واکنش مثبت جمعی از فعالان عرصه سلامت به نظر سنجی سایت خبر پارسی :آمادگی رای گیری از همه دانشگاهیان را داریم/ جو نشاط را جایگزین دلزدگی و نومیدی کنید

خبر پارسی – هفنه گذشته سایت خبر پارسی یک نظرسنجی با این سئوال برگزار کرد که آیا با ماندن دکتر ایمانیه پس از ٨سال موافق هستید یا خیر؟از مجموع ٢٣٠٨ رای دهنده ٩٢ درصد مخالفت خود را با ماندن ایشان اعلام داشته اند(۲ هزار و ۱۲۷ رای ) و ٨درصد موافق ادامه مسئوولیت نامبرده هستند.( ۱۸۱ رای).

image-c135e82faaa4726691f9a54b80917e0e34dce4246c2766e28c103c310e7c1778-V

جمعی از فعالان عرصه سلامت با اشاره به نتایج نظر سنجی خبر پارسی در یاداشتی به این سایت نوشته اند:

دوستان و حامیان دکتر ایمانیه در کامنت های خبر پارسی نوشتند که جمعیت آماری این نظر سنجی کم است ،ایراد بعدی این است که دسترسی افراد ذینفع و مورد مطالعه به نظرسنجی  کم است.اما در پاسخ به ایراد اول باید گفت: با توجه به جمعیت هدف ٣۵٠٠٠ نفری ،تعداد شرکت کنندگان  ۶/۵ در صد جامعه هدف است که در صد بسیار بالایی است.در اغلب نظر سنجی ها تعداد شرکت کنندگان چند صدم درصد بیشتر نیست.نکته دوم اینکه جمعیت هدف افراد تحصیلکرده هستند که دسترسی به اینترنت داشته  و اگر هم biasدر مطالعه ایجاد شود با توجه به نتایج قاطع حد اکثر درصد کمی از آمار جا بجا می شود که قابل اغماض است.

نتیجه این نظر سنجی نشان دهنده مخالفت قاطع اکثریت دانشگاهیان با ادامه مدیریت آقای دکتر ایمانیه بوده و حاوی پیام به چهار گروه می باشد.ا-ریاست دانشگاه:علیرغم تصور حضرتعالی اکثریت دانشگاهیان با ادامه مسیولیت حضرتعالی مخالفند و این بالاترین حجت شرعی است.حامیان حضرتعالی نیز بهتر است جلوی خواست اکثریت نایستند،اکثریتی که نمی توان لا یعقلون و لا یفقهون را به آنها نسبت داد.٢-پیش کسوتان عزیز:بزرگان! پیام اکثریت دانشگاهیان را دریابید وبه قشر جوان تر جهت بهبود فضا و عملکرد کمک کنید.٣-استاندار محترم:شما به عنوان نماینده عالی دولت در استان و دسترسی به اطلاعات دقیق میدانی مراتب نارضایتی را به دولت گزارش و پیگیر اصلاح امور باشید،مسئوولیتی که نمودش را در چند ماه اخیر کمتر دیده ایم.۴-وزیر محترم بهداشت و معاونین محترم ایشان:ما خواست عریان دانشگاهیان را بیان داشتیم،مصلحت اندیشی را کنار گذاشته و جو نشاط را جایگزین دلزدگی و نومیدی کنید.در خاتمه فعالین عرصه سلامت آمادگی دارد رای گیری مخفی از همه دانشگاهیان برگزار نماید ،به شرطی که همگان به نتیجه آن تمکین کنند.

98 دیدگاه برای “واکنش مثبت جمعی از فعالان عرصه سلامت به نظر سنجی سایت خبر پارسی :آمادگی رای گیری از همه دانشگاهیان را داریم/ جو نشاط را جایگزین دلزدگی و نومیدی کنید

  1. جامعه آماری جهت نظر سنجی های مهم به عنوان مثال در انتخابات ریاست جمهوری گذشته بین 1000 تا 2000 نفر در سراسر کشور بود بنابراین جامعه آماری 2300 نفری در بین 35000 نفر را نمی توان نظر سنجی نامید بلکه رای گیری قطعی است

