مدیرکل ورزش و جوانان فارس: اختلافات کوچک نباید به تکواندو لطمه بزند

خبرپارسی- حیدر علی کامیاب که در مجمع سالانه هیئت تکواندو استان  سخن می گفت، با بیان اینکه نقد سازنده می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت باشد افزود: این که تمام و یا اکثر مسئولیت ها در یک هیئت ورزشی به یک نفر ختم شود اقدام خوبی نیست و نقد چنین اقدامی به جاست.

وی مجمع هیئت ورزشی را متشکل از مجموعه ای از کارشناسان خبره در حوزه های مختلف آن رشته ورزشی دانست و با تاکید بر اینکه رئیس هیئت باید با اعضای مجمع در تصمیم‌گیری‌های کلان هماهنگ  باشد افزود:گزارش دهی به  اعضای مجمع یکی از وظایف مهم رئیس هیئت ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اصل مورد توافق فدراسیون های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان این استان را ایجاد ثبات در مدیریت هیئت ها در کنار ارزیابی عملکرد آن هیئت دانست و افزود :در عین حال هر گاه مشاهده کنیم عملکرد رئیس هیئتی  مناسب نیست زمینه برگزاری مجمع فوق‌العاده را فراهم می سازیم.

کامیاب هیئت دوچرخه‌سواری استان را نمونه این اقدام دانست و افزود: زمانی که این هیئت با حاشیه‌های فراوان روبرو شد و تلاش برای اصلاح شیوه مدیریت در آن نتیجه بخش نبود تصمیمی اتخاذ شد و با برگزاری مجمع جدید انتخاباتی آرامش بار دیگر به این رشته ورزشی بازگشت.

وی در پاسخ به نقد یکی از اعضا مجمع در خصوص مسائل مالی هیئت تکواندو استان نیز گفت: این حق برای هر کدام از اعضای مجمع وجود دارد تا با بررسی اسناد و مدارک  مالی هیئت شبهات خود را برطرف کند. کامیاب در عین حال با اشاره به شرایط خاص مالی کشور گفت: زمانی در این مملکت نفت بشکه ای ۱۶۰ دلار به فروش می رسیدو مدیران کل و روسای فدراسیون ها نمی دانستندبا حجم پولی که بی حساب و کتاب وارد مجموعه می‌شود چه بکنند، اما اکنون  شرایط با شرایط آن زمان به هیچ عنوان قابل قیاس نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایجاد همدلی و وفاق را کلید موفقیت تکواندو و دیگر ورزش ها دانست اما در عین حال طرح پرسش وارائه نقد را نیز حق همه اهالی ورزش دانست و افزود:اهالی هر کدام از رشته های ورزشی استان می توانند در صورت عدم پاسخگویی رئیس هیئت به سوالات و یا وجود نقص های احتمالی با هماهنگی اعضای مجمع درخواست مجمع فوق العاده دهند.

کامیاب در بخش پایانی صحبتهایش ابراز امیدواری کرد تا تکواندو فارس بتواند به دور از برخی مسائل به وجود آمده در فضایی آرام ضمن معرفی چهره های جدید به تیم های ملی زمینه‌ساز کسب افتخارات و عناوین مختلف در سطح ملی و بین المللی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.