عملکرد افتخارآفرین ورزش فارس در تاریخ ثبت خواهد شد

خبرپارسی –  وزیر ورزش و جوانان فارس گفت: عملکرد افتخارآفرین ورزش فارس در تاریخ ثبت خواهد شد.

مسعود سلطانی‌فر که پیش از ظهر امروز چهارم اردیبهشت در مراسم افتتاح ورزشگاه بزرگ سردار قاسم سلیمانی لامرد سخن می گفت با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بیش ازتمام  تاریخ تربیت بدنی استان فارس در این استان ساخت و ساز ورزشی انجام شده است افزود: تا پیش از سال ۱۳۹۲ یک میلیون و ۲۹۰ هزار متر مربع سرانه ورزشی در این استان وجود داشت، اما در دوره زمانی سال۹۲ تا ۹۷ یک میلیون و ۳۹۰ هزار مترمربع فضای ورزشی جدید در فارس احداث شده است.

وی در ادامه این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط مستقیم با حسن روحانی رئیس جمهور سخن انجام گرفت افزود: این عملکرد افتخارآمیز حاصل تلاش خدمتگزاران مردم در وزارت ورزش و جوانان، استانداران فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان  و کارکنان این اداره کل طی این چند سال بوده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه مجموعه ورزشی سردار سلیمانی لامرد مجموعه بی نظیر به لحاظ زیبایی و امکانات سخت افزاری است افزود: این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، سالن چند منظوره استاندارد و ۵ سالن تمرینی است و اعتبار آن  از محل اعتبارات وزارت نفت و با همکاری وزیر محترم نفت تامین شده است.

سلطانی فر افزود:در جریان تکمیل این پروژه پیگیری های وزیر محترم اطلاعات و نماینده کنونی مردم محروم و لامرد در مجلس شورای اسلامی نیز نقش تاثیر گذاری داشته است.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش افزود:در کنار ۵۰۰ پروژه ورزشی که در دولت تدبیر و امید در استان فارس احداث شده دو اتفاق بزرگ دیگر نیز در ورزش این استان به وقوع پیوسته است.

وی از افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس شیراز و اتمام عملیات احداث ورزشگاه ۶ هزار نفره این شهر به عنوان دو اتفاق بزرگ در ورزش فارس یاد کرد و افزود: ورزشگاه پارس با دارا بودن استانداردهای فیفا سه سال پیش افتتاح شد و جزو ورزشگاه های بزرگ کشورمان جهت میزبانی در رقابتهای فوتبال ملی و بین‌المللی است.

وی ادامه داد ورزشگاه سرپوشیده ۶ هزار نفره شیراز نیزکه یکی از نیازهای جدی برای مرکز استان محسوب می‌شد در این دولت تکمیل و تا یکی دو ماه آینده آماده بهره برداری است.

بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب فارس به بهره‌برداری رسید

مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز در این مراسم  گفت: مجموعه بزرگ ورزشی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در نوع خود بزرگترین مجموعه ورزشی در جنوب فارس محسوب می شود شامل سالن چند منظوره، استخر و جکوزی، سالن تنیس روی میز و سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی است در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان احداث شده است.

وی افزود: مساحت سالن ورزشی چند منظوره این ورزشگاه بزرگ ۳۳۶۰ متر مربع، استخر و جکوزی  ۱۶۳۸ مترمربع، سالن تنیس روی میز  ۲۰۰ متر مربع است  و سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی این ورزشگاه نیز   در مساحتی بیش از ۱۰۰ متر مربع احداث شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: با افتتاح این پروژه بزرگ ظرفیت‌های جنوب استان فارس در میزبانی ازمسابقات مختلف ورزشی افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.