معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز: روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است

خبر پارسی – ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در شیراز به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز با حضور نمایندگان سپاه،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،اداره کل اوقاف ، نیروی انتظامی،پلیس راهور و دیگر ادارات مرتبط در محل فرمانداری برگزار گردید.

دبیر شورای تامین شهرستان شیراز در آغاز جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امیر المومنین (ع) و آرزوی قبولی طاعات برای حاظرین در جلسه گفت : نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام خمینی (ره) پس از بمب باران جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی انجام پذیرفت.حضرت امام از مسلمانان جهان خواست تا با انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس،در این روز همبستگی خودرا از فلسطین به نمایش بگذارند .امام فرمودند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است،من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می دانم.

 آقای نیک مرام ادامه داد: امسال به لحاظ وضعیت خاص دنیای اسلام،روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، چرا که سربازان رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته حملات وحشیانه ای را به غزه کرده و صدها نفر از عزیزان ما را به خاک و خون کشیده اند و از طرف دیگر گروه های تکفیری و داعش در کشور عراق به کشتار مسلمین خصوصا شیعیان مشغول می باشند.همچنین در افغانستان و سوریه نیز اوضاع بسیار نگران کننده بوده که نشان از توطئه حساب شده دشمن دارد.

معاون سیاسی فرماندار گفت: ان شاالله امسال شاهد حماسه سیاسی دیگری در خیابان ها توسط مردم کشور باشیم تا  پاسخی دندان شکن به اقدامات جهان خصم برعلیه مسلمانان مظلوم باشد.

در این جلسه نیک مرام برنامه راهپیمایی روز قدس در شیراز را بدین شرح اعلام نمود که:

جمعه سوم مردادماه مطابق با ۲۷ ماه مبارک رمضان راهپیمایی شیراز از ساعت ۱۰:۳۰ از محل چهار راه پانزده خرداد(پارامونت سابق) شروع وراهپیمایان با طی نمودن مسیر خیابان لطفعلی خان زند-چهار راه خیرات- چهارراه مشیر –سه راه نمازی و بلوار شهید دستغیب نهایتا در مصلی نماز جمعه تجمع نموده وبه سخنان، سخنران اصلی این مراسم حجه الاسلام والمسلمین پور محمدی وزیر دادگستری گوش فرا خواهند داد.ایشان اضافه کرد پایان بخش این مراسم قرائت قطعنامه ویژه روزقدس خواهد بود.

معاون سیاسی فرماندار در آخر از همه مردم خواست که تا با حضور پرشور در این یوم الله که یک حرکت بزرگ معنوی ،اسلامی و ملی است.ضمن پر رنگ نمودن نماد صف بندی حق علیه باطل،فلسطین عزیز را به بوته فراموشی نسپارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.