    1. چرا فرهنگ استعفا در ایران وجود ندارد؟ آرمان – 12/11/92
      دکتر عماد افروغ *
      عوامل جا نیفتادن فرهنگ استعفا را می‌توان در 6 بخش عنوان کرد؛ مهم‌ترین عامل، عدم تبیین مفهوم رابطه قدرت – مسئولیت در کشورمان است. ما هنوز متوجه این معنا نیستیم که هر کسی با هر درجه از مقام، قدرت و کسوت هم در برابر پیامدهای اعمال خود و هم پیامدهای بی‌عملی خود مسئول است؛ یعنی جایی باید عمل می‌کرده و نکرده یا جایی عملی انجام داده که پیامد مخربی داشته است. این به لحاظ مفهومی و فرهنگی جایگاه بلندی دارد که جا نیفتاده است که هر کسی سمتی را عهده‌دار می‌شود باید مسئولیت آن را هم بپذیرد. عامل دوم، قائم به شخص بودن مدیریت در کشور است که هیچ ربطی به اسلام و آموزه‌های دینی ندارد. یاد می‌کنم از مرحوم امام(ره) که می‌فرمود اسلام قائم به شخص نیست. عامل سوم، قدرگرایی، سرنوشت‌گرایی و تصادف‌گرایی است. گویی این عالم، سرشار از اتفاقات بی‌ریشه است و وقتی رویدادی که با نحوه مدیریت کردن افراد و انجام وظیفه در حوزه مسئولیت خود در ارتباط است رخ می‌دهد، به جای پاسخگویی می‌گویند حتما باید اتفاق می‌افتاده است. در نظام‌هایی که قدرگرایی پررنگ است این باور‌ها زیاد دیده می‌شود. گاهی حتی ممکن است مثبت‌گرایی هم بکنند. بگویند عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد؛ یعنی نه تنها طلب مردم وصول نمی‌شود که مردم بدهکار هم می‌شوند! در همین ماجرای اختلاس سه هزار میلیاردی اخیر، وقتی با یکی از اقتصاد‌دان‌ها صحبت می‌کردم، به‌گونه‌ای درباره پیدا کردن اختلاس سخن می‌گفت که به او گفتم اجازه می‌دهید پولی هم بابت بدهی به شما بدهیم!؟ این به سرنوشت‌گرایی برمی‌گردد که عاملی فرهنگی است. عامل چهارم، استفاده غلط از مفهوم توطئه بیرونی­هاست. نمی‌خواهم بگویم دشمن در کمین ما نیست اما این دشمن‌گرایی بیش از حد، یکی از عوامل موثر بر این تفکر است یعنی استفاده غلط از توطئه بیرونی‌ها یا در اصطلاح، توهم توطئه داشتن در مقولاتی که هیچ ردی از توطئه هم دیده نمی‌شود. عامل پنجم، جهان­گرایی است. می‌گویند نوسانات بازار جهانی، به ما ربطی ندارد و فکر می‌کنند می‌توانند تاثیرپذیری داخلی از آن را مهار کنند. به عنوان نمونه برای پایین آمدن نرخ سکه، به بازار سکه تزریق می‌کنند. بعد می‌بینند شرایط بد‌تر شد می‌گویند تحت تاثیر گرانی جهانی است. اگر امر جهانی بود چرا ادعا کردید می‌توانید آن را مهار کنید؟ این جهان‌گرایی‌های پارادوکسیکال نیز در نهادینه نشدن فرهنگ استعفا تاثیرگذار است. عامل ششم، فضای بسیار پررنگ مصلحت‌گرایی آن هم تحت عنوان حقیقت­گرایی است که شاید می‌تواند مرتبط با بحث توطئه‌گرایی هم باشد. بار‌ها شنیده‌ایم که می‌گویند اگر فلان مساله برملا شود یا فلان مسئول استعفا دهد، آب به آسیاب دشمن ریختن است و این باعث می‌شود که زیر سوال برویم. این نوع تفکر، هیچ ربطی به مبانی انقلاب ندارد.

      * جامعه‌شناس و نماینده اسبق مجلس

      ——————————————————————————–

      تعداد بازدید : 19
      لینک خبر : http://armandaily.ir/?News_Id=67382

  2. ای بابا تو این کشور نظر سنجی تومنی چنده؟ دارن کم کم برا هر یک از مخالفین یک پاپوشی درست میکنن. تطمیع و تهدید و تخریب به ترتیب

    1. آقای دکتر دینمدار وای بر روزی که انسان دم از تکلیف شرعی بزند خط قرمزش را امام و شهدا بداند خود را پیرو علی بداند و در خفا برای ماندگاری از هر اهرمی استفاده کند. دینتان را
      آیا واقعا خط قرمزت امام است؟ همو که میگفت هدف وسیله را توجیه نمیکند؟
      آیا واقعا پیرو علی هستی؟همو که آبروی انسان برایش خط قرمز بود؟
      آیا واقعا شهدا خط قرمزت هستند یا شعار ماندگار کردنت.ترا به خون شهدای دلیرو عزیز و در عین حال مظلوم لا اقل از آنها و امامشان مایه نگذار.
      ترا به خون پاک مردان صداقت و شرف اینقدر از دین و اسلام در راه ماندگاریت مایه نگذار مردو مردانه برو
      ترا به غربت شهیدان قسمت میدهم اگر هم دل در گرو این پست داری مردانه بایست و فریاد کن آآآآی ی ی ی ملت من به این ریاست دلبستگی دارم و میخواهم بمانم. همین.
      .
      .
      و باز هم دلتنگ صداقت های از یاد رفته ام. و بازهم دلم ابری یاد مردان بی ادعاست و باز هم چشمانم بارانی ماندن در منجلاب تزویر است و تنهایی
      کاش دوباره میدان عملی بود تا سره از ناسره تشخیص داده میشد و عمارهای واقعی و ابوذر ها از طلحه و زبیر های واقعی تمیز داده میشدند.
      ودنیا ننگ بر تو که همه چیزمان را اسیر طنازیهای خود نمودی

