مهمترین فعل سیاسی تامین کار و معیشت برای مردم است

خیرپارسی – استاندار قارس نقصان در معیشت را زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی از جمله مهاجرت، حاشیه نشینی، اعتیاد و… دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه اقدامات مختلف در بستر سیاسی انجام می شود امروز مهمترین فعل سیاسی تامین کار و معیشت برای مردم است.

 عنایت الله رحیمی در بازدید از کارخانه شیرین دارو که با حضور اعضا کمیسیون اجتماعی مجلس و رومیان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی انجام شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر هماهنگی بیش از پیش قوای سه گانه ، افزود: خوشبختانه جلسات متعددی در راستای رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی با هماهنگی قوا تشکیل شده است.

 نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه تامین معیشت و ایجاد اشتغال مهمترین مشکلات امروز مردم در جامعه است ، تاکید کرد: رفع این مشکلات با روش های گذشته امکان پذیر نیست و باید با تدوین روش ها و فرایندهایی متناسب با شرایط کنونی به رفع محدودیت ها و کاستی ها بپردازیم.

رحیمی نقصان در معیشت را زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی از جمله مهاجرت، حاشیه نشینی، اعتیاد و… دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقدامات مختلف در بستر سیاسی انجام می شود امروز مهمترین فعل سیاسی تامین کار و معیشت برای مردم است.

او ادامه داد: بدون تردید همراهی نمایندگان محترم مجلس به منظور فراهم کردن بسترهای قانونی که روش های جدید بر مبنای آنها شکل می گیرند اثر گذار خواهد بود.

استاندار فارس با بیان اینکه معیشت مردم در گرو ایجاد اشتغال است، عنوان کرد: حفاظت از توانمندی های موجود و توسعه آنها گامی موثر در ایجاد فرصت های جدید شغلی است بنابراین باید صیانت از کارخانه جات فعال و سرمایه گذاری هایی که تا کنون انجام شده و همچنین توسعه آنها در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: شناسایی و تبدیل پتانسیل های بالقوه به بالفعل راه حل عبور از مصائب و مشکلات موجود است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به فعالیت کارگاه ها و کارخانه های زیرمجموعه شستا در استان فارس بر لزوم صیانت از فعالیت این مجموعه‌های تولیدی و تسهیل در امر توسعه آنها تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه پشم شیشه در زمینه ایجاد اشتغال و تولید عایق های رطوبتی و حرارتی ، از  مجموعه شستا خواست تا زمان آماده شدن مکان جدید کارخانه در شهرک صنعتی فعالیت کارخانه فعلی ادامه یابد تا امنیت شغلی کارگران و تولید ملی به خطر نیفتد.

وی به سایر واحدها و مجموعه های تولیدی شستا از جمله لعابیران، شیرین دارو و کارخانه سیمان در استان اشاره و بر لزوم حمایت از آنها تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش های مجموعه شستا، کارگروه رفع موانع تولید و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فراهم کردن تسهیلات شاهد توسعه فعالیت های تولیدی، ایجاد اشتغال و بهبود سطح معیشت در استان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.