نمایشگاه کیتکس کیش میدان بروز توانمندی های حوزه آی تی

خبر پارسی – مدیرعامل شرکت فروغ‌افکار از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی با عنوان کیتکس با هدف عرضه‌ی آخرین دست‌آوردهای حوزه‌ی آی‌تی با حضور شرکت های دانش بنیان فارس و دیگر نقاط کشور در کیش خبر داد.

جواد مرادپور برگزار کننده و مجری نمایشگاه بین‌المللی کیتکس شنبه ۲۸ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: برای اجرایی شدن هوشمندسازی و تبدیل کیش به شهر خلاق در حوزه‌ی مدیاآرت، لازم بود تا نمایشگاهی برای ایجاد فرصت خود نمایی شرکت های فعال در حوزه it در کیش برگزار شود .

 او برگزاری نمایشگاه کیتکس را فرصت مناسبی برای معرفی شرکت‌های توانمند در حوزه آی‌تی دانست، و گفت: نمایشگاه مذکور به بحث توسعه زیرساخت ها در جزیره کمک می کند .

مدیر عامل شرکت فروغ افکار یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه کیتکس را ایجاد پاویونی بین‌المللی برای تکمیل زنجیره «علم و فناوری، تجاری‌سازی و تولید ثروت» عنوان کرد و افزود: حضور مراکز علمی معتبر و شناخته‌شده در این نمایشگاه می‌تواند شرکت‌های فعال کشور را برای دست‌یابی به این زنجیره حرکت دهد که منافع آن نیز همچون ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای همگان خواهد بود.

مجری نمایشگاه کیتکس، این حرکت را یک ماراتن کارآفرینی دانست و گفت: یکی از بسترهای کارآفرینی مباحث تولید اپلیکیشن و انیمیشن است و نمایشگاه کیتکس فضایی را فراهم خواهد کرد تا شرکت‌ها و افراد فعال و تولیدات جدید این حوزه به بازارهای جهانی معرفی شده و عرصه برای کارآفرینی مهیا شود.

مرادپور با بیان اینکه فراخوان شرکت در این نمایشگاه از بیست و سوم بهمن آغاز شده است و ثبت‌نام از متقاضیان تا دهم فروردین ۹۷ ادامه دارد، تصریح کرد: نمایشگاه کیتکس درفضایی به وسعت ۱۴ هزار مترمربع برپا می‌شود و محورهای این نمایشگاه را شهر هوشمند، اینترنت اشیاء و مدیا آرت، تشکیل می دهد .

او با اشاره به انجام مکاتباتی با سازمان‌های مختلف نظیر پارک علم و فناوری شیراز برای همراهی در این نمایشگاه، گفت: مسابقه‌هایی نظیر بازی‌های رایانه‌ای و ربات‌ها در کنار برنامه‌ها و نشست‌های عملی در مدت برگزاری نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

مرادپور تاکید کرد: توجه به ظرفیت‌های شیراز و فارس در حوزه‌‌های مختلف آی‌تی، امیدوار هستیم که شاهد حضور مناسب و تاثیرگذار شرکت‌ها و افراد خصوصا شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم.

مجری نمایشگاه کیتکس زمان برگزاری نمایشگاه کیتکس را سوم تا ششم اردیبهشت سال آینده اعلام کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.