  3. دکتر عزیز استاد بزرگوار مدیر متشرع و اعتقادی
    از زحمات طاقت فرسایتان در این مدت بسیار سپاسگزاریم .حد اقل انتظار جامعه ی دانشگاهی از شما استاد فرزانه و گرانقدر این است که به خواست ایشان احترام گذارده و عنان مدیریت را با اعتقاد به لزوم نو آوری احترام به افکار عمومی پایبندی به قانون وباور به چرخش نخبگان به عزیزانی تازه نفس تر و باورمندتر به خرد جمعی بسپارید و ما نیز همواره قدردان زحمات و تلاشهای فراوان شما هستیم و دوست داریم شان والایتان والاتر بماند.قطعا در عرصه های بالاتر در آینده منشا اثرات مفید خواهید بود

    1. اپیزود اول داخل شوخی :
      تو رو خدا ببینید چه وضعی شده یه عده با بدو بیراه می خوان روی دکتر اثر بذارن
      یه عده با استناد به قانوان
      یه عده با متوسل شدن به کانالها و مقامات
      این بنده خدا “هیات علمی ” محترم هم نصیحتش رو طوری ظریف کادو پیچی کرده که آدم دلش نمیاد کادوهاش رو باز کنه!!!! بنده خدا گفته شاید با کلام ملایم یه اثری بذارم خودش به فکر استعفا بیفته اونوقت عزیز دل برادر شما احیانا جراح پلاستیک تشریف ندارین؟!!!!

      خدا بگم چیکارت کنه ایمانیه که همه رو به فکر چاره انداختی بعد میگن آمار های اشتغال در فارس دروغ بوده !!! صدری جون خدا وکیلی ایمانیه بره بخشی از کارمندای خپر پارسی بیکار میشن !! خدا خیرت بده ایمانیه که کارآفرین نمونه کشور هستی!!!!

      اپیزود دوم خارج از شوخی :
      وجدانا ایمانیه زحمات زیادی کشیده و خطاهای مدیریتی قابل توجهی هم داشته ولی همون وجدانا باید بره اگه نره بزرگترین اشتباه عمرش رو مرتکب شده
      اللهم اکرمنا بنور الفهم

      1. کاملا جدی – در خبر پارسی همه افتخاری کار می کنند و البته از جیب هم مایه می گذارند/ مدیریت خبر پارسی

  4. اگر به مشی مولا علی (ع) اعتقاد دارید افسار شتر ریاست را بر پشتش بیاندازید، اگر راست می گویید و شیفته قدرت نیستید.

  5. ببینیم واکنش استاندار به مقبولیت 8 درصدی یکی از مدیران ارشد استان باز هم سکوت خواهد بود؟!

  6. مگر قرار است رئیس دانشگاه از صندوق رای انتخاب شود که نظر سنجی گذاشته اید؟ ریاست دانشگاه پست مدیریتی است و کسی باید به این سمت برسد که شایسته تر است و آقای دکتر ایمانیه نیز از همه شایسته تر و لایق ترند.

    1. شایستگان دروغ نمی گویند. ولی در کارنامه برخی ده ها دروغ است. مدرک می خواهید اعلام کنید.
      مدیریت!!! انگار در دانشگاه نیستید

      1. آقای محمدعلی
        لطفا یه نگاه به دور و برتان هم بیندازد و تفحص کنید.اول از آمارهای مرکز رشد…. دارو…شروع کنید.

  7. کسی خبر نداره از ساختمان مرکزی دانشگاه؟ ایمانیه بعد از نظر سنجی روش شده بیاد دانشگاه؟

    1. دو مصرع تقدیم به رضای عزیز برای تکمیل اون دو مصرعی !!!!! که سروده
      یکی خبر داره از ساختمان مرکزی دانشگاه
      ایمانیه همچنان میاد به دانشگاه!!!!!
      وزن این شعر در مقیاس ریشتر هست (بود)

  8. از جناب آقای استاندار درخواست میشود چنانچه بخواهند رءیس دانشگاه هم با همان معیاری که مشاور فرهنگی خود را انتخاب کردند ، انتخاب کنند ، اجازه فرمایند تا دکتر ایمانیه بکارشان ادامه دهند .

  9. به روباه گفتن شاهدت کیه؟ گفت: دمم .شما هم خودتون بریدین و دوختین غیابی حکم صادر کردین.بنده چند روز اول نظر سنجی میخواستم نظر بدم اما اصلا امکان پذیر نبود ضمنا نتیجه اولیه هم خلاف این بود.

    1. دروغ نگو خواهشا. بگو زورمون می رسه با هشت در صد رییس می مونیم. دندتون هم نرم. چشمتون هم کور. ولی نظرسنجی رو زیر سوال نبر!

