“عده ای شده اند دایه های مهربانتر از مادر”/تعبیر رهبری درباره تخریب کنندگان هاشمی

خبر پارسی – رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۶۹ ضمن بیان نکاتی درباره نزدیکی آیت الله هاشمی به امام(ره) با بیان تعبیری جالب درباره تخریب کنندگان ایشان فرمودند: “مؤذن، بانگ بى‌هنگام برداشت‌ / نمى‌داند، که چند از شب گذشته است‌”.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، گزیده این بیانات بدین شرح است:
امروز بحمدالله در رأس دستگاه‌هاى اجرایى کشور، کسى است که امام در تمام طول دوران انقلاب و قبل از آن و بیشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه‌ى وفاتشان، نهایت اعتماد و اطمینان را به او داشتند؛ ایشان کسى است که این‌قدر مورد اعتماد امام بود، این‌قدر به امام نزدیک بود، حرف‌هاى امام را بیشتر از آنها شنیده، درد دل‌هاى امام را بیشتر از دیگران شنیده و خبر دارد. حالا عده‌یى همین‌طور حرف مى‌زنند و اصلاً نمى‌دانند که حرف دل امام چه بود!
چنین آدمى حالا در رأس امور ماست. من هم به امور واقفم و مى‌بینم که در مملکت چه کار مى‌شود. من آدم بى‌خبرى نیستم. همه‌ى این اوضاع اجرایى کشور را از نزدیک، هشت سال تجربه و لمس کرده‌ام. قبل از آن هم، از اول انقلاب در شوراى انقلاب و دیگر جاها بوده‌ام. مگر ممکن است امروز کسى حتّى به خاطرش بگذرد – چه برسد به عمل – که از آن جهت‌گیرى و چارچوبِ ترسیم‌شده‌ى انقلاب تخطى کند، که حالا یک عده دایه‌هاى مهربانتر از مادر، مرتب در این‌جا و آن‌جا مى‌نشینند و ذهن مردم را خراب مى‌کنند؟!. مؤذن بانگ بى‌هنگام برداشت‌ / نمى‌داند که چند از شب گذشته است‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.