عارف:هر یک فرد اصلاح‌طلب باید در انتخابات همچون یک ستاد عمل کند

یک کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اسلامی گفت: قهر با انتخابات بزرگترین رقیب اصلاحات است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، محمدرضا عارف عصر امروز(دوشنبه) در جمع حامیان و هوادارانش در ورزشگاه آیت‌الله شهید دستغیب‌شیراز، افزود: رای ندادن به‌معنای اعتراض نیست، بلکه به معنای عقب نشینی است.

وی اضافه کرد: اصلاح‌طلب اهل عقب نشینی نبوده و نیست.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: باید در صحنه‌های سیاسی و انتخابات حضوری فعال داشت، هر یک فرد اصلاح‌طلب باید در انتخابات همچون یک ستاد عمل کند.

عارف با بیان اینکه در ۲۴ خردادماه، اصلاح‌طلبان دوم خرداد دیگری خلق خواهند کرد، گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه نباید از انتخابات شوراها نیز غافل شد، گفت: حضور در انتخابات تضمین کننده اصلاحات و اصلاحات تضمین‌کننده حل مشکلات جامعه است.

عارف با یادآوری اینکه تا آخر در کنار هوادارانش خواهد ماند، خود را عضوی کوچک از جامعه بزرگ اصلاح‌طلبی دانست که برای خدمت به جوانان و حل مشکلات آنان به صحنه رقابت انتخاباتی آمده است.

وی با بیان اینکه عارف یک اصلاح‌طلب است، تاکید کرد: بزرگترین مزیت شیراز و فارس گردشگری، گردشگری سلامت، کشاورزی و صنایع وابسته به کشاورزی است.

عارف توجه به بیمه محصولات کشاورزی، توسعه گردشگری سلامت، تبدیل فارس به منطقه آزاد علم و فناوری، پیگیری و حل مشکلات صنایع و کشاورزی فارس و توجه به مشکلات زیست‌محیطی این استان منجمله حل مشکل خشک‌شدن تالاب‌ها، از جمله برنامه‌های خود در صورت انتخاب به‌عنوان رییس‌دولت یازدهم دانست.

وی همچنین تاکید کرد: اصلاحات یعنی تبدیل معاند به مخالف و مخالف به موافق، یعنی جامعه باید کتاب بخواند تا آگاه شود، یعنی میزان رای ملت است، یعنی حرف اول و آخر را مردم می‌زنند، یعنی دوست داشتن یکدیگر و حل مشکلات و مسایل با گفت‌و گو و یعنی گفت و گوی تمدن‌ها و پیام صلح به دنیا.

وی اضافه کرد: اصلاح‌طلبی یعنی تبدیل ایران هراسی به ایران دوستی، رسیدگی به مطالبات به‌حق زنان، یعنی شهروند درجه یک و درجه دو نداریم، یعنی پایبندی به قانون حتی اگر موافق آن نباشیم، یعنی چهره زیبای اسلام، یعنی تعامل مثبت و سازنده با دنیا یعنی تنش‌زدایی در همه ابعاد و یعنی عشق، امید و پیشرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.