عزل فرماندارگلپایگان؛ اقدامی مناسب و پسندیده

خبرپارسی – عزل فرماندار گلپایگان باید درسی برای همه مسئولان باشد که نه فقط با خبرنگاران که باید با همه مردم به عنوان اربابان خود، با کرنش و احترام رفتار کنند و تصور نکنند که کرسی ریاستشان، هم شمشیری برای تاختن است و هم سپری برای در مصون ماندن از مجازات.»

جعفر محمدی در عصر ایران نوشت: «فیلم برخورد زشت و تهدیدآمیز فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار سوژه جدید فضای مجازی شده است. در آن فیلم، فرماندار با ادبیاتی تحکم‌آمیز، خبرنگار را تهدید به کتک زدن و بیرون انداختن از جلسه می‌کند و حتی از جایش برمی‌خیزد و به سمت خبرنگار می‌رود که با وساطت اطرافیان بر سر جایش می‌نشیند.

امروز خبر آمد که محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان، ضمن عذرخواهی از مردم فرماندار را از سمت خود برکنار کرده است.

این اقدام استاندار اصفهان را باید ستود؛ چرا که اولاً توهین یک کارگزار نظام به یک خبرنگار که بخشی از افکار عمومی را نمایندگی می‌کند را بی‌پاسخ نگذاشته و ثانیاً در تصمیم خود، سرعت عمل به خرج داده است. در واقع، تصمیم درست را در زمان درست گرفته است.

همچنین استاندار شخصاً بابت رفتار مقام زیردست خود عذرخواهی کرده است که رویکرد فرخنده‌ای است.

عزل فرماندار گلپایگان باید درسی برای همه مسئولان باشد که نه فقط با خبرنگاران که باید با همه مردم به عنوان اربابان خود، با کرنش و احترام رفتار کنند و تصور نکنند که کرسی ریاست‌شان، هم شمشیری برای تاختن است و هم سپری برای در مصون ماندن از مجازات.

امید که فرماندار معزول در سمتی مهم‌تر به کار گرفته نشود!»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.