مدیر کل ارشاد فارس: رشد کمی و کیفی رسانه ها دست آورد مهم انقلاب است

خبرپارسی – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس یکی از دست‌آوردهای مهم انقلاب و نظام اسلامی را رشد کمی و کیفی رسانه‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای دانست.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، صابر سهرابی در جلسه کمیته اطلاع رسانی دهه فجر فارس، با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب معاندان با اعمال فشار در تلاش هستند دستاوردهای نظام اسلامی را کمرنگ جلوه دهند .

سهرابی افزایش تعداد رسانه‌های مکتوب را از دستاوردهای مهم نظام اسلامی ایران دانست و با اشاره به مشهود بودن این مهم در استان فارس، نقش رسانه برای بیان و معرفی دست آوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: جامعه امروز با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، شور، نشاط و شادی را در جامعه متبلور می کند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه دو کمیته اقلیت‌های دینی و فرهنگی و هنری برای اجرای برنامه های دهه فجر تدارک دیده شده است، افزود: تمام برنامه‌های فرهنگی هنری دستگاه‌های عضو کمیته احصا شده است و این برنامه ها از دهه فجر تا پایان اسفند ماه ادامه دارد .

او گفت: فارس لبریز از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و نقش رسانه‌ها و صدا و سیما برای اطلاع رسانی بسیار تاثیرگذار است .

سهرابی تعداد کانال های فضای مجازی را در زمان فعالیت تلگرام ٢٢٠٠ کانال فعال در فارس عنوان کرد و گفت: هریک از این کانال ها بیش از ۵٠٠٠ نفر عضو داشت و بیشتر کانال های مجازی در حوزه اقتصادی و اجتماعی فعالیت می‌کنند .

وی ادامه داد: در سال ١٣۵٧ تنها یک روزنامه در فارس فعال بود و امروز ۵١٧ رسانه مکتوب و برخط فعال هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.