مدیر عامل گروه آموزشی ماز: ادعای برخی موسسه ها پیرامون رتبه های برترکنکور دروغ است

خبر پارسی –  مدیر عامل گروه آموزشی ماز گفت: خبر انتشار یافته در چند رسانه مبنی بر حضور نفرات برتر کنکور در برخی موسسه ها دروغ است.

همه ساله بعد از اعلام نتایج کنکور موسسات آموزشی مدعی می شوند که دانش آموزان رتبه برتر در موسسه متبوع آنان مشغول به تحصیل بوده اند و کسب رتبه برتر، حاصل آموزش های انان بوده است و این موضوع دستمایه تبلیغات برای جذب بیشتر دانش آموزان در سال بعد می شود .

امسال نیز به دنبال همین روند خبری در یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که ادعا شده بود امیر رضا براتی نفر اول رشته علوم تجربی بر خلاف اعلام قبلی در گروه اموزشی ماز آموزش ندیده و دانش آموز یکی دیگر از موسسه های کنکور بوده است .

مدیرعامل گروه آموزشی ماز در این خصوص گفت: نه تنها امیر رضا براتی و دیگر نفرات برتر امسال بلکه تمامی رتبه های اول کنکور۵ سال گذشته در آزمون های این موسسه شرکت کرده اند و مدارک ثبت نام و کارنامه ایشان شاهد این مدعاست .

آرمان موسوی زاده با بیان اینکه مصاحبه همه رتبه های برتر در آپارات گروه اموزشی ماز (apparat.com/biomaze) موجود است، افزود: وکیل این موسسه اقدامات قانونی را بر علیه رسانه هایی که بدون مدرک اقدام به انتشار این خبر کذب کرده اند انجام خواهد داد .

مدیرعامل و موسس گروه آموزشی ماز مدت زمان فعالیت این موسسه را ۵ سال اعلام کرد و گفت: در این مدت جامعه آماری ما از ۲۰ نفر به بیش از ۲۰۰۰۰ نفر رسیده که این گسترش بدون هیچ گونه تبلیغ رسانه ای و تنها به دلیل کیفیت کار بوده است .

وی با تاکید بر این که ما برخلاف دیگر موسسات هزینه ای را که دانش آموزان پرداخت میکنند صرف خودشان و بورسیه دانش آموزان نیازمند میکنیم، ادامه داد: به همین علت ما مانند دیگر موسسات در صدا و سیمای کشور تبلیغی نداریم و هزینه ای که دریافت میکنیم در مقایسه با موسسات معروف آموزشی حدودا یک هفتم هست که تمام این هزینه خرج خدمات برای خود دانش آموزان میشود .

مدیرعامل گروه اموزشی ماز با بیان اینکه مدتها این شبهه در فضای مجازی به وجود آمده بود که طراحان ماز با طراحان کنکور یکی هستند، گفت: فایل تطابق سوالات ماز با کنکور، که قبل از برگزاری کنکورسراسری، این سوالات در آزمونهای گروه آموزشی ماز آورده شده بود را روی سایت ماز ((www.biomaze.ir به صورت کاملا رایگان قرار دادیم که ادعای ما را مبنی بر پیش بینی درست سئوالات کنکور ثابت می کند .

موسوی زاده برخلاف ادعای بعضی که می گویند اگر این موسسات نباشند باز هم این افراد رتبه یک میشوند، تصریح کرد: در کنکور ۹۳ که اولین سال فعالیت کشوری ما بود شایان پور میر بابأی بعد از چند سال اولین فردی بود که توانست زیست را در کنکور صد بزند .

او در پایان مدعی شد که تمامی نفرات اول تا پنجم طی، ۵ سال گذشته همگی از ماز هستند و مستندات این ادعا هم موجود است که در صورت نیاز به رسانه ها داده می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.