مسئول ستاد ائتلاف امید شهرستان شیراز :هنوز به عملکرد دولت اصلاحات می‌بالیم/کاندیدای رقیب حاضر نیست اشتباه خود را در حمایت از دولت احمدی نژاد بپذیرد

خبر پارسی – مهندس «سیداحمد موسوی» مسئول ستاد ائتلاف امید شهرستان شیراز در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با منتخبان مردم با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در دهم اردیبهشت ماه گفت: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی در تقویت نهاد انتخابات در کشور نقش اساسی دارند.
وی با تاکید بر لزوم ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات اردیبهشت ماه ابراز کرد: انتخابات نهاد پایداری در نظام جمهوری اسلامی است که تنها حضور مردم می تواند به صیانت از این نهاد کمک کند بنابراین دور دوم انتخابات از نظر شانیت و جایگاه هیچ تفاوتی با دور اول آن ندارد.
موسوی با بیان اینکه رصد فضای انتخابات و افکارسنجی های مستقیم و غیر مستقیم توسط رسانه ها به مشارکت حداکثری مردم کمک می‌کند، اضافه کرد: در دور دوم انتخابات با تمام دقت و حساسیت تبلیغات قانونی را دنبال می‌کنیم و همه ابزارهای قانونی برای تکرار موفقیت در دور دوم را به کار خواهیم بست.
مسئول ستاد ائتلاف امید شهرستان شیراز ادامه داد: مجموعه اصلاحات در استان فارس هیچ شرایط مساعدی تا هفته قبل از انتخابات اسفندماه برای تبلیغات نداشت و حتا بارها برای جلساتی که بنا بود برای جلب مشارکت حداکثری و ترغیب مردم برگزار کنیم، بنا به دلائلی مجوز صادر نشد. این در حالیست که جریان رقیب با همه ابزار و تریبون‌های رسمی و غیر رسمی خود و کاملا هدفمند برای جمع کردن رای حتا از دو سال قبل تلاش کرد.
وی ادامه داد: جریان اصلاح طلبی هیچ قصدی جز خدمت ندارد اما این خدمت و مسئولیت را به هر قیمتی نمی‌خواهیم و فقط به روش‌های قانونی و ارتباط قلبی با مردم اعتقاد داریم.
عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان فارس با اشاره به شرایط این جریان سیاسی در دولت گذشته افزود: در ۸ سال دولت قبل ابزار اجرایی در اختیار نداشتیم اما تفکرات اصلاح طلبی هم تعطیل نبود و به دنبال برنامه ریزی هدفمند برای توسعه کشور بودیم.
وی با بیان اینکه با گذشت ۱۱ سال از پایان دولت اصلاحات هنوز به عملکرد این دولت می‌بالیم، ادامه داد: جریان رقیب که روزی تمام قد از دولت احمدی نژاد حمایت می‌کرد، حالا حتا جرات ندارد نام رئیس دولت گذشته را به زبان بیاورد.
مسئول ستاد ائتلاف امید شهرستان شیراز بیان کرد: کاندیدای جریان رقیب از طرفی خود را منتقد دولت گذشته می‌داند و حاضر نیست اشتباه خود در حمایت از دولت احمدی نژاد بپذیرد و از طرفی وزیر دولت احمدی نژاد برای متینگ سیاسی و تبلیغاتی خود به شیراز دعوت می‌کند.
به اعتقاد این فعال سیاسی دغدغه مردم نسبت به حمایت از مسیر دولت تدبیر و امید، پیام رئیس دولت اصلاحات و مجموعه ستادی ائتلاف اصلاح طلبان در فارس مهمترین دلائل موفقیت لیست امید در انتخابات اسفندماه فارس بود.
وی پیش بینی کرد در انتخابات اردیبهشت ماه نیز مردم شیراز پایتخت فرهنگی ایران همچون مردم تهران پایتخت سیاسی کشور به انتخاب یکپارچه خود افتخار خواهند کرد و باز مانده لیست امید را به خانه ملت خواهند فرستاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.