فرج الله رجبی: اعتماد مردم به لیست امید بیانگر بلوغ سیاسی آنهاست

خبر پارسی – فرج الله رجبی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رآی کم نظیر مردم به دکتر روحانی گفت: باید دولت در جهت محرومیت زدایی و بالا بردن خدمات تآمین اجتماعی در جهت کم کردن شکاف های طبقاتی از طریق اشتغال مولد و ارائه تسهیلات  لازم  گامی اساسی بر دارد .

رجبی که در جمع دبیران احزاب اصلاح طلب و منتخبین شورای شهر شیراز سخن می گفت با اشاره به اعتماد مردم به لیست امید تاکید کرد: این حرکت مردم بیانگر بلوغ سیاسی آنهاست و امروزه مردم فعالیت متمرکز برخاسته از خرد جمعی را ترجیح می دهند .

وی با  اشاره به نقش احزاب گفت: دولت در دوره دوم باید نسبت به نهادینه کردن احزاب و ساز و کارهای حضور احزاب در قدرت و لایحه جامع با حضور کارشناسان و احزاب فراگیر از هر جناحی بکوشد تا بتواند در فضای انتخابات در راستای حضور مردم در تعیین سرنوشت خوبش به جریانات پوپولیستی در کشور خاتمه دهد.

نماینده مردم شیراز در ادامه به حقوق شهروندی که توسط دولت در چهارساله اول تدوین شده بود ، اشاره کرد و گفت: دولت در چهارساله دوم باید تلاش نماید تا حقوق اساسی ملت در قانون اساسی جهت عملیاتی شدن در دستور کار دستگاههای مرتبط قرار گیرید و در این مسیر در صورت نیاز به لوایح لوازم را به مجلس ارایه دهد.

مهندس رجبی در خاتمه تاکید کرد : مردم  اراده بر  تغییر را در قالب رآی اعلام کردند و دولت هم باید در ساختار کابینه و مدیریت های استانی و ملی این مهم را مورد توجه خاص قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.