مسئولان شرایط جنگ اقتصادی را درک کنند

خبرپارسی – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: شرایط امروز کشور شرایط جنگ اقتصادی است و همه مسئولان باید این مهم را درک کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، جمال رازقی رئیس اتاق بازرگانی فارس در انجمن صنایع غذایی استان با حضور مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و فعالان اقتصادی در بخش صنایع غذایی استان فارس بیان کرد: در شرایط جنگ نمی توان مانند شرایط باثبات برخورد شود لذا امروز که تولید در شرایط حساسی قرار دارد نباید ظلم بیشتری به واحدهای تولیدی شود.

وی افزود: اقتصاد امروز کشور به گونه ای است که بخش تولید دچار بحران هایی است که کشور راه نجاتی جز توجه به بخش تولید و تحقق عملی رونق تولید ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی فارس اظهارداشت: امروز تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما دلسوزترین ها در کشور و نظام هستند زیرا در میدان نبرد و مقابله با تحریم ها هستند.

رازقی اضافه کرد: انتظار فعالان بخش خصوصی از دستگاه های ناظر بر تولید این است با حفظ خط قرمز سلامت مردم، فضای بیشتری در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهند و این امکان را بدهند که واحدهای تولیدی به تولید بیشتری بپردازند.

وی ادامه داد: تولید کننده و صادرکنندگان ما به لحاظ های مختلف در فشار و سختی هستند که همه مسئولان باید در جهت حفظ و سرپا نگه داشتن واحدهای تولیدی اقدام و همت لازم را داشته باشند.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: تولید مهمترین چرخه است که در طول سالها مورد بی توجهی زیادی قرار گرفته است که تلاش ما در جهت حفظ تولید و مراقبت از سلامت مردم است.

محمد مهدی رزمجویی افزود: حوزه نظارت بر سلامت یکی از بخش های پر چالش برای تصمیم گیری است و سخت ترین مشکل برای ما در حوزه نظارت بر سلامت، زیرساخت ها و نه عدم انطباق با صنعت است.

وی بیان کرد: نگاه ما حمایت از تولید استان است و در این زمینه تلاش های ما با رویکرد اصلاحی است ما در استان فارس تلاش کردیم تعامل خوبی با بخش صنعت و واحدهای تولیدی داشته باشیم

رزمجویی اظهارداشت: در راستای حمایت از بخش صنعت استان، کمیته ویژه ای با عنوان رونق تولید در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شده است که در این کمیته مسایل واحدهای تولیدی و صنعتی که مشکل و یا محدودیت است، را مطرح و دنبال می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.