نایب رئیس شورای شهر شیراز: شورا بر رای خود در انتخاب شهردار ایستاده است

خبر پارسی – نایب رئیس شورای شهر شیراز در واکنش به برحی شایعات در فضای مجازی در خصوص شهردار منتخب تاکید کرد: این شورا با قدرت روی رای خود در خصوص انتخاب شهردار شیراز ایستاده است و هیچ گونه عبوری از شهردار مطرح نیست .

ابراهیم صبوری شامگاه دیروز دوشنبه و در حاشیه جلسه علنی شورای شهر شیراز با اشاره به برخی شایعات و فضا سازی ها در فضای مجلزی با تاکید بر مواضع پیشین شورا گفت: با وجود اینکه شورای شهر شیراز امروز هیچ جلسه غیر علنی برای بحث در مورد شهردار و یا عبور از شهردار منتخب برگزار نکرده،یکی از سایت ها باز به فضا سازی پرداخته و به این شایعات دامن زده است .

او ضمن محکوم کردن اینگونه حرکات مجددا حمایت شورا را از انتخاب عبدالحمید معافیان به عنوان شهردار شیراز اعلام کرد و هدف افرادی که دست به اینگونه کارها می زنند را نا امید کردن مردم و بر هم زدن آرامش شهر عنوان کرد .

نایب رئیس شورای شهر شیراز ضمن درخواست پرهیز از شایعه پراکنی افزود: شورای شهر شیراز تا زمانی که مراجع قانونی در خصوص شهردار شیراز اعلام نظر نکرده اند همچنان روی رای خود و حمایت از شهردار منتخب ایستاده است واگر صدور جکم شهردار با مخالفت و یا مشکل روبرو شد آنگاه برای اتخاذ تصمیم اقدام به برگزاری جلسه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.