  10. بدون شک دولت آقای روحانی برای به بار نشاندن نهال تدبیر و امید و رسیدن به جامعه ای متعالی و سعادتمند به وجود مردانی چون فرزاد صدری ها نیاز دارد .
    مردان بی ادعا و بی طمعی که حقیقتاً دل درگر و عشق وطن – هموطنان و خون شهدا داشته و دل پاکشان باند بازی و ظلم و بی عدالتی را بر نمی تابد تا روزی که زنده هستند قلبشان به عشق مردم می تپد و قلم و قدم بر حق خود را با مدد گرفتن از مولایشان حسین بن علی(ع) که هرگز زیر بار زر و زور و تزویر نرفت و هر جا بی عدالتی دید فریاد بر آورد و افشاگری کرد، در راه احقاق حقوق ضایعه شده بندگان خدا بکار می گیرند بی آنکه چشمی بدست آنان داشته باشد که یاد گرفته اند چشمان خود را فقط به دستان توانای خداوند متعال بدوزند و آنچه می خواهند فقط از او بخواهند
    آقای صدری سپاسگزار و ممنونتان هستیم
    هنر به چشم عداوت بزرگتر عیب است
    گلست سعدی(صدری) و در چشم دشمنان خار است

  11. ای زبر دست زیر دست آزاد
    گرم تا کی بماند این بازار
    به چه کار آیدت جهانداری
    مردنت به که مردم آزاری

    هر آنکه تخم بدی کشت و چشم نیکی داشت
    دماغ بیهده پخت و خیال باطل بست
    ز گوش پنبه برون آر و داد خلق بده
    وگر تو می ندهی داد، روز دادی هست

  12. مسلمان نماهایی که سالها پیش در فرصتی طلایی از طریق معامله فیش های حج تمتع مردم با رابطه و نه ضابطه بطور غیر قانونی صاحب ثروتی کلان شدند،عجیب نیست که فرزندانشان هم هراسی از زد و بند و لابی کردن و تضییع حقوق دیگران نداشته باشند . اما آنچه مسلم است بار کج به منزل نمی رسد حتی اگر آن بار متعلق به افراد ذی نفوذ باشد .

  13. استاد ایمانیه ما را بخاطر عریان نمودن مخالفت ها خواهند بخشید چون قبل از این راههای دیگر را ازمودیم.ایشان بر خلاف رویه همه دولتها که با تغییر مدیران هم فکر را به جای مدیران قبلی منصوب میکنند و بر خلاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی علیرغم اقدامات ذیل اصرار به استفاده از طرفداران دارند.اقدامات قبلی ١-ارسال نامه محرمانه مستقیم قبل از معرفی وزیر و گوشزد نمودن مسکلات و تقاضا برای استعفا٢-صحبت حضوری بسیاری از دوستان با ایشان و تقاضا برای کناره گیری٣-نظر وزیر و معاونین و استاندار مبنی بر تغییرات مدیریتی و…..پس ما را به تند روی متهم نکنید.

    1. لطفا به ایشان توهین نکنید!
      دکتر ایمانیه من دو سال دیگه فارغ التحصیل می شم.
      بذار یه نفسی بکشیم.
      به ارواح خاک پدرت که می گن مرد خوبی بوده برو… فقط برو.

  14. با این ;کارهایی که ایمانیه در این 8 سال انجام داده نمی دونم این 7 درصد کی هستند که به ایمانیه رای داده اند؟

    1. 1. خودش 2- پسرش 3- میر ابراهیمی 4- صفیاری 5- صلاح 6- خباز شیرازی 7- خباز شیرازی دو بار رای داده. یه بار از خونه یه بار از ساختمون لوله ای

  15. چرا جواب های بلی به رنگ سبز است و جواب های خیر به رنگ قرمز؟
    معلومه که شما هم ته دلتان با ماندن ایمانیه است

  16. آبدارچی کجاست ؟ در دسترس نیستند. یه نظر سنجی بیشتر که انجام نشده . آقا اشکال نداره بیا . ما در هر حال دوست داریم

      1. از ش قول گرفتی بودی باز شه که؟!خب رئیستون – رئیس بزرگ بزرگه- گفته بود آفتاب چی چی ؟همون که رئیستون گفت با همون آب بریز قول می دم خنک شی!

      2. خب گاهی باید شلوغش کرد رفیق! گاهی هم باید مزاح کنیم دیگه – درود

  17. با سلام
    من از پرسنل بیمارستان سعدی می باشم چرا چند وقت قبل که دکتر ص مدیر … دانشگاه آقای ن از پرسنل پذیرش بیمارستان را در روز روشن جلوی همه ارباب رجوع و پرسنل زیر بار مشت و لگد گرفت کسی حرفی نمی زند اگر ایشان خطایی داشته می بایست ابتدا تفهیم اتهام و سپس اداره رسیدگی به تخلفات به مشکل ایشان رسیدگی می کرد تازه ایشان وظیفه اش را انجام داده بود . تازه من ایشان را از زمان دانشجویی اش می شناسم جوری با دانشجو برخورد داشت که انگار دانشگاه دروازه کازرون است و همان موقع هم به ضرب و شتم دانشجویان می پرداخت.

