قدردانی مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی از استاندار فارس و مدیر کل ورزش و جوانان استان/فلاح:جذب عالیشاه را در برنامه داریم

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی از استاندار فارس،مدیر کل ورزش و جوانان استان و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه فارس برای توجه ویژه انها به این باشگاه قدردانی کرد و گفت:آقای کامیاب در این چند سال توجه ویژه ای به زیر ساخت های ورزش فارس داشته و جا دارد به عنوان یک مدیر فوتبالی از زحمات او برای ساخت ورزشگاه بزرگ پارس تشکر کنم.

 عبدالرسول فلاح در  گفت و گو با رادیو فارس درباره شرایط فجرسپاسی و ماندن این تیم در لیگ دسته اول گفت: ماندن فجر در لیگ یک تبریک ندارد؛ جایگاه این تیم فراتر از این جایگاه امروزی است.

وی افزود: همه مسئولین ارشد سپاه چه سردار غیاثی و چه  سردار گزنی، هیات مدیره،مهندس افشانی استاندار فارس،تاجگردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه فارس ،کامیاب مدیرکل ورزش استان، هنرپیشه و عباسی، آیت اللهی، هواداران، رسانه‌ها، مشاور برنامه ریزی و حقوقی، شورای شهر و خیلی ها  به ما کمک کردند تا تیم حفظ شود اما دست خدا بالاتر از همه بود و در روز میلاد جانباز کربلا خداوند به ما توجه ویژه داشت.

مدیرعامل فجر سپاسی گفت: با توجه به شرایط سایر تیم‌ها، فجر را نباید بی پول بدانیم. ما مجموعا یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان هزینه کردیم. منهای تیم‌هایی مانند خونه به خونه، مس و پارس و گل گهر اوضاع ما در قیاس با بقیه بد نبود. ما دو زمین تمرین داریم، خوابگاه با امکانات تغذیه عالی، سونا و استخر و سالن بدنسازی ما در حد لیگ برتر است و خیلی از تیم‌های لیگ برتر برای تمرین خانه به دوش هستند و همین را هم ندارند. هتل‌ها و پروازهای ما در حد عالی بود.

فلاح تصریح کرد: کامیاب مدیرکل ورزش استان به ما ۳۴۵ میلیون و شورای شهر ۱۲۰ میلیون کمک کردند. کامیاب مدیر دلسوزی است که حضور او همه جوره به ما انگیزه داد و همواره پشت تیم ایستاد و نگذاشت ما تنها باشیم. تیم ما دیر بسته شده بود؛ با یک تصمیم و سپردن این تیم بحران زده به بهرام شفیعی که مربی با سوادی است او را سوزاندیم.

وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ میلیون خرج قراردادها شده است. ما سربازانمان قرارداد ۱۰ میلیونی دارند و فقط چند بازیکن نهایتا ۸۰ میلیون قرارداد داشتند. به همین خاطر در پرداخت‌ها هم بد عمل نکرده‌ایم. مشکل تیم ما روحی روانی بود؛ با آمدن پیروانی و تلاش‌های او و همه عوامل و تمرکز بیشتر روی امور فنی و تلاش بازیکنان در لیگ ماندیم و اگر لیگ ادامه داشت با شرایط کنونی همه تیم‌ها را می‌بردیم.

مدیرعامل فجر سپاسی عنوان کرد: وقتی می‌گوییم سرباز، تصور نکنید بازیکنان ما بی کیفیت بودند. سربازان ما در هر باشگاه دیگری باشند ٣٠٠ میلیون قرارداد می‌بستند. با پیروانی در برق هم کار کردیم و سال‌هاست با او دوست هستم. او استاد من است و در برق و مرصاد هم از او مشورت می‌گرفتم.

فلاح گفت: با هیچکس مشکلی ندارم؛ ماموریت من با حکم سردار غیاثی تا همین جا بود و بعد از آن باید مدیران ارشد تصمیم بگیرند. برای فصل بعد یک برنامه جامع ۳ ساله و ۱۰۰ صفحه‌ای آماده کرده‌ام که به مدیران ارشد تحویل می‌دهم. من باشم یا نباشم با این ساختارسازی می‌شود تیم را به جایگاه اصلی‌اش برگرداند.

وی ادامه داد:‌ بود و نبود خود من هم مشخص نیست و نمی‌توانم درباره سرمربی فصل بعد حرف بزنم. هر کسی بتواند در چارچوب برنامه ۳ ساله کار کند می‌تواند بیاید. در این برنامه هر ۳ سال نیم نگاه به صعود داریم، اما فصل اول ساختار سازی سال دوم تثبیت و رفع نقاط ضعف و سال سوم صعود را در برنامه داریم؛ چه من باشم چه نباشم.

مدیرعامل فجرسپاسی گفت: تراکتور هم از سپاه بودجه زیادی نمی‌گیرد. بخش خصوصی در ایران نتوانسته ورود خوبی داشته باشد. درباره سربازان مطرح باید بگویم نوراللهی احتمالا تابستان ترخیص می‌شود، اما بدنبال جذب عالیشاه هستیم چون سرباز سپاه است و اگر مشکل تراکتور حل نشود به فجر می‌آید. سربازان خوبی هستند که به کار ما می‌آیند. برخی سربازان فصل قبل ترخیص می‌شود و ۵ – ۶ نفر می‌مانند.

فلاح خاطر نشان کرد: اسپانسرهای خوبی جذب می‌کنیم و از طریق سامانه پیامکی هم منتظر کمک هواداران هستیم. با تاسیس ورزشگاه پارس حیف است فارس تیم در لیگ برتر نداشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.