موفقیت کمانه در آزمونی سخت/این بار انتخابات واقعی را شاهدیم؟

خبرپارسی-واگذاری مدیریت باشگاه برق به هیات فوتبال اگر چه دیر صورت گرفت اما اقدام خوبی بود که اداره کل ورزش استان مبادرت به آن نمود.حالا عشق شهرت ها نمی توانند داعیه پرداخت هزینه ها را داشته باشند و انشاالله از نامه های صادره از دیار باقی هم خبری نخواهد بود.

موضوع مهم تر وضعیت انتخابات هیات فوتبال فارس است.کاندیدا نشدن کاووس عباسی فرصت را در اختیار دیگر کاندیداها قرار داده تا در انتخاباتی که معمولا سرپرست ها و روسای قبلی ، به تجدید دوران ریاست و سرپرستی خود می پردازند و مجمع رای خود را به نام آنها وارد گلدان می کند ، این بار شاهد اتفاقات تازه تری باشیم.

۲۰ کاندیدا در انتخابات حضور یافته اند. رقمی عجیب و غریب که احتمالا در هیچ کجا نظیر آن دیده نشود!

بر اساس اخبار واصله ۱۹ نفر از آنها از گردنه تایید صلاحیت عبور کرده و ابهاماتی درباره محرومیت حیدر علی کامیاب وجود داشته که فدراسیون فوتبال در آخرین نامه ، اعلام نموده که وفق اساسنامه اقدام شود و هیات سه نفره در این باره تصمیم گیری کند. اساسنامه صرفا” سو پیشینه های صادره از دادسراها را مدنظر قرار داده و تعلیق محرومیت کامیاب هم جوازی بر فعالیت او در عرصه فوتبال است.

حالا در انتخابات فارس رقابت ۲۰ کاندیدا کار کمانه را سخت می کند ولی او نشان داده این بار نمی خواهد شاهد تکرار اتفاقات تلخ انتخابات قبلی باشد. فراهم کردن سوژه برای برنامه ۹۰ نباید بار دیگر رخ دهد.

همه کاندیداها با یک دید نگریسته خواهند شد و فضا برای رقابتی سالم فراهم می شود تا سکان هیات فوتبال فارس در اختیار کسی قرار بگیرد که مجمع او و برنامه هایش را تایید کرده است.به همین دلیل هم بود که کمانه حتی برای رفع مشکل کامیاب پا پیش گذاشت تا ثابت کند بین معاون خود-هاشمی نژاد- و دیگران تفاوتی قائل نیست و همه تلاشش در جهت سپردن هیات فوتبال به فرد امین و مورد توجه مجمع است.

کمانه این بار در این آزمون سخت که معمولا با سفارشات و رفتارهای دور از مقررات همراه است با موفقیت بیرون آمد و اجازه نداد هیچ کاندیدایی بدون دلیل موجه از گردونه رقابت خارج شود.پیگیری مصرانه او  ورایزنی با کفاشیان در این باره حکایت از رویه مقبول مدیرکل ورزش فارس دارد و اگر چه خبر پارسی از منتقدان او بوده اما دلیلی وجود ندارد تا رفتارهای خوب او را نادیده بگیریم و از آن ننویسیم.

حالا گام بعدی برگزاری مناسب مجمع است. اتفاقی که امیدواریم رخ دهد تا دیگر کسی از فارس با واژه هایی چون تقلب و …یاد نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.