محمد حسین زاده سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان داراب شد

خبر پارسی – سرپرست جمعیت هلال احمر استان فارس با صدور ابلاغی ، محمد حسین زاده را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان داراب منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس ؛ متن این ابلاغ که به امضای فیض اله جعفری رسیده است ، به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای محمد حسین زاده

سلام علیکم

نظر به تعهد، تدین و تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی بموجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان داراب” منصوب می گردید.

از جنابعالی انتظار دارم ضمن رعایت قوانین و مقررات و بهره گیری از
ظرفیت های موجود و تعامل با معاونین محترم استان و مسئولین شهرستان، تمام سعی، تجربه و توان علمی  و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی ارائه خدمات جمعیت آن شهرستان به کار گیرید. مزید توفیقات شما را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

                 فیض اله جعفری

   سرپرست جمعیت هلال احمر استان فارس

قابل ذکر است حسین زاده  در طول ۱۸ سال خدمت در جمعیت هلال احمر استان فارس مسئولیتهای اجرایی مختلفی شامل  ریاست شعبه ارسنجان ، کارشناس روابط عمومی جمعیت استان، معاون مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر شیراز، معاون و مسئول امداد و نجات شعبه فسا  را بر عهده داشته است.

وی فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت امداد و سوانح از موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران می باشد.

قابل ذکر است حسین زاده  در طول ۱۸ سال خدمت در جمعیت هلال احمر استان فارس مسئولیت های اجرایی مختلفی شامل  ریاست شعبه ارسنجان ، کارشناس روابط عمومی جمعیت استان، معاون مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر شیراز، معاون و مسئول امداد و نجات شعبه فسا  را بر عهده داشته است.

 وی فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت امداد و سوانح از موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.