  18. تازه بعد از آن اقدامی که دکتر ص در ضرب و شتم آقای ن داشت چنان جو ارعابی در بیمارستان به وجود آورد و تهدید کرده بود اگر نگهبانها هم او را به بیمارستان راه دهند آنها را هم اخراج می کنم. پرسنل خیلی نارحت بودند ولی مدیر بیمارستان با نارحتی تمام همه را به سکوت دعوت کرد. تا حالا نشنیده بودم مدیر حراستی خیلی راحت فردی بیگناه را که خواسته غیر قانونی را اجرا نکرده توی روز روشن کتک بخوره و آب از آب تکان نخوره

  19. حالا دوست داری بگو درود بر ایمانیه هزار بار هم بگو ولی این وسط صدری بنده خدا چیکارست

    1. اسلام جان این نتیجه برای شما حجت شرعی ایه نه برای کارکنان واساتیددانشگاه مطمئن باش اگر هم سنگ ایشان فردی وجودداشت گه رتبه علمی دانشگاه را بالاتر ببرد که نه بلکه مانع سقوط ان از این رتبه شود جنابان تدبیر وامید بدون در نظر گرفتن خدمات ایشان نظر شما راتامین میکردند.اگربه دفاتربعضی ازروسای علوم پزشکی منتصب جدید سری میزدیدکه هیجیک ازاساتید وپرسنل ودانشجو را به حظورنمی پذیرن انوقت می فهمیدید خدمت یعنی چه؟.در ضمن فرزندان عزیز مظلوم اسلام ناشناس حوابگاهی هدهد بررو سرخابی….واستاد محترم اگر خواستندفرد جدیدی را منصوب کنند از شما نظرسنجی نمی کنند.تا جه رسد به برداشتنش.شما به یک نفر رای دادی تا با تدبیر کارها روانجام بده نامه هاتم نوشتی فحاشی هاتم گردی .کاری کردیدکه هیج ادم عاقلی منبعد ریاست این دانشگاه رو قبول نکنه.پس اروم بکیراکه بیش فعالی برو دکتر اساتید دانشکاه بیکار نیستند که هر روز به این سایت بیان به خبر پارسی هم بکو اولن وقت که می خواستی بیننده سایت داشته باشی خوب اس ام اس میدادی ای ایمانیه دارم ایمانیه دارم .نمی تونستی اس بدی تاریخ رای کیریتو ؟جی؟؟حالا هم دیر نشده ؟؟نمی گی اکه یه دفعه ورق برکرده اقایون میکن ما خوابیدیم صبح رای ها عوض شد.استاد محترم شما با عدم استعفاتون بهترین کار را انجام دادید .تا ایندکان نکویند شما خودتان استعفا دادید.وفلان طور شد.بلکه ببینند با خدمت کزاران خدم جه می کنند؟ اقا افشین بنده خدا رو معرفی کن تا دیکران رای بدن بنده خدا هست یا نه؟

  20. این نظر سنجی نشان داد اگر ترسی در اعلام مواضع دانشجویان ، اساتید :/.. کارکنان وجود نداشته باشد محبوبیت ایمانیه چقدر است البته من به 7.8 درصد ایمانیه شک دارم قطعا از کامپیوترهای زیاد دانشگاه جهت رای دادن به ایمانیه سو استفاده شده است

    1. ایمانیه نه احتیاج به حجت شرعی داره و نه نظر سنجی
      همه چیز رو خودش می دونه
      تعداد حامیامش را دقیق تر از ما می دونه
      و کاملا در جریانه که در اقلیت محض قرار داره
      ولی شیرینی قدرت اجازه نمی ده از صندلیش جوا بشه همین و بس

  21. دانستنی های پزشکی:
    یبوست یک بیماریست که در آن علی رغم تلاش زیاد اجابت مزاج حاصل نمی شود

  22. باسلامم خدمت دکتر ایمانیه:یکی از دوستان بعد از جلسه استانداری گفتند که شما تصمیم به استعفا گرفتید و علت را هم استخاره ذکر کردید و فرمودید استخاره برای رفتن خوب امده است،چه شد که عمل نکردید؟؟؟

  23. برای پزشکانی که از اقای روحانی حمایت کردند دارن پرونده سازی می کنند که مبادا مدیر بعدی دانشگاه از انها در پستهای مدیریتی استفاده کند امیدواریم استاندار محترم در این مورد رسیدگی نماید و به امنیتی بودن دانشگاه پایان دهد

  24. از وزیر محترم بهداشت و استاندار محترم می خواهیم که به نظر دانشگاهیان و قشر علوم پزشکی استان احترام گذاشته و نسیم اعتدال را به دانشگاه علوم پزشکی شیراز برسانند. نتیجه این نظرسنجی به خوبی گویای اوج نارضایتی از نت عدالتی و سوئ مدیریت ایمانیه در 8 سال گذشته است.
    علاوه بر اینها ابقای ایشان خلاف آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هست. این از محبوبیت ایشان و این هم از قانون. پس ماندن ایشان تا کنون چه مفهومی دارد؟!

