محرومیت زدایی حاشیه شیراز در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: محرومیت زدایی اطراف شیراز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

حیدر علی کامیاب که در دومین روز از دهه فجر در جمع تعدادی از ورزشکاران شهر داریون  حضور یافته بود، با ابراز تاسف از وجود برخی کمبودها در این شهر گفت: وجود این همه استعداد در رشته های مختلف ورزشی انگیزه خدمت رسانی را صد چندان می کند.

وی با بیان اینکه برخی از اماکن موجود ورزشی در این شهر نیازمند تجهیز، ترمیم، مرمت و توسعه هستند افزود: سیستم گرمایشی سالن چند منظوره شهر داریون در آینده‌ای نزدیک تامین خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از تامین نور و رختکن برای زمین چمن مینی فوتبال این شهر در دو سه ماه آینده خبر داد و افزود: در صورت همکاری شهرداری  مبنی بر ایجاد زیرسازی استاندارد برای زمین بزرگ فوتبال شهر اداره کل ورزش و جوانان اقدام به احداث چمن برای این زمین بزرگ خواهد کرد.

در حاشیه این دیدار تعدادی از دختران فوتبالیست داریون، از نبود مربی فوتبال بانو در این شهر انتقاد کردند که کامیاب قول داد تا ضمن حضور یک مربی بانو در رشته فوتبال در این شهر زمینه آموزش دیدن این کودکان به صورت رایگان را فراهم آورد.

بازدید از زمین چمن مینی فوتبال و زیارت قبور شهدای گمنام شهر داریون از دیگر برنامه های مدیرکل ورزش و جوانان فارس در سفر به شهر داریون بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.