پارادکس از نوع ایمانیه:دعا کنید تغییر کنم اگر بشود عالیه!/ بخاطر تکلیف شرعی دنبال رفتن نیستم!/خبر پارسی:استعفا بزرگی شما را می رساند!

خبر پارسی است -محمد هادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه مراسم آغاز تکمیل خاکبرداری احداث بیمارستان سرطانی جنوب کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار یک سایت منتقد دولت مبنی بر اینکه آیا تغییرات مدیران در استان شامل شما هم می شود اظهار داشت: اگر بشود که ما خوشحال می شویم و اگر دعا کنید که بشود خیلی عالیه.
دکتر ایمانیه در حالی ادعا می کند اگر من تغییر کنم خوشحال می شوم و یا دعا کنید که تغییر کنم این خیلی عالیه که برای خوشحال کردن او هیچکس نمی تواند بهتر از خودش به او کمک کند!
چگونه مدیری ادعا می کند اگر تغییر کند خوشحال می شود و یا از دیگران تقاضا دارد برای تغییرش دعا کنند تا عالی شود اما استعفا نمی دهد! استعفا را گذاشته اند تا مدیر برای تغییرش دست به دامن دعای دیگران نشود جناب افلاطون!
این اظهار نظر دکتر ایمانیه در حالی مطرح می شود که وی پیش از این به خبر پارسی گفته بود:
بخاطر تکلیف شرعی دنبال رفتن نیستم! چگونه ممکن است دکتر ایمانیه به تکلیف شرعی برای ماندن رسیده باشد اما از دیگران بخواهد دعا کنند تا تغییرش دهند و این اتفاق را عالی می داند؟!
دم خروس را بگیریم یا قسم شما را ؟آقای دکتر را قسم می دهیم برای رفتنش دست به دامن دعای مومنین نشود.مومنین البته شما را فراوان دعا خواهند کرد اگر برای رفتنت استاندار و وزیر را در معذورات قرار ندهی و بزرگوارانه استعفا دهید.نگران حجت شرعی هم نباشید ما قول می دهیم برای شما استفتا بگیریم!

1 دیدگاه برای “پارادکس از نوع ایمانیه:دعا کنید تغییر کنم اگر بشود عالیه!/ بخاطر تکلیف شرعی دنبال رفتن نیستم!/خبر پارسی:استعفا بزرگی شما را می رساند!

  1. البته ایشان که هیچوقت دروغ نمی گویند!!!!!!!!!!!!!!!!! و با همین شرط عدالت هم وزیر به ایشان اقتدا کرده اند.!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.