کامیاب:حقم را نمی‌بخشم! آقای فارسی؛ پنهان شدن دردی را دوا نمی‌کند

خبر پارسی-مدیر عامل سابق باشگاه برق شیراز گفت: من حقم را نمی‌بخشم و می‌دانم خدا هم از حق بنده‌اش نخواهد گذشت، این دنیا پایانی دارد شاید بتوانیم از سئوال و جواب این جهان بگریزیم اما آن دنیا را چه خواهیم کرد؟

حیدرعلی کامیاب افزود: احساس می‌کنم آنچه امروز و بعد از سال‌ها حضور و فعالیت در عرصه ورزش و خصوصا فوتبال فارس و شیراز در حقم روا داشته شده، ظلمی است که باید عامل و عاملانش پاسخگو باشند.

به گزارش خبر پارسی و به نقل از ایسنا وی با تصریح اینکه مالک باشگاه برق شیراز(فارسی) مدت مدیدی است خود را پنهان کرده و پاسخگوی مسایل نیست، گفت: ۹ ماه بدون دریافت یک ریال از مالک باشگاه برق و با جان و دل فعالیت و بیش از یکصدمیلیون تومان نیز از اعتبارت شخصی خود در باشگاه هزینه کردم، اما متاسفانه این روزها آنقدر بد اخلاقی و بی‌اخلاقی دیده‌ام که بستوه آمده‌ام.

کامیاب گفت: آنچه امروز شاهدم با هیچ منطقی جور نیست، بارها آقای فارسی از طرق مختلف اعلام کرده که می‌خواهد امور مالی باشگاه را حسابرسی کند!! حتی دی ماه سال گذشته برای این  کار تمام اسناد را تحویل گرفت و رسید داد که رسید آن نیز محفوظ است اما حالا و با گذشت ۶ ماه هنوز نه از حسابرسی خبری هست نه از آقای فارسی!!

وی با تاکید براینکه مسایل مالی باشگاه به‌قدری شفاف است که می‌توان طی چندساعت همه موارد را رسیدگی و حسابرسی کرد، گفت: من شخصا طی مصاحبه‌هایی از مردم عذرخواهی کردم و همه تقصیرات را هم پذیرفتم، اگرچه حقیقت چیز دیگری بود که اگر لازم باشد همه را بیان خواهم کرد، اگرچه قصد ندارم خودم را تبرئه کنم و تقصیرات را به‌گردن دیگران بیندازم، اما این رفتاری که با من شده است هم روا و شایسته نمی‌دانم.

کامیاب افزود: شفاف و روشن می‌گویم که حسین فارسی مالک باشگاه برق در طول فصل گذشته حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه کرد، از این میزان مبلغ ششصد میلیون تومان پرداختی ایشان به باشگاه استیل آذین بابت خرید امتیاز دسته اولی و پنجاه میلیون تومان نیز ورودی مسابقات بود که به حساب فدراسیون واریز شده است.

مدیر عامل سابق باشگاه برق شیراز تصریح کرد:‌ این دو رقم به صورت مستقیم و بدون واسطه  توسط ایشان انجام شد، مابقی وجه که معادل ششصد و پنجاه میلیون تومان است نیز در طول فصل هزینه تیم‌های فوتبال، فوتسال و پایه شد که اسناد آنها در باشگاه موجود است، بنابراین فرافکنی ایشان مبنی بر پرداختهای بیشتر شاید هدفدار و برای رهایی از مشکلات پیش‌رو باشد به هر حال قانون حق را به حق‌دار می‌رساند و نمی‌توان از قانون فرار کرد.

کامیاب تاکید کرد: اگر واقعا آقای فارسی مبلغی بیش از آنچه عنوان شد را هزینه کرده، حتما برای احقاق این حق از طریق مراجع ذیصلاح و قانونی اقدام کند، اگر هم نه، لااقل به این موضوع، اگر هم که نه پس بداند که مالک یک باشگاه بزرگ و ریشه‌داری است، بنابراین شان خود را حفظ و برای حل مشکلات باشگاه منطق را پیشه کند.

وی ادعا کرد: آقای فارسی یک دستگاه لندکروز از یکی از دوستان حقیر خریداری کرده و ۴ ماه است که بدون پرداخت حتی یک ریال، از آن استفاده می‌کند، حالا هم خود را آفتابی نکرده و حتی موبایل‌هایش را خاموش کرده و پاسخی به من نمی‌دهد.

کامیاب با بیان اینکه مالک باشگاه برق مدعی داشتن مطالباتی از وی است، گفت: در جایی از یکی از بانک‌های خصوصی وامی به نام باشگاه برق دریافت شده و علی‌رغم گذشت ۶ ماه از زمان سررسید، هنوز برای بازپرداخت به بانک مراجعه نشده است.

مدیر عامل سابق باشگاه برق شیراز گفت: این در حالی است که بانک یاد شده، احضاریه‌هایش را برای من می‌فرستد.

وی اضافه کرد: بسیاری از کسانی که تامین کننده نیازهای تیم بوده و جزو اصناف هستند، تاکید دارند که به‌واسطه اعتبار من(کامیاب) حاضر به تامین این نیازها شده‌اند و اکنون مطالبات ریالی شان را می‌خواهند و دائم باید در کلانتری پاسخ‌گوی شکواییه‌هایی که عموما هم به‌حق است، باشم.

 کامیاب با تصریح اینکه تمام این مشکلات به‌دلیل بی‌تدبیری مالک باشگاه حادث شده است، گفت: اگر آقای فارسی یک نماینده در استان مستقر کرده بود، بسیاری از این مشکلات حل می‌شد، البته آقای آبشهت براساس حمکی نماینده تام‌الاختیار آقای فارسی است اما عنوان می‌کنند پیگیری و پاسخگویی این موارد ارتباطی با ایشان ندارد.

مدیر عامل سابق باشگاه برق شیراز گفت: کجای دنیا سراغ دارید که یک مدیرعامل ماه‌ها پس از کنارگیری، با چنین مشکلاتی روبرو باشد، آنها که پای آقای فارسی را به استان باز کردند،‌کجا هستند، محبت فرموده اکنون هم ایشان را برای حل و فصل مشکلات به شیراز فراخوان کنند.

کامیاب با بیان اینکه آقای فارسی نیاز به کمک دارد! گفت: به‌نظر من دور شدن از انظار عمومی و نادیده گرفتن مشکلات هیچ دردی را درمان نمی‌کند، بهتر است هرچه زودتر مسایل را رودر رو حل کنیم و این‌همه حاشیه هم درست نکنیم.

مدیر عامل سابق باشگاه برق شیراز همچنین با تاکید براینکه سال گذشته باشگاه برق شیراز یک ریال هم کمک دولتی دریافت نکرد، گفت: شاید اگر نصف کمک‌هایی که قبل از این به این باشگاه شده بود، سال قبل هم انجام می‌شد، امروز شاهد این همه مشکلات نبودیم و برق شیراز هم حال و روز بهتری داشت.

کامیاب تصریح کرد: بنده در این مصاحبه و در یک خبرگزاری رسمی صراحتا اعلام می‌کنم آقای حسین فارسی از بنده هیچگونه طلبی ندارد، حتی یک ریال که هیچ بلکه بنده از ایشان حدود یک میلیارد ریال بابت حق و حقوقم طلبکار هستم و برای دریافت آن با هیات فوتبال استان مکاتبه کرده‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.