معاون مالی شهرداری شیراز: همه جوره با پیمانکاران راه می آییم

خبرپارسی – معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: مجموعه شهرداری، علی رغم مشکلات مالی و کمبود نقدینگی همه جوره با پیمانکارانی که مطالباتشان از پیش پرداخت نشده است، راه می آید.
دکتر اسدی با اشاره به درخواست نماینده پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری مبنی بر تحقق مطالبات خود، اظهار داشت: شهرداری مطالبات این دسته از پیمانکاران را در قالب کارت های اوراق بستانکاری و اوراق تشویقی با رقم ۲۶ درصد مازاد بر مبلغ اصلی بدهی خود، تعیین تکلیف نموده است.
وی افزود: برای تحقق بخش دیگری از مطالبه پیمانکاران نیز در شهرداری مناطق یک و ۶ اتاق ویژه ای راه اندازی می شود تا شهروندانی که برای پرداخت بدهی خود به شهرداری مراجعه می کنند، از طریق شهرداری به نماینده پیمانکاران معرفی شده و در صورت تمایل در ازای پرداخت وجه نقد خود به پیمانکار، اوراق بستانکاری دریافت کنند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان این مطلب که در شرایط فعلی به دلایل سیاسی و اقتصادی کلان، شهرداری های کشور وضعیت مالی مناسبی ندارند و پرداخت مطالبات پیمانکاران به ویژه در کلانشهرها به تعویق افتاده است، خاطرنشان ساخت: شهرداری شیراز از ۶ ماهه دوم سال ۹۶ تا کنون طی جلسات متعدد با پیمانکاران تلاش داشته است با رایزنی های مختلف، مطالبات آنها را از راه های ممکن همچون اوراق تشویقی و بستانکاری پی گیری کند و روند پرداخت آن را تسریع بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.