مدیر عامل “وامو” خبر داد؛ ایجاد ۲۲۰ شغل با افتتاح چهارمین فروشگاه لباس وامو در شیراز

خبرپارسی – مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای لباس “وامو” گفت: با ایجاد چهارمین نمایندگی در شیراز، تا کنون دست کم ۲۲۰ نفر نیرو جذب بازار کار شده اند .

وحید خسروی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت با هدف کمک به تولیدات داخلی ایجاد شده است، افزود: در این فروشگاه ها هیچ جنس خارجی به فروش ننمی رسد و تنها تولیدات داخلی عرضه می شود .

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای “وامو” که پیش از این در کشورهای خارجی نیز تولیدات اجناس ایرانی می کرده است، گفت: شعبه فارس چهارمین نمایندگی این فروشگاه در سطح کشور است .

او تعداد افرادی که به واسطه اسن شرکت تا کنون بطور مستقیم مشغول بکار شده اند را ۲۲۰ نفر عنوان کرد و افزود: دست کم دو هزار نفر هم به شکل غیر مستقیم در این مجموعه مشغولند .

خسروی همچنین از راه اندازی ۱۰ فروشگاه جدید طی سال ۹۷ در دیگر نقاط کشور خبر داد و تصریح کرد: “وامو” با تشکیل یک تیم، به بررسی نقاط مختلف جغرافیایی کشور می پردازد و هر کجا را که دارای ظرفیت لازم تشخیص داد اقدام به راه اندازی فروشگاه می کند .

مدیر عامل فروشگاه های زنجیزه ای لباس وامو، اقلام تولیدی شرکت را مانتو، شلوار، روسری و کیف عنوان کرد و ادامه داد: به جز پارچه که به دلیل خرابی وضعیت صنعت نساجی در کشور به اجبار از خارج تامین می کنیم، کلیه اقلام مورد استفاده را از داخل کشور تهیه می شود .

خسروی قیمت اجناس تولیدی در شرکت وامو را دست کم ۳۰ درصد ارزانتر از دیگر اجناس مشابه دانست و گفت: این امر به این دلیل است که در چرخه تولیدات ما، از تولید تا توزیع هیچ واسطه ای وجود ندارد و اجناس مستقیم از تولید به مصرف می رسد .

موسس شرکت فروشگاه های زنجیره ای “وامو” مهمترین دغدغه خود را اشتغال اعلام کرد وافزود: تمامی پرسنل فروشگاه ها از افراد بومی همان منطقه انتخاب و استخدام می شوند که فروشگاه در آن تاسیس می شود .

او گفت: پرسنل پس از گذراندن مراحل استخدام می بایست در دوره های آموزش فروش و تعامل با مشتری شرکت کنند .

خسروی استقبال مردم را از فروشگاه های ایجاد شده در مناطق ۴ گانه خوب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون شرکت، در ۴ مرکز استان گلستان، همدان، اصفهان و فارس ننمایندگی دارد و اقدام به تاسیس فروشگاه کرده است و چنانچه در غیر کلانشهر ها هم متقاضی وجود داشته  باشد و بستر فراهم باشد این امادگی را داریم که در یک استان چند نمایندگی داشته باشیم .

مدیر عامل و موسس فروشگاه های زنجیره ای “وامو” با تاکید بر اینکه سیاست ما در شرکت، تنها کسب درآمد نیست تصریح کرد: این شرکت بخشی از درآمد خود را به رفع نیازهای یک مرکز خیریه که ۱۲ هزار نفر از ایتام را تحت پوشش دارد اختصاص داده است .

یادآور می شود که که فروشگاه بزرگ لباس زنانه و دخترانه “وامو” ساعت ۵ بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲ اسفند و با حضور جمعی از هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور و مسئولان محلی در خیابان عفیف آباد شیراز افتتاح شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.