معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان فارس: اقدامات عمرانی انجام شده درحوزه ورزش استان در دوسال گذشته بی نظیر است/مخالفان دولت از هر فرصتی برای تخریب دولت یازدهم استفاده می کنند

خبر پارسی – معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: نباید اخلاق را فدای شعارهای عوام فریبانه کرد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان فارس ، علی رضایی با اشاره به حضور یک تیم مدیریتی ازاستان فارس به همراه نماینده مجمع نمایندگان فارس دراردوی تیم ملی کشتی فرنگی،پیش از اعزام به المپیک ریو افزود:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به عنوان نماینده دولت درحوزه ورزش فارس باحضوردر این اردو و بدرقه امید نورزی نشان داد که این دولت برای سرمایه های انسانی خود ارزش زیادی قائل است.
وی این اقدام کامیاب را متاثر از سیاست دولت در حمایت از قهرمانان ورزشی کشور دانست و افزود:چرا عده ای فراموش کرده اند که شخص رئیس جمهور برای بدرقه اولین کاروان از ورزشکاران اعزامی به المپیک در مراسم بدرقه آنها شرکت کرد.
رضایی بابیان اینکه مخالفان دولت از هر فرصتی برای تخریب دولت یازدهم در حوزه های مختلف استفاده می کنند افزود:استاندار فارس یکی از معدود استانداران تاریخ این استان است که به ورزش توجه ای ویژه دارد.
وی به دو نوبت برگزاری شورای عالی ورزش استان به ریاست استاندار در سال جاری اشاره کرد و گفت:حجم برگزاری رویداد های ورزشی در سطح ملی و بین المللی در طول چندماه گذشته در استان فارس حکایت از نگاه ویژه دولت و نماینده ارشد آن به مقوله ورزش در استان دارد.
معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه صاحبان تریبون های مختلف باید موازین اخلاقی تعریف شده ای را در رفتارهای اجتماعی خود مدنظر قرار دهند تا به به الگویی برای دیگران تبدیل شده تا جامعه در راه صحیح حرکت کند افزود:راستگویی، وفای به عهد و پای بندی به تعهد از جمله این موازین به حساب می آید که مسئولان هر جامعه ای باید به آنها و تعهدات ذکر شده در قوانین گردن گذارند.
رضایی عدم اجرای این امر را موجب ایجاد بی اخلاقی به معنای واقعی کلمه در جامعه دانست و افزود:این رفتار مشکلات فراوانی را برای نظام اجتماعی، به دنبال خواهد داشت.
وی حجم اقدامات عمرانی انجام شده درحوزه ورزش را در طی یکی دوسال گذشته حجمی بی نظیر در تاریخ ورزش استان دانست و افزود:یکی از اقدامات انجام گرفته در حوزه نرم افزاری و اهمیت دادن به جایگاه ورزشکاران و قهرمانان استان اقدام در جهت تحقق وعده هایی بوده است که در دولت قبل به قهرمانانی نظیر امید نوروزی داده شده ولی تا پیش از این تحقق پیدا نکرده است.
وی تصریح کرد که شخص امید نورزوی بهترین گواه و سند برای تایید این ادعا است.
رضایی در پایان با تاکید ویژه بر این موضوع که اداره کل ورزش و جوانان با حمایت مجموعه استانداری به عنوان نماینده ارشد دولت در استان تمام تلاش خود را درجهت تامین و تزریق روحیه و امید به امید نورزوی به کار بسته است افزود:توصیه می کنم که برخی از مسئولان از هر تریبونی و با هر ادبیاتی زمینه ایجاد حاشیه را برای این امید کسب مدال فراهم نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.