    1. مفهوم درد!!!
      مفهوم کوفت !!!
      مفهوم مرض!!!
      ببخشید شما مسکن قوی دارید؟!! دست خودم نیست رفتم دکتر گفته درمانش اینه که رییس عوض بشه !!!
      اینو پزشک خانوادمون گفته پونصد تومن هم بیشتر ازم ویزیت نگرفت تو محله سنگ سیاه!!

  25. با ا- ن داشتیم تلویزیون نگاه می کردیم که آقای دکتر الف را نشان داد به ا- ن گفتم : بعد از شما ما کسی را نداریم که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز جو امنیتی ایجاد کند . ا- ن جواب داد : چرا نداریم همین دکتر الف!

  26. سایت صذری برای مدتی طولانی توسط چند نفر دست نشانده محروم از پست ومقام وهییت علمی تخریب سازمان یافته ای راعلیه دکتر ایمانیه شروع کرد.انگاه باارسال پیامک به فعالین حوزه سلامت ملتمسانه درخواست شرکت در نظر سنجی کرد که جالب است مورد بی توجهی جامعه صد هزار نفری فعال درحوزه سلامت هم روبرو شده است وحالا نیز برای توجیه شکست زحمات چند ماهه خود وتوجیه حامیان مالی طرح بانوشتن مطلب فوق به شعور مخاطبین کم تعداد خود نیز توهین واین نظر سازی رامثلا علمی جلوه میدهد .وجالب است که بر اساس این نظر سازی توصیه هایی هم به استاندار و وزیر هم میکند.

      1. ما که نمیدونیم این کاربر2340 افراد مختلفی هستند یا خود فرزاد صدری اگر خود فرزاد صدری باشه به نظرم بعضی پاسخها کمی شما را ضعیف جلوه می دهد حقیقتا سایت شما تا اینجا خیلی خوب کار کرده بوی سوختن را هم خود مراجعه کنندگان استشمام می کنند واسه همینم بنده از ایستگاه نردبون رو سریع برداشتم آوردم وازش قول گرفتم به موقع باز بشه!!! لذا شما بذار خودمون جواب بدیم بهتره این نوع پاسخ دادنها رسانه ای نیست با عرض معذرت حالا من نردبون رو کجا بذارم خنک بشه؟!!!

      2. ببین بذار تو سرت برو پائین!…..جای سوختگی رو دیدی؟!

      3. جواب بی ادبانه اقای صدری به منتقد سایتش مرا شگفت زده کرد.ایا واقعا کاربر2340 خود اقای صدری یا همکاران سایت هستند !!!!!! ایا شعار همشیگی اصلاحطلبان “زنده باد مخالف من”رافراموش کرده اید

      4. یک نفر با چند اسم؟یادت رفته جناب با یک ایمیل یک بار با نام منصور کامنت دادی یک بار با نام منصوره! با یک آی پی و یک ایمیل واحد!تازه این گاف هم نمی دادی مشخص بود که یک نفر هستی بخصوص اینکه یک بار منصور شدی یک بار هم منصوره! خبر پارسی بی تربیت نیست دیالوگ ا ن رو نوشت همین…

      5. با سلام
        من نمی فهمم پابلیش کردن حرفهای توهین آمیز به همدیگر در یک سایت که افراد زیادی آن را می خوانند چه معنی دارد؟
        دوستان با همه شماها هستم، دارید به کجا می روید اینچنین شتابان؟
        لطفا اندکی خویشتن داری و تقوی.
        چرا اینجوری افتادید به جون هم؟ بالاخره یک حد و مرزی نگهدارید، این چه جور حرف زدن با همدیگر هست؟
        حال آدم بد می شه اینجور رد و بدل شدن حرفها را می بینه. مگر شماها دشمنان هم هستید؟ بحث خوب است ولی نه اینکه به لجن مالی همدیگر بیفتید.
        تقوا پیشه کنید…..

      6. حساس نشو حساس نشو
        آزاد اندیش عزیز خیلی جدی نگیر شوخی می کنیم فضا کمی تلطیف بشه فیلم ترسناک زیاد دیدیا!!!!

    1. جناب جواد اکبری ،روال کلی کشور نشاندهنده تعویض مدیران با تغییر تفکر حاکم بر دولتهاست،قانون میگه بعد از دو دوره باید تعویض بشه،گردش نخبگان اینو میگه ،تو که نور چشمی استاد هستید بپرسید چه اصراری به موندن داره و به ما دست نشاندهها هم بگید.

