مسابقات کشتی باشگاه‌های محلات شیراز کلید خورد

خبرپارسی – رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: مسابقات کشتی باشگاه‌های محلات شیراز در آستانه ماه مبارک رمضان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، دکتر ابراهیم گشتاسبی راد در آئین گشایش مسابقات کشتی باشگاه‌های محلات شیراز با بیان اینکه کشتی ورزش ملی ماست، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۰ کشتی‌گیر در رده‌های سنی مختلف در خانه کشتی شاه داعی الله شیراز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ما همیشه به سراغ ساختمان های قدیمی می رویم و به وجود بناهایی همچون تخت جمشید و بناهای تاریخی فیروزآباد و همینطور ساختمان هایی که در سطح شهر شیراز از دیرباز وجود دارد افتخار می کنیم، خاطرنشان کرد: اینها میراث ملموس ماست.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه ما مردم ایران میراث ناملموس هم داریم، میراثی که از طول تاریخ گذشته و به دست ما رسیده است، تصریح کرد: ما باید به آنها هم افتخار کنیم و «کشتی» یکی از میراث های ناملموس ما است که باید به آن احترام بگذاریم.

گشتاسبی راد عنوان کرد: وقتی یکی از قهرمانان ما در سطح جهانی پرچم پر افتخار کشورمان را بالا می برد و افتخار کسب می کند تمام ما احساس غرور می کنیم و این را افتخار تمام مردم ایران می دانیم.

وی خطاب به ورزشکارانی که در این آئین حضور داشتند، بیان کرد: شما جوانانی که در صحنه ورزش به ویژه در رشته کشتی تلاش می کنید باید قدردان مربیان و داوران این ورزش باشید.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شیراز با تاکید بر لزوم حمایت از این ورزش و توسعه و گسترش آن، گفت: شهرداری شیراز در تلاش است از اینگونه ورزش‌ها حمایت و به توسعه آن به ویژه در محلات کمک کند چراکه تحقق جامعه سالم را در پی دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز افزود: جامعه ما باید هم در زمینه علمی و هم در عرصه ورزش در سطح شایسته‌ای قرار گیرد و این جز با حمایت مسئولان محقق نمی‌شود.

سیروس پاک فطرت، عضو شورای اسلامی شهر شیراز، نیز در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از حضور قهرمانان و پهلوانان کشتی شیراز در این دوره از مسابقات کشتی باشگاه‌های محلات، اظهار کرد: توجه به ورزش به ویژه ورزش محلات ضرورت دارد.

وی از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برای برگزاری این مسابقات با محوریت محلات تقدیر کرد و گفت: مسابقات باشگاه‌های محلات شیراز که با همکاری و مشارکت این سازمان و هیئت کشتی شهرستان شیراز و با حمایت شورای اسلامی برگزار می‌شود امروز مایه افتخار است و برای توسعه آن برنامه ریزی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.