نجات سه زن باردار در دیشموک توسط بالگرد شرکت نفت گچساران

خبر پارسی – نقل از خبرنما -هماهنگی شرکت نفت گچساران وعلوم پزشکی سه زن بارداردردیشموک رانجات داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از نجات سه زن باردار در منطقه ˈاجمˈ دیشموک کهگیلویه خبر داد و گفت: تیم سلامت اعم از پزشک، ماما و پرستار برای درمان این بیماران با استفاده از یک فروند بالگرد شرکت نفت گچساران به منطقه اعزام شدند.

سید رشید غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به مسدون شدن راه امکان انتقال این سه بیمار اورژانسی به مرکز بهداشت دیشموک وجود نداشت.

وی بیان کرد: با اعزام به موقع تیم سلامت با استفاده از یک فروند بالگرد امدادی شرکت نفت گساران این سه مادر باردار که نیازمند به اقدامات فوریت های پزشکی داشتند تحت درمان تیم اعزامی سلامت در منطقه قرار گرفتند.

غفاری تصریح کرد: هم اکنون حال عمومی این سه مادر باردار بهبود یافته و برای سیردرمان کامل و مراحل زایمان خود به بیمارستان امام سجاد (ع) ارجاع داده شدند.

وی مسدود شدن مسیر برخی راه های روستایی منطقه دیشموک بر اثر بارش سنگین برف هفته های اخیر را یادآور شد و اظهار کرد: باید اقدامات لازم از سوی راه و شهرسازی و سایر دستگاه های خدماتی برای بازگشایی مسیرهای روستایی انجام شود.

غفاری با تقدیر از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: تعامل، هماهنگی و هم افزایی میان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در مواقع بحران امری ضروری و اجتانب ناپذیر به شمار می رود.

رییس مرکز بهداشت کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: تیم سلامت اعزامی به منطقه دیشموک امروز ضمن مداوای این سه مادر باردار اقدام به درمان رایگان بیش از ۱۳۰ بیمار گرفتار در برف در برخی روستاهای محروم و برف گیر منطقه دیشموک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.