    2. آقا اگه به حرف خودت و به آقای دکتر ایمانیه اعتماد داری ـ به آقای دکتر ایمانیه پیشنهاد بدید که توسط سازمان نظام پزشکی در یک روز مشخص رای گیری در زمینه محبوبیت و فعالیت هشت ساله وسیاست ایشان در مدت ریاستشان راگیری کنن ـ تا همش معلوم بشه

  27. ایا مگر حامیان انبوه دکتر ایمانیه سایت خبر پارسی که رسالتی جز تخریب ندارد میخوانند که بخواهند به نظر سنجی رای مثبت دهند.اگر دقت می کردید در انتخابات ریاست جمهوری سایت های وابسته به هر کاندیدا در نظر سنجی خود شان را پیروز در انتخابات می دانستند اگر این نظر سنجی ها قابل اعتماد بود حالا باید هشت تا رییس جمهور داشته باشیم

      1. کاربر40 23 لطفا سفسطه نکنید جواب قانع کننده دهید.چرا جواب مستد ل وعلمی به مخالفان خود نمی دهید

  28. عامو! شانس اووردیم ایی آدمو رییس جمهور نشد!!!!! مادامی العمر میموند. پس از خو به خو شدن هم بچه بیطارش جانشین میشد! بریم عامو سید حاج غریب دعا کنیم یی چی هم نذر کنیم.

  29. آقای دکتر ایمانیه اینقدر نظرات شخصی خود را در امور اولویت داد که نتیجه ای جز تخریب عزت نفس پزشکان و پیراپزشکان و دندانپزشکی و منفور شدن خودشون نداشته است ـ اهتمام ایشان در برکناری افراد با لیاقت از معاونتهای دانشگاه و روسای شبکه ها و عدم حمایت ایشان از عدالت و حق و حقوق دانشجویان ، پزشکان، پرستاران، باعث شده که هیچ فرد بالیاقت در این سیستم تمایل به پذیرفتن پستهای مدیریتی داشته باشه

  30. از ایشان بابت تخریب جو و فضای دانشگاه که محلی جهت حضور افراد بی ایمان و دست کج شده ممنون هستیم. (البته در مورد همه افراد و کارکنان دانشگاه شامل نمی شود. پیشا پیش از این افراد عذر خواهی می کنم)

  31. متاسفانه افرادی مثل ایمانیه خیلی دیر میفهمند هر روز چه چیزی را دارن از دست می دهند . من بیماری را در وجودش می بینم ولی دیوار روح گمراهش چشم و درکش را کور کرده. هر روز که بیشتر بمونه داره زندگیشو تباه می کنه . در فضای ایجاد شده که میشه ذره ای انتقاد کرد اطمینان دارم آدم هایی مثل ایمانیه فقط زجر را برای خودشون می خرند .
    پس دوستان ، انتقاد و فشار تا نابودی بی عدالتی در دانشگاه

  32. باید این نتایج به اطلاع ایت الله … و امام جمعه برسد تا از حمایت ایشان دست بردارند.

  33. امروز از یکی از اساتید آمار که اومد توی آبدارخونه پرسیدم به نظرت این نظرسنجی درسته؟ گفتش ببین پیرمرد، اولن تو رو چه بکار این کارا؟ چیزتو تو دم کن و برو. دومن همیشه اکثریت کارکنان برای حقوق چندرغازی میان سر کارشون. اونها توی این چیزها نیستن. سومن اینهایی که هی گلو خودشونو پاره می کنن میگن ایمانیه باید برن همون ده دوازده تایی هستن که مرتب تو سایتشون چیز میذارن میخوان بگن خیلی چیز دارن. آدم نباید اینقدر چیز باشه که فقط به فکر ریاست خودش باشه. چارمن نبینم که دیگه چیز میز بگیا. پنجمن به این مثلا مخالفان بگو شما به روحانی رای دادین که اون مسوولاشو خودش انتخاب کنه پس دیگه چیز نکنین بذارین کارشو بکنه حتما اینجوری بیشتر حال میکنه به شما چه آخه؟ حله؟

    1. آبدارچی جون
      میخامت با این رویی که داری .تورو خدا نکنه بری ها اونوقت من مجیز کیو بگم گل باقالی.راسی حجت چطوره هنوز مراد میده گلو
      میگم ننه ی شهرامم استاد شد نه؟دمت گرم کارت خیلی درسته .شنیدم صمد آقا خیلی بابت ای کارو بهت مدیون شده و داره حسابی قدرشناسی میکنه حتی میگن داره سعی میکنه حال رفیقای قدیمشم بگیره صد البت اونا قدیمی بودن کاکام تو هم نو تری هم بهتری هم دسوبال خودشو ننه ی بچاشو گرفتی اوهم باید حالا حالا ها جواب کرمت بده کاکام.ولی خدا وکیل بگو شغلم دوس دارم ایقدم صغری کبری نچین گمپ گلم. راسی موش کوری که رفته بود تو جمع ای چنتا حسود امریکایی مزدورو امروز خبر آورد که چن روز آینده یکی از شاکارای دیگه ی عدالت رییس دینمدارت رسانه ای میشه .عزت زیاد تا دهه ی پر فروغ فجری که ارث و میراثش به تو رسید جیگر نه سختیاشو مصائبش

