فیلم احمدی نژاد در آمد!

طنز روز –
خبر پارسی – علیرضا خزایی – “دوازده بهمن خبری در راه است” را سایت جناب احمدی نژاد تایتل کرده و کوبیده بر سر ملت، ببخشید بر سردر سایت خود.

IMG203344277
چه خبری در راه است اما؟
پس از پایان دوران رئیسیت ایشان، و حتی در همان دوران، ایشان، اقدامات زیادی در جهت توی چشم بودن و البته در آوردن چشم بعضی ها کردند که خب همانگونه که از پیش معلوم بود، راه به جایی نبرد.
از دانشگاه و روزنامه بگیر تا کافه و مهد کودک و مرکز خرید گوجه.
اما به نظر می رسد ایشان و ۴۷ گرداننده سایت ایشان، تنها راه تو چشم بودن و چشم درآوردن را کار فرهنگی دیده و در جدید ترین فعالیت خود دست به دوربین شده و فیلم خود را در آورده اند. در این فیلم، این ۴۷ دوست عزیز خود را فیلم کرده و در قالب یک فیلم ۳۵ میلیمتری برای بخش “هنر و تجربه” جشنواره فیلم فجر ارسال نموده اند. بحث تجربه اش که بی نیاز از توضیح است اما در مورد هنر، هنر اصولا یه امر ظاهری است و برای هنرمند بودن صرفا باید ظاهری هنرمند گونه داشته باشی که در بین این ۴۷ بزرگوار، وظیفه هنرمند بودن هم بر دوش جناب مهدی کلهر می باشد. بدین سان بود که امروز هزاران نفر در مقابل سینما “شکوفه” تجمع کردند تابه تماشای فیلم “ج” آخرین حرف محمود احمدی نژاد در سینمای ایران بنشینند که در آخرین اکران لغو شد و تاریخ اکران آن متعاقبا اکران خواهد شد. در همینت رابطه به صحبت با برخی عوامل فیلم نشسته ایم:

غلامحسین الهام تهیه کننده فیلم:
– من نمیدونم، من فقط پولمو می خوام.
علی اکبر جوانفکر عکاس و فیلمبردار پشت صحنه:
– من پولمو میخوام، و در صورتی که پولمو ندن عکس های و مدارکی که از پشت صحنه دارم رو منتشر می کنم.
ثمره هاشمی، دستیار کارگردان:
– من از حق خودم میگذرم تا دوستان زودتر به پولشون برسن. به شرطی که آخر فیلم از من تشکر ویژه بشه.
محمد رضا رحیمی، …!
– آقا من مصاحبه نمی کنم، من اینجا کاری ندارم. اه گیر نده آقا
-پس واسه چی اومدین اینجا؟
– هیچی داشتم رد می شدم، الان هم دارم میرم، فقط با اجازتون من یه موز برداشتم.
محمود احمدی نژاد، کارگردان:
– بنده داخل همین جیبم، این نه اون یکی.. آره آره. بنده داخل همون جیبی که ملاحظه فرمودین اسامی مفسدین سینمایی رو دارم و در صورتی که تا پایان هفته فیلم ما اکران نشه، مجبور میشم اسامی اونا رو اعلام کنم. یه صحبتی هم با همکاران عزیز دارم، “ما باید پول شما رو بدیم؟ یا شما باید پول مارو بدین؟”
-همین؟ صحبت دیگه ای ندرید؟
– نه ممنون.
-باشه قربان شما.
– بای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.