، افزود: کار به صورت شبانه روزی اجرایی شد و حتی شب گذشته در مراسم شب قدر به درگاه ربوبی متوسل شدیم.

ارشد نظامی نیروی انتظامی در فارس اظهار داشت: شب گذشته متوجه شدیم کودک در خیابان نشاط شیراز در دست یک خانم دانشجو به نام “عین” و پسر جوان به نام “میم صاد” بود و پس از اجرای کارهای اطلاعاتی با رعایت جوانب احتیاط تیم ویژه وارد شد و با اقدامات پلیسی می خواستیم که آدم رباها را مورد هدف قرار دهیم.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه جان کودک خیلی برای ما خائز اهمیت بود، اضافه کرد: طی یک عملیات هماهنگ ۲ نفر از متهمین اصلی دستگیر و پس از آن نیز “سین” در شیراز و “عین” در لارستان دستگیر شدند که سابقه نیز نداشتند.

فرمانده انتظامی فارس پلیس را حافظ جان و مال مردم دانست و افزود: این بچه بدون هیچ مشکلی در آغوش پلیس قرار گرفت.

وی افزود: هزینه آدم ربایی بسیار سنگین است و پلیس کوتاه نخواهد آمد و با اشد مجازات تنبیه شوند.

سرتیپ دوم گودرزی همکاری خانواده گروگان را خوب توصیف کرد و افزود: اطمینان خانواده کودک به پلیس بسیار مهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.