      1. آقای آبدارچی مشکل شما و امسال شما این هست که هیچ وقت گوش نمی دهید فقط یادگرفتید خوب اداشو در بیارید و کار خودتونو بکنید مثال شما همانند یاسین در … اگر به این همه نظرات متعدد دوستان دقت میکردید می فهمیدید که اصولا آقای دکتر رفتاری چون پسر نوح داشته که اینقدر داستانهای جور و واجور پشت سرشون هست. تازه خیلی چیزهایی هست که ایشان چشم بر روی آن ها بسته که شرم و نزاکت عمومی اجازه توضیح دادنشون نمی ده. این دکتر شما آن قدیسی نیست که فکر میکنی

    2. ابدارچی جون سلام در اینکه مشکلات اقتصادی مهم ترین دغدغه کارمندان است شک نداریم این حاصل مدیریت ٨ساله دوستان شماست و در اینکه دولت اقای روحانی هم برای حل این مشکل اولویت اول گذاشته هم شکی نیست.شاید علت مماشات با رییس شما هم همین است و نمی خواهد کارشکنی حامیان رییس شما را داشته باشه ولی ابدارچی جون خودت هم میدونی علت ماندن رییست نظر دولت روحانی نیست ،فشارهای خارج از دولته که زورشون هم خیلی بیشتر از ۴تا بچه مثل منه.

  34. امیدوارم در دهه فجر مسوولین مافوق در یک اقدام سمبولیک و به احترام مردم ایشان را عوض کنند.

  35. اگر دکتر ایما نیه فرد دانا یی هست پس چرا چشم و گوش خود را بر روی حقا یق بسته است

  36. متاسفانه دیکتاتورها موقعی متوجه می شوند که محبوبیت ندارند که همانند قذافی چاقو در بدنشان فرو رفته باشد

  37. با سلام رسانه ها به عوان رکن چهارم مردم سالاری باید رسالتشون رو انجام بدهند.البته انتظار اینه که خوانندگان هم نقد علمی کنند،دوست داریم بدونیم چرا دکتر ایمانیه اصرار به ماندن دارند؟

    1. ایشان اصرار به ماندن ندارند بلکه عقل وشرع حکم می کندبماند تا فردی معرفی کنند وتحویل دهد مجلس تودیع ومعارفه مرسوم هست یک روز باشه .نوبت شما است مبتکران ونخبه گانی که ترشی گذاشتی رو کن

  38. با سلام خدمت دوستان عزیز
    از نظر اینجانب برخی شباهت فرااوانی به سریش داشته بایک تفاوت عمده حلال سریش پیداشده است اما از انجایی که روی برخی از جنس سنگ پای قزوین است هنوز حلالی براش پیدا نشده و دوستان باید بگردید دنبال وسایل مکانیکی جهت برداشتن ایشان از روی صندلی خوش نشین ریاست زیرا از دست مواد شیمیایی کاری بر نمی یاد ـ لطفا جهت همکاری با ما وسایر دوستان در بین ابر سازه ها بگردید زیرا از دست بیل و کلنگ در این مورد خاص کاری بر نمی اید.

    1. انشا ا… پیگیر همایشی یک روزه در اوایل اسفندماه با حضور همه ی عزیزان منتقد وی و عملکرد ایشان هستیم و در انجا چرایی اصرارمان به عدم مصلحت ادامه ی حضور ایشان را به بحث و رفراندم نمادین در دانشگاه خواهیم گذاشت. البته از حضور ایشان در این همایش هم استقبال می کنیم و دعوت خواهیم کرد.این یک مشق واقعی دموکراسی است و امیدواریم به اتمام این تغییرات شکلی و نه محتوایی منجر شودو امیدواریم بتوانیم تصنعی بودن این تغییرات را به نمایش بگذاریم.اخبارتکمیلی در این زمینه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد

    1. بعضی ها منو به یاد
      قذافی
      مبارک
      صدام
      میندازه
      خدایا خودت وعده دادی که ستمگران را مجازات می کنی /

  39. سلام بر شنوندگان حق

    دکتر یا برو بسه دیگه کاری که ازت نمیاد ……………

    یا بیا یه انقلا ب درونی در خودت ایجاد کن و حق و حقوق پرستارارو ادا کن ………

    ما هم دعا میکنیم که خدا از سر تقصیرات جنا بعا لی بگذره

  40. قدیمی ها می گفتند به حرف گربه سیاه بارون نمی یاد .اون حقی گه سازمان نظام پرستاری با اون همه اوهوپو تولپ نتونست از دولت قبلی فعلی بگیره.تو که مستجاب ودعوه هستی از ایمانیه می خواهی بگیری .باباتو دیگه کی هستی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.